Pitkät kalsongit!

99 posts, 5 pages, 16,712 views

Avatar
#61 • • Quu Guest


jos jotakuta nolottaa käyttää ja pelkää et päällyhousuja riisuessa läsnäolija(t) huomaa erotiikantappajat, ni kandee reenata kovasti housujen ja kalsonkien yhteisriisumista! harjoituksella opit tekemään sen niin ettet itekään huomaa omia tykkejäs.



Tuota tuli nuoruuden villeinä vuosina harrastettua :D
Avatar
#62 • • Jusu Guest
Ihme kovajätkyystekijä vedetty sieltä hiekkalaatikon perukoilta pitkien kalsareiden pidon/pitämättömyyden perusteluksi :D
Itse kuulun mukavuustekijöiden vuoksi niihin, joilta ko. kidutusväline jää kaapin perukoille muutamia talvisia urheilusuorituksia (pikkujoulut) lukuunottamatta. Otetaanpa seuraavanlainen, viestin perillemenon takaamiseksi paikoin kärjistetty tapahtumaketju:

- pitkät kalsongit kotona jalkaan, ulkona on 10 astetta pakkasta, onpa tosi kylymä!
- fillarilla kirjastoon 2 km vastatuulessa ylämäkeen lanaamattomassa pellossa, jossa umpihanki peittää salakavalasti eteen kaatuneet ikäihmiset, joita saa väistellä
- perillä 10 minuutin ajan ihan ok fiilis, mut sitten alkaa lämmetä
- kirjastokäynti ohi, aikaa kului 15min ja pallit aavistuksenomaisesti hiessä
- edessä 1 km alamäkeä opinahjoon.. heleppoo, mutta nyt hiki jäähtyy vähän liian nopeasti
- epämukava nihkeys muuttuu epämukavaksi kylmäksi nihkeydeksi
- koululla sulaminen ja uudestaan hiostuminen neljän tunnin massaluennolla
- pyörän selkään ja kohti kotia
- jälleen jäähtyminen...
- perillä todetaan, että on helpompaa irrottaa satula pyörästä kuin kuskia satulasta
- aivoja myöten niin jäässä, että tulee siteerattua jotain vitun mäkihyppääjää naapurille, joka ihmettelee touhua turvalliseksi katsomansa välimatkan päästä.

Tässä ei paljon auta edes asialliset ja hengittävät urheilukalsongit. Talvi on aunarista.

Voi poikakullat, välihousut ovat huomattavasti mukavammat kuin sukkahousut, joita naisille tyrkytetään myös housujen alla pidettäväksi!



Välihousut == stringit. Muita merkityksiä ei tueta. :hearts:
Avatar
#63 • • Karo Guest
Esitämpä naisen mielipideen aiheeseen... Vaikka pitkiä kalsareita niin kovasti haukutaan erotiikan tappajiksi, niin mielestäni ne eivät sitä ole. Ainakin parisuhteessa ollessa mies pitkissä kalsareissa on turvallinen ja omalla tavallaan kiihottava. Millainen peto voikaan piillä hassujen kalsareiden alla/sisällä... ;)

En voi *mitenkään* käsittää miehiä, jotka eivät niitä käytä.

Nimim. varsinaisten seksintappajien eli sukkahousujen käyttäjä syyskuusta toukokuulle...
Avatar
#64 • • Mimako Guest

Voi poikakullat, välihousut ovat huomattavasti mukavammat kuin sukkahousut, joita naisille tyrkytetään myös housujen alla pidettäväksi!



Välihousut == stringit. Muita merkityksiä ei tueta. :hearts:



Kyllä mulle välihousut on yhä edelleen vanhoja kunnon Black Horseja kollegoineen. Nytkin on yksi pari jalassa... mutta stringit olen elämässäni laittanut jalkaan vain kerran, joka oli samalla viimeinen.

Stringit pitäisi kieltää kaikilta, joilla on milligrammakaan selluliittia pepussa, reisistä puhumattakaan. Haluamattaankin joutuu salin pukukopissa kokemaan oikeita myötähäpeän aaltoja, kun appelsiininkuori-elefantit olettaa olevansa kovinkin hotteja viruneet stringit jalassa :panic:

Jottei menisi ihan OT:ksi, sanon vielä tähän että pitkät kalsarit on pojilla ihan söpöjä. Ne korostavat kivasti säären muotoa, joka pojilla on yleensä paljon hoikempi kautta muodokkaampi kuin naisilla, joilla on usein sääret löllöpötköä. Pitkä kalsari auttaa tosin naista ko. vaivassa! Lököttävät kalsarit ovat omalla tavallaan hellyttäviä... mutta rei'ille kuluneet ja pinttyneet kalsarit kuuluvat roskiksiin sukupuolesta ja lahkeen pituudesta riippumatta :)
Avatar
#65 • • Jukka I Guest

mutta rei'ille kuluneet ja pinttyneet kalsarit kuuluvat roskiksiin sukupuolesta ja lahkeen pituudesta riippumatta :)


Vain kuolleen ruumiini yli.
Avatar
#66 • • Quu Guest

mutta rei'ille kuluneet ja pinttyneet kalsarit kuuluvat roskiksiin sukupuolesta ja lahkeen pituudesta riippumatta :)


Vain kuolleen ruumiini yli.


:D
Avatar
#67 • • miikkah Guest

Ihme kovajätkyystekijä vedetty sieltä hiekkalaatikon perukoilta pitkien kalsareiden pidon/pitämättömyyden perusteluksi :D



Ja ihan tosissaan vielä :D :D

Kaikkein varmin kovan jätkän tunnusmerkki on silti kalsareista keskustelu webbifoorumilla.
Avatar
#68 • • jouni a Guest
Joka kerta, kun "tyrät" laittaa jalkaan, tulee oltua aina pitkiä aikoja ulkosalla pakkasessa. Juuri viime viikolla oli ulkokuvauksia, ja joutu kökkimään monta tuntia ulkona. Pelkis boksereissa olis vaan vilustunu :panic:


Muulloin en niit iske kovinkaan helposti jalkaan.
Avatar
#69 • • Jusu Guest


Kyllä mulle välihousut on yhä edelleen vanhoja kunnon Black Horseja kollegoineen. Nytkin on yksi pari jalassa... mutta stringit olen elämässäni laittanut jalkaan vain kerran, joka oli samalla viimeinen.


Hmm.. no kaipa ne horsetkin sinne väliin voi mennä, mutta kyllä täytyy jokseenkin tosissaan yrittää.

Kaikkein varmin kovan jätkän tunnusmerkki on silti kalsareista keskustelu webbifoorumilla.


Damn right. Nyt ollaan asian ytimessä.
Avatar
#70 • • Mimako Guest


Kyllä mulle välihousut on yhä edelleen vanhoja kunnon Black Horseja kollegoineen. Nytkin on yksi pari jalassa... mutta stringit olen elämässäni laittanut jalkaan vain kerran, joka oli samalla viimeinen.


Hmm.. no kaipa ne horsetkin sinne väliin voi mennä, mutta kyllä täytyy jokseenkin tosissaan yrittää.



Tässä on nyt kyse sanojen merkityseroista. Mun välihousut menee "housujen ja alavartalon väliin". Sitä, mitä sä kutsut väliksi, mä kutsun kehon kohdasta riippuen joko "peppuviivaksi/persvaoksi/perseviivaksi" tai "pilluksi". Ajattelin vaan tarkentaa :excellent:
Avatar
#71 • • LindaGP Guest

Stringit pitäisi kieltää kaikilta, joilla on milligrammakaan selluliittia pepussa, reisistä puhumattakaan. Haluamattaankin joutuu salin pukukopissa kokemaan oikeita myötähäpeän aaltoja, kun appelsiininkuori-elefantit olettaa olevansa kovinkin hotteja viruneet stringit jalassa :panic:



Jos stringit on mukavat jalassa, en paljoakaan välitä siitä mitä joku muu salin pukuhuoneessa selluliiteistäni ajattelee. Meidän vanhojen lapsia synnyttäneiden appelsiinikuori-elefanttinaisten perseitä ei tietenkään tarvitse tuijottaa. Voit itse valita mihin silmäsi kohdistat. En todellakaan luule olevani hot stringeissä, vaan kun stringit on mukavat jalassa ja ne ei näy päälihousujen läpi ikävästi.

T. Yksi niistä appelsiini-elefanteista, ja ylpeä siitä :D
Avatar
#72 • • drS Guest

T. Yksi niistä appelsiini-elefanteista, ja ylpeä siitä :D



you go girl!
Avatar
#73 • • Mimako Guest

Stringit pitäisi kieltää kaikilta, joilla on milligrammakaan selluliittia pepussa, reisistä puhumattakaan. Haluamattaankin joutuu salin pukukopissa kokemaan oikeita myötähäpeän aaltoja, kun appelsiininkuori-elefantit olettaa olevansa kovinkin hotteja viruneet stringit jalassa :panic:



Meidän vanhojen lapsia synnyttäneiden appelsiinikuori-elefanttinaisten perseitä ei tietenkään tarvitse tuijottaa. Voit itse valita mihin silmäsi kohdistat.



Toki näin on, paitsi silloin kun silmä -- kuten useimmat varmaan osaavat tässä quotatusta postauksestani lukeakin -- haluamattaankin osuu ei-toivottuun kohteeseen. Emmäkään kadulla kävellessäni suoranaisesti halua nähdä jotain salarakas-lööppejä, mutta silloin tällöin silmä osuu niihin haluamattaankin. Seurauksena vitutus ja paheksunta.

Salin pukukopissa tulee onneksi oltua myös silmälasit pois päästä, jolloin lähiympäristö peittyy pehmoiseen utuun. Välihousuja (siten kuin mä ne käsitän) on ilo nytkin suositella kaikille ikään, kokoon ja sukupuoleen katsomatta :)
Avatar
#74 • • peepe Guest



Toki näin on, paitsi silloin kun silmä -- kuten useimmat varmaan osaavat tässä quotatusta postauksestani lukeakin -- haluamattaankin osuu ei-toivottuun kohteeseen. Emmäkään kadulla kävellessäni suoranaisesti halua nähdä jotain salarakas-lööppejä, mutta silloin tällöin silmä osuu niihin haluamattaankin. Seurauksena vitutus ja paheksunta.

Salin pukukopissa tulee onneksi oltua myös silmälasit pois päästä, jolloin lähiympäristö peittyy pehmoiseen utuun.



Huh huh mitä ongelmia ihmisillä onkaan näinä päivinä...
Avatar
#75 • • Sam Fisher Guest
Mitäs tapahtui pitkät filtterit/diftongit nimityksille? :laugh:
Avatar
#76 • • Roz Guest
Ilma on plussan puolella ja kylmä tuli kun kalsongit unohtuivat kaappiin. OMG! Olen kalsarikoukussa!!! :panic:
Avatar
#77 • • 0z- Guest
Ei helvetti, kurko triidi. :D

Itse oon kutsunu pitkiäkalsareita jorkkareiksi tai osseiksi.

Ja se kuka ei käytä pitkiäkalsareita talvella kun on -15 pakkasta, saa siitä myös kärsiä. :excellent:
Avatar
#78 • • Remotion Guest

T. Yksi niistä appelsiini-elefanteista, ja ylpeä siitä :D



you go girl!



Sä et oo elefanttia nähnykään, ja appelsiini ihokaan ei varmaan oo ihan ongelma, ainakin millaisena minä muistan blondien niin oli erittäin hyvä ja timmi paketti! :) :happyroll:
Avatar
#79 • • 8PUS Guest
lokakuusta huhtikuuhun kalsarit jalassa :heart:

paitti pileisiin mennessä, siellä ei pysty. tanssiessa puskis hiki läpi farkkujenki.

duuniin mennessä usein myös pitkähihanen alupaita. niin ja pitkien kalsareiden alla bokserit on tosiaan vitun nihkeet, joten lyhyitä alkkareita tai ei mitään tulee pidettyä :P

mut paraaas thread ikinä :D
Avatar
#80 • • LindaGP Guest

T. Yksi niistä appelsiini-elefanteista, ja ylpeä siitä :D



you go girl!



Sä et oo elefanttia nähnykään, ja appelsiini ihokaan ei varmaan oo ihan ongelma, ainakin millaisena minä muistan blondien niin oli erittäin hyvä ja timmi paketti! :) :happyroll:



No voi kiitos kultaseni! :heart: Nyt kuitenkin Tomin jälkeen on vielä 10kg ylimääräistä kehossa...