introvert - fincognito 10-07-2004

7 posts, 1 page, 1,110 views

Avatar
#1 • • introvert Guest
fincognito_small.jpg

Tässäpä sekoitetta joka tuli Orionin fIncognito ohjelmassa basicbeats radiossa heinäkuun alussa. Tyylinä loppuun päin teknoontuva melodinen proge.

- download here (192 kbps/116mb/84:29 min) -

Ja tohon alle sit kommenttii kiitos.. - yksikin sana/hymiö riittää mut vähän laajempi palaute olis aika luksusta. :)
Avatar
#2 • • Lauri Leino Guest
Ei ollut ihan mun kamaa; olisin toivonut techympää `Zabiela-tyylistä` menoa :)
Mutta on tässä joitakin ihan kauniita biisejä, keskivaiheilla vaan menee liian progeiluks.
Tuosta viimeisestä biisistä; tuo dub on ihan ok mutta olisin mieluummin kuullut sen melodisemman/paremman version joka on loistava.
Avatar
#3 • • introvert Guest

Ei ollut ihan mun kamaa; olisin toivonut techympää `Zabiela-tyylistä` menoa :)
Mutta on tässä joitakin ihan kauniita biisejä, keskivaiheilla vaan menee liian progeiluks.
Tuosta viimeisestä biisistä; tuo dub on ihan ok mutta olisin mieluummin kuullut sen melodisemman/paremman version joka on loistava.



Joo, ajattelin duunata vähän techympääkin sekoitetta lähiaikoina kun tykkään myös sellaista kovasti soitella, ja laitan myös yhden breaks miksauksen keväältä linjoille kohta, joka sisältää juurikin tuon originaalin.

Kiitokset palautteesta!
Avatar
#4 • • San Mejor Guest
Tykkäsin. :)

Oikein mukavaa syys-kamaa, hyvää fiilistä ja leijuttelua.
Loppu oli kuitenkin ehkä liian syvä mun makuun..

5. Biisi pisti kyllä oikein vibat päälle, erittäin hyvää matskua ;)

Milloinhan sitä kuulee introvert-liveä?? :eek:
Avatar
#5 • • introvert Guest

Tykkäsin. :)
Milloinhan sitä kuulee introvert-liveä?? :eek:



Eiköhän sitä jossain vaiheessa tulevaisuudessa kuule.. ;)

..ja kiitos palautteesta!
Avatar
#6 • • GateWay Guest
Kyllä tämä meni minullakin soittolistalle, muutama erittäin terävä proge ja niiden välissä kivaa leijailua. Erittäin laadukasta musiikkia ja miksausta koko paketti, hienoa! Sun omat tuotannot sulautuu tonne sekaan niin hyvin että tulevaisuus on varmasti hyvissä kantimissa.
Avatar
#7 • • introvert Guest
Joo, kiitokset Gatewayllekin palautteesta!

Jos sais vielä vähän lisää..