Onko teitä kusetettu?

34 posts, 2 pages, 4,344 views

Avatar
#21 • • ville Guest

tell me about La Tour, siel o sellanen nulikka baarihenkilö, tekee ihan samaa. :mad:



Sama on pistetty merkille :angry:



Joo, huomattu on ... pitäisi varmaan oikeesti valittaa
Avatar
#22 • • Remotion Guest

tell me about La Tour, siel o sellanen nulikka baarihenkilö, tekee ihan samaa. :mad:



Sama on pistetty merkille :angry:



Joo, huomattu on ... pitäisi varmaan oikeesti valittaa



Noniin tässähän tätä ois jo 3 todistajaa. Pystytkö ville ottaa asian hoidettavaksi, sä varmma tunnet parhaiten hallujen järkkäreitä ja ne taas informoi eteenpäin. tietty varmin tapa ois suoraan soittaa la tourin pomolle. :confused:
Avatar
#23 • • Quu Guest

tell me about La Tour, siel o sellanen nulikka baarihenkilö, tekee ihan samaa. :mad:



Sama on pistetty merkille :angry:



Joo, huomattu on ... pitäisi varmaan oikeesti valittaa



Noniin tässähän tätä ois jo 3 todistajaa. Pystytkö ville ottaa asian hoidettavaksi, sä varmma tunnet parhaiten hallujen järkkäreitä ja ne taas informoi eteenpäin. tietty varmin tapa ois suoraan soittaa la tourin pomolle. :confused:



Neuvo: Ottakaa yhteyttä suoraan pomolle. Tuollainen baarimikko ei ole ansainnut työpaikkaansa.
Avatar
#24 • • ville Guest


Neuvo: Ottakaa yhteyttä suoraan pomolle. Tuollainen baarimikko ei ole ansainnut työpaikkaansa.



Joo, pitäs varmaan ... mut nyt kyllä ei oo aikaa, enkä tiedä henkilön nimeä. Pitäisi tehdä niin, että menee paikanpäälle, kysyy nimen ja sitä kautta lähtee hoitamaan.

Asiaa voisi hoitaa eteenpäin seuraavan kerran kun käy hallussa.

Hallua tuskin kannattaa sotkea väliin, sillä asia ei heille varsinaisesti kuulu.
Avatar
#25 • • erik Guest
Eräs nimeltä-mainitsematon tissibaarin omistaja jätti tehdystä työstä sovitun palkkion maksamatta.

Eräässä nimeltä-mainitsemattomassa kebbe-mestassa Kampissa tuli satkun sijasta viidestäkympistä takaisin ja nuori nulkki tiskin takana ei suostunut korjaamaan.
Asia hoitui, kun pysäytin kadulta random-skoudeauton ja menin niiden gaiffareitten kanssa selvittelemään.

Kaukomailla idän suunnalla on joutunut jos jonkinmoisiin vedätyksiin, taksi/riksa/prätkä-kuskien, kaupustelijoiden tai "matkanjärjestäjien" kanssa.
Avatar
#27 • • LindaGP Guest
En oikein tiennyt mihin tämän laittaisin, minua ei ole kusetettu, enkä minä ole kusettanut ketään, mutta en viitsinyt aloittaa uutta threadia, kun tämä kuitenkin vähän liittyy kusetukseen tai oikeammin ei-kusetukseen.

Olemme nyt asuneet tässä ok-talossa vähän yli vuoden, mutta vasta pari päivää sitten saimme taulut seinille. Katselin tänään paria taulua ja niiden hankintaan liittyvä juttu tuli mieleen. Olin juuri muuttanut Jäkeen ja ovikello soi. Siellä hoonosti soomea puhuva mies kysyy, että olisinko kiinnostunut hänen maalauksistaan. Hän näytti paperin, johon oli englanniksi kirjoitettu hänestä ja maalauksista. No, mehän aloimme katsomaan niitä ja englantia puhuttiin, kun se paremmin näytti sujuvan. Melkein kaikki teokset olivat öljy kankaalle ja ihanan tuoreen tuoksuisia. Kiinnostuin kahdesta maalauksesta, mutta ei ollut rahaa kotona. Kysyin, että voisiko hän tulla huomenna uudestaan, että olisin nostanut rahaa, mutta hän sanoi, että ei se oikein onnistu, kun hän on tullut Helsingistä asti eikä ole tulossa uudestaan Jäkeen. Hän ehdotti, että mitäs jos hän jättää maalaukset minulle ja antaa tilinumeronsa, että voin maksaa ne hänen tililleen. No juu, kyllähän se käy. Vasta pari päivää myöhemmin, kun olin maksamassa [insert random arab name here]lle sovittua 300mk (muistaakseni) tajusin, että WTF???!!! Siis mies jättää minulle kaksi maalaustaan luottaen siihen, että maksan hänen tililleen???!!! No, minähän olen kiltti ja rehellinen suomalainen nainen ja tottakai maksoin. Mutta haloo! Aika riskipeliä mieheltä ja julmetun kova luottamus suomalaisiin.
Avatar
#28 • • H_Lecter Guest

Mutta haloo! Aika riskipeliä mieheltä ja julmetun kova luottamus suomalaisiin.



No tiesihän se kuitenkin missä asut, joten palovakuutuksen on syytä olla kunnossa jos jättäis maksamatta :-)

Sama juttu meillä, kun tilattiin pizzat kotiinkuljetettuna. Haluttiin maksaa kortilla, mutta pablolla ei ollut höylää mukana. Sanoi sit että tulkaa huomenna maksamaan pizzeriaan. Jäihän sille kuitenkin puhelinnumero ja osoite. Mentiin sit syömisen jälkeen maksamaan...
Avatar
#29 • • sauce Guest
busineksessa on kusetettu useamminkin, luotan ihmisiin liikaa, ehkä joskus vielä opin.
Avatar
#30 • • a98 Guest
özmer oli just kääntäny ne maalaukset jostain ja oli kiire päästä eroon :)
Avatar
#31 • • Daniel Braun Guest
Onks sulla siellä seinällä Huuto ja Madonna? :D :D
"Özmer" oli käynny ne hakemassa Norjasta :excellent:
Avatar
#32 • • LindaGP Guest

Onks sulla siellä seinällä Huuto ja Madonna? :D :D
"Özmer" oli käynny ne hakemassa Norjasta :excellent:



No voi perse! Nehän ne just on. Saakeli soikoon! :angry:

Olivat kyllä ihan hänen omiaan, tuoksuivat tosi tuoreelle, eikä niitä oltu koskaan kehystetty.
Avatar
#33 • • djkopernikus Guest
Olimpa tänään iltapäivällä lähdössä autolla työpaikalle, kun huomasin ikkunanpyyhkijöissä sakkolapun. Saksankielisen tekstin ymmärtäminen meikällä on heikkoa, joten odotin kunnes pääsin kuulemaan suomennosta työkaverin suusta. Sakkolapussa luki, että parkkiliisa ei ollut kyennyt lukemaan parkkiluvan (tarra joka kiinnitetään tuulilasiin) tietoja. Siis täh? Tarra on kojelaudalla niin, että varmasti vanhat papparaisetkin pystyvät sen lukemaan. Kusetusta... Tää on eka sakko mikä jää maksamatta! :angry:
Avatar
#34 • • kytkönen Guest

Mua ei kyl oo taidettu kusettaa koskaan. Tai ainakaan niin, et oisin huomannu.




mutley-ani1.gif