Tysätpäivät

21 posts, 2 pages, 2,724 views

Avatar
#1 • • mark hamilton Guest
Mikälainen on sinun tylsistätysin päivä.

Minulla se on selainen, että ei tule edes spammia jos edes kone on käytössä. Ei ole yhtään mitään tekemistä eikä saa edes unta kun tulee yö. Kaikki paikat on kiinni jopa 24h auki oleva huoltis. Kaverit on jossain. Telkari on vaihdossa. Ei pääse edes mumolle kahville kun se on matkoilla. Soiko puhelin jos ketään ei ole kotona?
Avatar
#2 • • Hansu Guest
Ei ehkä tylsin, mutta sinnepäin: on sunnuntai-iltapäivä, olen kotona käymässä, harmaatakin harmaampi talvinen loskailma, päivälliseksi syödään jälleen kerran keitettyjä perunoita ja ruskeaa lihakastiketta, mihinkään en pääse sieltä korvesta kun ei ole edes korttia. Tuollaisina päivinä tulee katottua telkkarista jopa V5-raveja...
Avatar
#3 • • Juki54 Guest

Tuollaisina päivinä tulee katottua telkkarista jopa V5-raveja...



EDES mulla ei oo ikinä ollut noin tylsää!
Avatar
#4 • • anton Guest
V5 on jo pohjakosketus.. :ottaa_osaa:
Avatar
#5 • • drS Guest
joo ei tähän oo kenelläkään enää järkee sanoa mitään ton V5-läpän jälkeen, modet voi lukita..
Avatar
#6 • • Remotion Guest
Maanantai duunissa, ei mitään tekemistä, nyhjötät vaan sen näkösenä koneen ääressä 8h niinkuin ois pää just amputoitu. Töihin on tultu taas se perinteinen 30min myöhässä. Työkaveri tekee luovia silmäyksiä minuutin välein että "onko sulla kauhee kiire, haluisitko tehdä mulle pari paskaduunia ajankulukseks"

Meet kotiin, kaapissa ei oo mitään syötävää, tarkoitus ois siivota mutta menenkin loikoilemaan, rupee väsyttää ja herään 8 aikaan. ärsyttää kun ei oo saanu mitäään aikaseks. Vois avata tv:n jos semmosen ois jaksanu hankkia, vois lukea lehtiä ellei ois niitä jokaista jo lukenu, vois kuunnella radiosta mainoksia mut hiljaisuus on parempi.
Käyn kaupassa ostaa kohmelossa jotain purtavaa, syön sen jugurtin ja vanukkaan jonka just ostin ja mietin et ku en menny punttiksellen ni lihotaan sit lisää... illalla ei tietenkään enää tuu uni, kelailen päässäni tyhmiä juttuja ja lähetän epätoivosia viestejä klo 12 yöllä n 5 tytölle jonka jälkeen tuijotan vielä kattoa 2 tuntia, ajattelen, aamulla olen taas rikki, mutta jos jaksan lähteä töihin,on minulla enää 4 samanlaista työpäivää ja sitten on jo tylsä viikonloppu edessä, jippii! ja nukahdan.
Avatar
#7 • • ipe Guest
[vihje]
Hankkikaa koira tai lapsia niin jo loppui tylsyys.
[/vihje]

;)
Avatar
#8 • • Hansu Guest

V5 on jo pohjakosketus.. :ottaa_osaa:


Kiitos :(
Avatar
#9 • • Tres Guest
Mä olen kerran selannut ruotsinkielisen
teksti-tv:n sivut läpi.
Avatar
#10 • • Tapi T Guest
1. Mene käymään kavereilla.
2. Lähde ulos CD-soittimen kanssa.
3. Surffaa netissä.
4. Lue Other Chatin vanhoja topiikkeja.
5. IRKKAA!
Avatar
#11 • • JussiS Guest

1. Mene käymään kavereilla.
2. Lähde ulos CD-soittimen kanssa.
3. Surffaa netissä.
4. Lue Other Chatin vanhoja topiikkeja.
5. IRKKAA!


Mitäs sit jos noi kaikki on jo tehty?
Avatar
#12 • • Tapsa Guest
Ota kohta 2. uusiks.
Tällä kertaa (min) 40 GB kovalevysoittimen kanssa !
Avatar
#13 • • drS Guest

5. IRKKAA!


Mitäs sit jos noi kaikki on jo tehty?



irkkaaminen on jatkuva toimenpide, näin ollen se ei sitä harrastavalta voi koskaan olla tekemättä tai jo tehty.

idlaaminen <3
Avatar
#14 • • tumpsi Guest

1. Mene käymään kavereilla.


Kaverit on töissä / koulussa / väsyneitä / tylsiä.

2. Lähde ulos CD-soittimen kanssa.


Hmmm, ei huono, ainoo et oon kuunnellu mun levyt liian monta kertaa läpi.
(Eikä oo mp3-soitinta tai polttavaa asemaa)

3. Surffaa netissä.


Mä teen sitä nyt, kokoajan. Ja ei se nyt niin siistii oo pitemmän päälle.

4. Lue Other Chatin vanhoja topiikkeja.


Kiinnostavat aiheet luettu.

5. IRKKAA!


Ei sekään oo niin siistii ku sitä tekee kokoajan. Nimim. tylsääkö?


Joo-o, tarttis kyl löytää duuni -> elämään sisältöä :(
Avatar
#15 • • Tapi T Guest
Jussi ja Tumpsi: te ootte vaan tosi tylsiä jäbiä. :(
Avatar
#16 • • Tapsa Guest

Jussi ja Tumpsi: te ootte vaan tosi tylsiä jäbiä. :(


Ni !
:D
Avatar
#17 • • mark hamilton Guest


5. IRKKAA!


Ei sekään oo niin siistii ku sitä tekee kokoajan. Nimim. tylsääkö?

Joo-o, tarttis kyl löytää duuni -> elämään sisältöä :(



Entäs ne päivät kun ircissä ei tapahdu mitään ja sähköpostiin ei tule edes spammia.
Avatar
#18 • • rewind Guest

Entäs ne päivät kun ircissä ei tapahdu mitään



Eikös ircci oo idlaamista varten?
Avatar
#19 • • JsL Guest

Ei ehkä tylsin, mutta sinnepäin: on sunnuntai-iltapäivä, olen kotona käymässä, harmaatakin harmaampi talvinen loskailma, päivälliseksi syödään jälleen kerran keitettyjä perunoita ja ruskeaa lihakastiketta, mihinkään en pääse sieltä korvesta kun ei ole edes korttia. Tuollaisina päivinä tulee katottua telkkarista jopa V5-raveja...



1. V5 ravataan keskiviikkona

2. Raviurheilu on hieno laji :mad:

Selvinpäin on aina tylsää
Avatar
#20 • • miikkaL Guest
Heh, otsikon perusteella luulin että tää on taas yksi "'POSTAA tämnne kn tulet bnaarista" -topikki :D