Hunters Of Honey - Drive & Enter The Pyramid (Tech tms.)

6 posts, 1 page, 1,290 views

Avatar
#1 • • Edited R2 Guest
Tämmöstä mitä-tää-nyt-sit-onkaa- tavaraa tuli jakoo laitettavaks, rakentavan palautteen toivossa. Joku asiaa paremmin tunteva voi määritellä genren ja tyylin tarkemmin..

Ime
Tätä!!
..tai tätä..


Edit: Tuli toinenki arvosteltavaks. Josko näille sais palautetta..
Avatar
#2 • • liuos303 Guest
:excellent: tulee vahna Robert Armani mieleen
-oldskool teknohuttuu-
Avatar
#3 • • R2 Guest

:excellent: tulee vahna Robert Armani mieleen
-oldskool teknohuttuu-



Öö..? Otettu kohteliaisuutena, joskin tekijä takeruu toho huttu-sanaan..

Joo oldschool saundia on haettu, joskin vähä modernimmalla otteella, joten ihan metsässä ei lie olla.
Avatar
#4 • • R2 Guest
Toinen biisi lisätty..
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest
Aika yksinkertaista tavaraa...
Mutta ei välttämättä negatiivisena kommenttina tarkoitettuna.
Toi "Enter The Pyramid" ei uponnu mulle millään lailla.
Tylsä, tuotannon jälki lähes mitäänsanomaton ja muutenkin ideaton.
Junnas paikallaan eikä herättänyt minkäänmoisia "kuuntelenpa toisen kerran" fiiliksiä.
Joten jätin suosiolla toisen kuuntelukerran väliin.

Mutta positiivistakin löytyi.
Toi toinen biisi...
Jokin siinä toimi mulle.
Pirun yksinkertainen, mutta juuri tuo yksinkertainen rakenna ja elementit yhdistettynä suht karuun soundimaailmaan (ei tosiaankaan mitään hiottua timanttia/yritetty presetti soundeista eroon) lämmitti.
Toi, voisin vaikka vannoa että on tehty Fruityllä, jokseenkin kornin oloinen basari yhdistettynä muutenkin karuihin rumpusoundeihin ja piipitykseen iski mulle johonkin perimmäiseen pimeään kulmaan aivoissa ja sai mut kuuntelemaan tän kerta toisensa jälkeen.
Neljä kertaa pyöri ympäri ja taas alusta ja jokin vaan tässä jaksaa mua viehättää.
Avatar
#6 • • R2 Guest
Bump..

Drive sai radiosoittoa, tossa viime keväänä muistaakseni (bassoradion Demoni-ohjelma). Josko tähän sais kommentteja vielä.