Sam Lainio - Cob's Of Raum (Deep tekno / house)

18 posts, 1 page, 2,814 views

Avatar
#1 • • Edited samlainio Guest
cobs_logo.jpg

tämän linkki on nyt poissa
Avatar
#2 • • kalle-m Guest
helkkarin hyviä biisejä pötkössä. meikä tykkää niin maan perkuleesti!
Avatar
#3 • • J-P Guest
kai määki si vastaan, ku kalleki!!

mutta tosissan, hyviä biisejä kerrassaan, itselle iski eniten dj minx ja puolivälin hapottelut.

jotenkin oli vaikea löytää semmoista punaista lankaa tästä miksauksesta, mutta toisaalta, mun käsitys setin rakenteesta onkin vähän outo :)
Avatar
#4 • • karrio Guest
Hyvältä näyttää tracklistin perusteella! Täytyypä laittaa tämäkin huomenissa kuunteluun.
Avatar
#5 • • samlainio Guest


jotenkin oli vaikea löytää semmoista punaista lankaa tästä miksauksesta, mutta toisaalta, mun käsitys setin rakenteesta onkin vähän outo :)



Joo, vähän tuntu itelläkin ihan samalta, ku kuuntelin sen tossa myöhemmin. Mut joo, tollasta tällä kertaa. :D Ens kerral yritetään vähän huolellisemmin.
Avatar
#6 • • jUSSi Guest
Loistavaa musiikkia hyvin miksattuna. Ei vaan jaksa löytää pahaa sanaa.
Avatar
#7 • • erik Guest
Oli kyllä hiton hyvä. Hyvin rakennettu ja miksattu tasainen kokonaisuus.
Vuoden paras :)
Avatar
#8 • • samlainio Guest

Vuoden paras :)



No oho! Mut kiitti! :excellent:
Avatar
#9 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvää matskua hyvin miksattuna. Kuitenkin se jokin extrasärmä mikä olisi nostanut tämän loistavasta parhaaseen jäi puuttumaan. En kyllä tiedä mikä se olisi ollut.
Avatar
#10 • • samlainio Guest

Hyvää matskua hyvin miksattuna. Kuitenkin se jokin extrasärmä mikä olisi nostanut tämän loistavasta parhaaseen jäi puuttumaan. En kyllä tiedä mikä se olisi ollut.



No, nonniinnoh! :) No hyvä, ett kelpas kuitenkin. Kannattaa muuten pitää silmäl näitä Cob's Of Raum juttuja... lisää on tulossa piakkoin vähän muualtakin ja hyvää matskua, ehkä hitusen tiukemmin ottein.
Avatar
#11 • • salaisinko Guest
pitänee tracklistin perusteella laittaa imuun
Avatar
#12 • • Lauri Leino Guest
joo hyvä pläjäys tämäkin.
osa biiseistä miellytti, osa ei.
hyvistä mainittakoon vaikka tuo aloitusbiisi,
sen kaltasta ois voinu enemmänki viljellä.
Avatar
#13 • • axo Guest
Joo mulle maistu kans, mut kuten jo mainittu se jokin kuitenkin puuttu mikä olis tehnyt tän superhyväks.
Parhaita biisejä oli noi Garnierin ja Tejadan
Avatar
#14 • • samlainio Guest
No okei, pojat! Se super-hyvä-mixaus tulee sitte seuraavaksi! :D
Avatar
#15 • • kenth Guest
Oon kuunnellu tän setin muutaman kerran läpi nyt. Toimii taustamusana ja varmaan lattiallakin hyvin.
Avatar
#16 • • vain Guest
Kivaa kuunneltavaa mut ei saa aivan tanssijalkaa viritettyä. Vika biisi :hearts:
Avatar
#17 • • Samuel Guest
Kai tän on pakko olla hyvä, ku eräänkin sivuston kuukausittainen liikennemäärä tuli tän takia täyteen aikas äkäseen :D

Oikeesti...varsin mukava mikasaus. Alku oli yllättävänkin kova aina tonne Tejadaan saakka jonka jälkeen saundi muuttu mun makuun vähän puuduttavaksi, kunnes taas parani Retiron (tosin orginaali miks on Retirosta vielä parempi) ja Amen myötä. :)
Avatar
#18 • • sektori Guest
helevetin kova miksaus kyllä.