OMNITRONIC CDP-360

3 posts, 1 page, 965 views

Avatar
#1 • • perl Guest
Omnitronicilta näyttäs olevan tämmöinen kohtuu uusi malli, jossa noin ensi silmäyksellä on ihan ok ominaisuudet. Siis sen hintaan nähden (n. 250e). Yks järjestö on jo jonkunaikaa pyytänyt mua löytämään jonkun mahd. hyvän ja halvan tupladekkisen cd-soittimen heille ja ton nähdessäni aattelin, että ehkä semmonen on löytynyt. Kokemuksesta kuitenkin tiedän, että budget -malliset soittimet saattaa sisältää vaikka mitä "ominaisuuksia", joista ei kerrota..

Joten.. onko kellään kokemuksia tästä laitteesta? Plussia/miinuksia? Kelpaako se amatööri-meininkiin?
Avatar
#2 • • Keba Guest
Tää aihe vissiin kuuluis tonne "dj-cd-soittimet" -topicciin.

On kokemusta, tai itse asiassa cdp-450 blue mallista, joka käsittääkseni oli hyvin pitkälle sama laite, kun tuo.

Starttinopeus oli n. onneton, ainakin tuskailin sen kanssa hyvinkin paljon, teki miksaamisesta astetta kettumaisempaa. Seamless-looppikin oli kaikkea muuta, kuin "seamless"...

Kelaaminen oli oikeastaan ainoa asia, joka oli tossa helvetin hyvä, jogin ulkokehää liikuttamalla sai nätisti kelailtua pienempiäkin matkoja, toisin, kuin denonilla, jossa ainaki mun denon-osaamisella menee joko 5 sek. eteenpäin tai minuutin eteenpäin =D

Pitchin tarkkuus oli myös vaan kymmeneksien tarkkuudella, ei hyvä...tosin sama vika taitaa olla Denoneissa.

Aika nopeesti ko. vehje alkoi raflakäytössä bugittaa, pesät ei auennu yms.

Halvassa soittimessa on se ongelma, että noi käynnistysajat yms on niin paljon heikompia, että tekee soittimisesta niin paljon hankalampaa ja ikävämpää,että melkein voisin suositella ostamaan vaikka käytretyn denonin vähän kalliimmalla. Saa ainakin kestävän laitteen, jossa on hyvät lähtönopeudet. Vaikka ovatkin kankeita käyttää..Kaikkeen kai tottuu?
Avatar
#3 • • Tapi T Guest

Tää aihe vissiin kuuluis tonne "dj-cd-soittimet" -topicciin.


Joo, sinne siis.