Oletko kenties kateellinen Sarasvuolle siitä että sillä on rahaa. Toki nuo Sarasvuon bisnesvinkit oli varsin imeliä.
joo olen kateellinen, sinä sen keksit! lueppa uudestaan miksi tuo sarja vituttaa.
96 posts, 5 pages, 23,825 views
Oletko kenties kateellinen Sarasvuolle siitä että sillä on rahaa. Toki nuo Sarasvuon bisnesvinkit oli varsin imeliä.
DIILI (yhden jakson perusteella). Pitääkö meidän tyhmien suomalaisten aina kopioida näitä jenkkisarjoja?? Lisäksi ällöttävän sarasvuon tilalla olisi voinut olla joku mielyttävämpi henkilö.
Jännittääkö jotakuta oikeasti tämän ohjelman lopputulos?
Jännittääkö jotakuta oikeasti tämän ohjelman lopputulos?
Tuskin lopputulos, mutta se, miten ihmiset käyttäytyvät ja mitä he tekevät. Eli siis sama kun kaikkissa muissa realityissä.
En katsonut suomalaisen version ekaa jaksoa, mutta alkuperäinen oli tavallaan ainakin ihan viihdyttävä. Tosin, vaikea uskoa, että mikään ei ollut näyteltyä tai järjestettyä.
Kymppikerho (k15).....en osaa sanoa siitä mitään.Se on niin kauhea.
Tuo Melrosehan menee heti piikki paikalle jos haetaan parasta saippuasarjaa. Toisaalta mua alkaa huolestuttamaan se että olen lähiaikoina tykästynyt Salkkareihin.
melrose place
sarja sisältää tv:n kaikkien aikojen kuvottavimman kiiltokuvamaisen pliisut
henkilöhahmot ja juonenkäänteet. tätä EI olis tarvinnu uusia. Grrr..
kyllä beverly hills 90210 on oikeutettu noihin superlatiiveihin mp:ta paremmin :mad:
24
The Bald and The Pitifuls !
(eiku mikäs se nyt taas olikaan)
Mä diggailen tosta lähinnä siks, että sarjan juonenkäänteet ovat todella koukuttavia ja reaaliajassa etenevät tapahtumat tuovat oman mielenkiintoisen lisänsä soppaan.
...ja se Jackin tytär on aika jees!
Tää tuli nyt väärään topikkiin! :eek:
näitä on kyllä ihan pirusti, mut:
1. HEARTMIX
legendaarinen kotimainen saippuasarja jonka huonoutta ei voi sanoin kuvailla. lopetettiin suht äkkiä ymmärrettävistä syistä.
2. DR.PHIL
voi jessus.
3. TITUS
siis ei helvetti! aika kehnoja amerikkalaisia komediasarjoja oon pystyny kattoon ja ehkä parissa kohtaa jopa nauramaankin, mutta tämä on kyllä vihoviimeinen räpellys. kamalat henkilöhahmot, huono perusidea ja surkeat 'vitsit'. ei ole kertaakaan edes hymyilyttänyt, ärsytystä ja myötähäpeää kyllä herättää.
..chatit ja ostos-tv on aika itsestäänselviä myös.