OlliS - Inner Paranoia [chill-deep-elektro-acid-house]

9 posts, 1 page, 1,545 views

Avatar
#1 • • Edited olliS Guest
innerparanoia.jpg

Sisäinen vainoharhani heräsi... tuloksena häröilyä. Musiikillisesti liikutaan
jossain deepin downtempon, elektron, acidin ja housen rajamailla.
En oikein osaa itse kovin tarkkaan määrittää. Joku saa yrittää
jos haluaa. Höysteenä lievää kikkailua temmon ja filtterien kanssa..


INNER PARANOIA

[76.50][192kbps mp3]


01 Redanka - Waves (Bay Of Islands mix) [rip]
02 Infusion - Daylight Hours [bmg]
03 Meta.83 - Antrieb [festplatten]
04 Steril - Grey [gigolo]
05 Avus - Unknown [easy access]
06 Miss Kittin - Requiem For A Buzz (Abe Duque remix) [emi]
07 Mount Sims - Hate Fuck [gigolo]
08 Orlando Voorn pres. Fix - Flash [bmg]
09 Heil & Hell - P.D.D. [ih limited]
10 Dark Globe - Feed (Mylo mix) [universal island]
11 Eric Prydz - Call On Me (Red Kult dub pass 2 mix) [data]
12 Alter Ego - Rocker (Black Strobe remix) [klang]
13 Future Retro - Deeper Low [detune]
14 Stylus Trouble - Stellar (Red Giant dub) [phela]
15 Nathan Fake - The Sky Was Pink (Incelandic version) [border community]
Avatar
#2 • • Samus Aran Guest
Testataanpas :)
Avatar
#3 • • olliS Guest

Testataanpas :)


Sun kommenttejasi odottelen erityisellä mielenkiinnolla, koska liikutaan sellaisella alueella, josta mulla on hyvin vähän kokemusta...
Avatar
#4 • • Samus Aran Guest
Ajatuksia ensikuuntelun jälkeen:

Häröily on tosiaan aika henkilökohtainen käsite, sen sijaan tästä löytyi kyllä jonkin verran omaankin makuun maistuvaa soundia. Lähinnä Meta, Steril, Avus, KMS, Border Community -akselilta, tosin varsinkin Steril avautuu laajemmin reippaasti mekaanisemmassa ja tylymmässä ympäristössä, *ajattelee vielä alun maalailua ja progeilua*. Ja Flash on kyllä sellanen, minkä sopis soivan ihan loppuun asti, jos sen nyt ylipäätään haluaa tuoda tanssilattialta miksaukseen ;) Antrieb jäi kyllä kans ympäristön varjoon.

Kelausnappia tuli käytettyä vain Hate Fuckin kohdalla. Omaan makuun setissä oli liikaa "mukapunkfuck"-meininkiä, mutta lopun Border Community (lähteepi ostoslistalle) oli hieno yhteenveto ja palautus alun maalaileviin maisemiin - tosin matkasta selvästi rikastuneena! Reissusuunnitelma siis imo potentiaalinen, mutta turistikohteita vois vielä jonkun verran vähentää :)

Hieno homma, että tutkailet soundia tuolta Festplattenin, Gigolon ja KMS:nkin suunnalta, sieltä on hyvä lähteä muihinkin suuntiin! Miksausteknisesti biitit oli riittävän hyvin kohdallaan, paikoin touhu oli siihen nähden turhan varovaisen oloista. Tempokukoilut oli ihan toimivia. Enemmän vielä rohkeaa surffausta, selektiota ja fiilikseen uppoutumista, niin hyvä tulee. Mielenkiinnolla odottelen seuraavia tuotoksia.
Avatar
#5 • • oxiidats Guest
Thanks ollis i like your sessions :hah: :hah:
Avatar
#6 • • Homegrove Guest


13 Future Retro – Deeper Low [detune]



Tää on kyllä pakko ostaa, just semmosta möyrinää mistä diggaan ihan vitusti. :angry:

Loisto mix muutenkin. :)
Avatar
#7 • • blkcrow Guest
Nice, d'l now. :cool:
Avatar
#8 • • De Souza Guest
Täytyy heti alkuun tunnustaa, että yleensä en noteeraa sun miksauksia, koska ensinnäkin niitä tulee harva se päivä ja toisaalta en ole mikään progediggari ja sitähän sun setit hyvin pitkälti ovat olleet. Tosin breikkaavaa sellaista viime aikoina, eikä muutenkaan pitäisi yleistää, vaan ottaa selvää...

Hmm no, mutta itse miksaukseen. Alku oli oikein mainiota leijailevaa chillailua josta matkaa jatkettiin onnistuneesti tempoa nostaen kohti elektrompaa saundia. Muy bien! Vielä tässä vaiheessa olin messissä ja tunnelma vain parani kun Avus särisi kuulokkeissani. Miss Kittin jatkoi samoilla linjoilla, jonka jälkeen tulikin käännekohta ja fiilikset putos täysin. Tästä alkoi Samus Aranin mainitsema "mukapunkfuck"-meininki, joka ei toiminu mulle ollenkaan. Lopetus oli kuitenkin loistava, kyseinen raita löytyy omastakin levylaukusta.

Tekniikka oli odotetusti kiitettävää ja kikkailut onnistuneita. Sun soundi ei vaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta oikein iske mulle, mutta eihän sitä kaikkia voikkaan miellyttää...
Avatar
#9 • • mike mortal Guest
jee! aivan loistavaa piristettä tähän aikaan aamusta. sopii juuri hyvin tähän kooma-tilaan :P....ei malttais kyl kouluun lähteä. =(