Samus Aran: Rhythm Touch

30 posts, 2 pages, 3,767 views

Avatar
#21 • • sonni Guest
kelleköhän olen sieluni myynyt, kun ei tätä pystynyt kuuntelemaan
kelailematta..

propsit aloitusrytmistä.
Avatar
#22 • • Samus Aran Guest

kelleköhän olen sieluni myynyt, kun ei tätä pystynyt kuuntelemaan
kelailematta..

propsit aloitusrytmistä.



Makuja on monenlaisia. Itekin joutuu tossa borneon kohdalla skippailemaan :o
Avatar
#23 • • Edited Jukka I Guest
Mielenkiintoinen ja monipuolinen paketti, joka ajoittain viisti myös omaa musiikkimakua.

Parasta antia olivat alun dub-henkiset biisit sekä Moodymann, Atjazz ja Demarkus Lewis. Spymusic, Larry Heard, Kai Alce ja Hot Chip olisivat saaneet jäädä pois, mutta oikeastaan vain kaksi viimeksi mainittua toimivat fiiliksentappajina, muut olivat pelkästään tylsähköjä. Borneo on kysymysmerkki, joka jatkokuuntelussa joko alkaa kasvaa tai ärsyttää. Muut biisit olivatkin sitten enemmän tai vähemmän laatutavaraa, vaikkeivät kaikki suoraan omaa makua vastanneetkaan.

Miksaus on sulavaa ja fiilis pysyy yllä noita muutamia karikoita lukuun ottamatta. Jatkokuunteluun menee.
Avatar
#24 • • Samuel Guest


tracklistasta.
toi parrish:in lake shore drive on itseasiassa moodymann:in i like to know.
vaikka siinä labelissa toisin sanotaankin;)
http://www.discogs.com/release/170801
noin niinku yksityiskohdista kiinnostuneille.


ja lisää vettä myllyyn :D...
siis mulla on toi kyseinen biisi tällä julkasulla:
http://www.discogs.com/release/4289
nimellä "Midnights" !???
...mut toisaalta tää nyt ei oo mitään uutta kun on kyse KDJ:n biisistä :)
Avatar
#25 • • Samus Aran Guest


..Spymusic, Kai Alce ja Hot Chip olisivat saaneet jäädä pois..



Hehe, mm. noi biisit on hyvin pitkälti omia suosikkeja viime vuodelta :)

Ja lol @ Samuelin myllytykselle, perusmeininkiä indeed ;P

Mutta, mutta, kiitokset kaikille kommenteista. Nyt jälleen uudemman kerran kuunneltuna biisivalinnat 7-9 särähtää korvaan tosi ikävästi, suorastaan vituttaa.... Ilman tota sekoilua pakettiin ois voinut olla suht tyytyväinen. Noh, lisää pukkaa piakkoin, nyt kun on tästä miksausten teko -kammostakin päässyt jo vähän eroon. Kiitos vielä SAMille houstauksesta, otahan pois linjoilta ku ehdit..
Avatar
#26 • • dope white Guest
Tää oli kyl pitkästä aikaa mielenkiintoinen miksaus, loistavia biisejä eikä vaihdoissakaan oo mitään vikaa! Pääsee mukavasti hämyiseen tunnelmaan näin kun herää kahden maissa päivällä yötöiden jälkeen. :)
Oi kunpa saisi joskus kuulla tällaista täällä länsi-suomessa oikein pa:sta ettei aina tarvisi lähteä hesaan asti kuulemaan hyvää musaa. :scared:

Lisää näitä!

-g.
Avatar
#27 • • Newhouse Guest
Taisin myöhästyä... Ei ole enää linjoilla? No, mielenkiintoinen tracklist joka tapauksessa. Kovia ralleja... Maurizio, Moodymann, Spymusic, Kai Alce, Daniel Wang jne. Ei voi olla huono! :)
Avatar
#28 • • Samus Aran Guest
Doup, mukava kuulla :)

Taisin myöhästyä... Ei ole enää linjoilla? No, mielenkiintoinen tracklist joka tapauksessa. Kovia ralleja... Maurizio, Moodymann, Spymusic, Kai Alce, Daniel Wang jne. Ei voi olla huono! :)



Joo, ei pitäis olla enää linjoilla. Kuten sanottua toi yks osio alko tökkiä vähän liikaa (jatkuvaa fiilistä ajatellen) ja uutta miksausta ois kans hauska pukkailla. Mut jos "silti" kiinnostaa, niin laitan kyllä mielelläni CD:n postiin. Privaile vaikka infot..!
Avatar
#29 • • SAMi Guest
Samus laitas linkki säppiin ;)
Jos joku välttämättä haluu miksausta,
laittakaa privaa.
Avatar
#30 • • Tapi T Guest
Kuunneltu on! Mulle putoo parhaiten alun härödeepdubwhateva-meno. 30min jälkeen alkaakin jo tulemaan huteja hieman enemmän ja muutamat biisit teki mieli skipata kokonaan.

Setin kuljetus on hienosti hallussa ja miksaus toimivaa, joskin kokonaisuus on ehkä vähän tylsä. Mä en pidemmän päälle tälläistä musiikkia jaksa kovin intensiivisesti kuunnella, mutta lyhyinä annoksina esim. Kerman redrumin tyyppisessä tilassa tämä voisi toimia.