No juu, otetaan kantaa..
..
Juu olen käynyt Hallmarkeissa, Colourseissa, oli hauskaa, olen ollut ko. illoissa duunissa, oli hauskaa. Ihmiset vaan kun käyttävät rahaa puolet normaali-illan asiakkaaseen verrattuna. Hesarilla oli Tiesto, paikka niin täynnä väkeä et seisomaan ei mahtunut ja myynti oli tavallisen perjantain tasolla(ilman lippuja tietty jotka menevät järjestäjälle).
..
muutama fakta, enimmäkseen kysymyksiä..
Hmm, olet ollut ko. illoissa duunissa, joten kerropa miksi paljastat
täällä liikesalaisuuksia, joita et työsopimuksesi mukaan saa paljastaa?
Toisekseen, jos ravintolassa on järjettömät jonot baaritiskille, onko
se klubi-illan tms. vika jos myynti ei ole kovin suuri? Ostovoima kuitenkin
jonottaa antaakseen rahat baarille?
Muutaman kerran kun olemme itse katselleet juomamyyntejä, on
teknoklubilla myynti ylittänyt normaalin keskimyynnin 15-20%:lla.
Ja sille joka valitti Sedun henkilökunnan osaamattomuudesta ja samassa
lauseessa kehui hesarin osaamista, niin kuitenkin aika läjä Hesarin työntekijöistä siirtyi SK-ravintoloiden palvelukseen Studio 51:n ja Onnelaan. Samaten Ravintola Teatterin entinen päällikkö siirtyi SK-
ravintoloiden palvelukseen.
Edelleenkin, jos Sedu ei panostaisi ammattitaitoon niissä asioissa,
mistä se oma tulonlähde muodostuu, niin tuskinpa sillä olisi reilua
40000 asiakaskäyntiä per viikko ravintoloissaan.
En yritä puolustella enkä sanoa, että mielestäni SK:n dominointi on
järjettömän hyvä juttu, mutta yritän olla mahdollisimman realistinen.
Aikansa kutakin.
(lisäyksiä faktoihin)