Lempiherkkusi?

31 posts, 2 pages, 5,372 views

Avatar
#1 • • trakkerterrorist Guest
Suklaa. Mä pystyn veteleen varmaan 3fazerin suklaalevyä peräjälkeen kunnes on odotettava puolipäivää. Sitten taas voi vedella makeata :)
Avatar
#2 • • Hansu Guest
Suolaista, ehdottomasti. Minulle saa tuoda voileipäkakkuja, lohipiirakoita, oliiveja, fetajuustoa, suolakurkkuja, salmiakkia, savukalaa...

Makean puolelta kyllä putoaa kaikki missä on kookosta.
Avatar
#3 • • ipe Guest
Mä oon ihan koukussa pistaasipähkinöihin.
Avatar
#4 • • Bio Guest
Olen myös suolaisten ystävä. Kaikki maistuu.. nam. Arki-iltaisin pikkusuolaiset ovat aivan liian hyviä. Krapulapäivinä pitää saada jotain rasvaista ja suolaista. Viikonloppuisin muuten vaan mätetään kaikkea scheissea :excellent:
Avatar
#5 • • miikkaL Guest
Eikös tästä ole jo topic.
Avatar
#6 • • Funkatronik Guest

Mä oon ihan koukussa pistaasipähkinöihin.



Samis! Saisivat vain ryökäleet olla n. puolet halvempia niin ei sitä varmaan muuta söisikään. Paitsi suklaata.
Avatar
#7 • • ipe Guest

Mä oon ihan koukussa pistaasipähkinöihin.



Samis! Saisivat vain ryökäleet olla n. puolet halvempia niin ei sitä varmaan muuta söisikään. Paitsi suklaata.



Tulikuuma vihje: LIDLin pistaasipähkinät on just varmaan puolet halvempia kuin muualla yleensä!
:D
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest
Salmiakki on mulle se ehdoton.
Min 2 tulista salmiakkinamua suuhun ja päivä on pelastattu.
Saatava vähintään kerta viikossa...
Avatar
#9 • • Juki54 Guest
Semmoset lepakon muotoiset hedelmäsalmiakkikarkit mitä saa esim. Citymarketin irtokarkkihyllyltä! :hearts: Iha törkee hyvii!!
Avatar
#10 • • anton Guest
Super- eli Silmä-Salmiakki! :happyroll:
Avatar
#11 • • KarriN Guest
Useammasta syödystä syuklaalevystä seuraava sokerirush on selkeästi selitys eräiden henkilöiden moneen käsittämättömään postaukseen!
Avatar
#12 • • miikkaL Guest
Miksei salmiakkijauhetta myydä enää missään :(
Avatar
#13 • • Homegrove Guest
Tykkään molemmista, sipsipussin jälkeen tekee jo mieli makeaa. :D
Avatar
#14 • • Bio Guest

Miksei salmiakkijauhetta myydä enää missään :(



vanhemmat asuu merimaskussa ja siellä on kyläkauppa (rantamarket), jossa myydään kaikkia vanhoja karkkia (esim. salmiakkijauheputkia), joita oli mun lapsuudessa.

Mut nykyään vanhemmiten ei pahemmin jaksa enää syödä karkkia, tulee huono olo jos mättää liikaa :(

edit: tosin ton rantamarketin kotisivut on vähän vaihees viel :scared:
Avatar
#15 • • Taedium Guest
Eiks toi riipu tilanteesta?

Ma ainakin harvemmin syon makeaa (vaikka damissa onkin leivoskauppoja joka kadunkulmassa... miksikohan?), mutta kylla sita silloin talloin jotain namiakin suuhun laitetaan. Harmittavan usein Drop Shottia (paikallista Salmaria) ... pitais taas lopettaa se juominen.

Aina ja aina sita pitaa luvata itselleen, ettei enaa ikina.
Caro²

Posts: 5,301

#16 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Lempiherkku.. Kyllä se on niin, että se on erkanin kebabit...
Avatar
#17 • • Edited tumpsi Guest

(vaikka damissa onkin leivoskauppoja joka kadunkulmassa... miksikohan?)



ai miks?

Vastaus löytynee coffee shopeista :excellent:
Avatar
#18 • • Tapi T Guest

Mä oon ihan koukussa pistaasipähkinöihin.



Samis! Saisivat vain ryökäleet olla n. puolet halvempia niin ei sitä varmaan muuta söisikään. Paitsi suklaata.



Tulikuuma vihje: LIDLin pistaasipähkinät on just varmaan puolet halvempia kuin muualla yleensä!


Kanattaa muuten testata pistaaseja ruoanlaitossakin. Sekoittaa hienonnettuja pistaaseja, jotain ruohoa (basilikaa, persiljaa, ruohosipulia tms), vaaleaa leipää ja voita tahnaksi, jota levittää vaikkapa kalafileiden päälle. Nämä kun kypsentää uunissa grillivastuksen alla, niin hyvä tulee!
Avatar
#19 • • ShapeShifter Guest
Kunnon pihvi. Joskus on ku taivaaseen pääsisi kun saa kunnollisen pihvin syödäkseen illan päätteeksi. Toinen on eräs wokkisotku mitä ite joskus laittelen. :excellent:
Avatar
#20 • • Timce Guest
Rullakebab aurajuustolla...(tulisella kastikkeella)...kiitos.