Abflug special (karri o & dj athens) [deep techno]

12 posts, 1 page, 2,330 views

Avatar
#2 • • sektori Guest
Kuuntelin aluksi tuon karrin toisen osan. Huomaa että hällekin Adan Blondie LP iskee :)
Avatar
#3 • • karrio Guest

Kuuntelin aluksi tuon karrin toisen osan. Huomaa että hällekin Adan Blondie LP iskee :)



Iskee, iskee! :D Erinomanen levy. Miksaukset on mulla vähän tahmaa paikkapaikoin.
Avatar
#4 • • JsL Guest
Karri o. part 2 linkki ei toimi?

Noi pari muuta on erittäin maistuvia. :)
Avatar
#5 • • karrio Guest

Karri o. part 2 linkki ei toimi?



Mun koneella ainakin toimii, joten yritäpä vielä uudestaan. Jussi, osaatko arvailla jotain syytä, miks toi linkki ei mahdollisesti toimi?
Avatar
#6 • • jUSSi Guest

Karri o. part 2 linkki ei toimi?



Mun koneella ainakin toimii, joten yritäpä vielä uudestaan. Jussi, osaatko arvailla jotain syytä, miks toi linkki ei mahdollisesti toimi?



Kyl se mullakin skulaa ihan hyvin, lieneekö jotain internetin kenkkuiluja?
Avatar
#7 • • jUSSi Guest

Kuuntelin aluksi tuon karrin toisen osan. Huomaa että hällekin Adan Blondie LP iskee :)



Iskee muuten allekirjoittaneellekkin, yhden levyn jaksoin käydä karrilta yytsimässä koko iltana ja se oli nimenomaan tää Ada ;)
Avatar
#8 • • Gnizhak Guest
Kerkesin tuon jussin pätkän ottaa tosta, ja sen jälkeen valittelee että deep.dreamland.org cannot be resolved. Eli DNS-resolvessa jotain hassua.

edit: ainiin, mut kuuntelinhan mä tän isoks osaks livenä, ja kyllä iski kovaa, tosin tahtosin nää myös talteen
Avatar
#9 • • jUSSi Guest

Kerkesin tuon jussin pätkän ottaa tosta, ja sen jälkeen valittelee että deep.dreamland.org cannot be resolved. Eli DNS-resolvessa jotain hassua.



Kovasti on ongelmia näköjään :(

pitänee ottaa yhteyttä saitin ylläpitäjään ja kysellä, mutta toivottavasti kyseessä on vain tilapäinen probleema.
Avatar
#10 • • jUSSi Guest
saitti on taas toiminnassa, joten kaikki vain lataamaan!
Avatar
#11 • • sektori Guest
jussi tykkää Adasta ??? Sulla on vielä toivoa että muutut hyvän musiikin ystäväksi ;)
Avatar
#12 • • dope white Guest
tää on kyl hyvää, hyvää, hyvää. kunpa aina kuulis yhtä maistuvaa musaa. maaad props. on pyörinyt aika kovalla rotaatiolla himassa :)

-g.