Orkidea: Beautiful (Sunrise in Ibiza ambient mix)

28 posts, 2 pages, 4,682 views

Avatar
#21 • • dj billow Guest
Joo oli kyllä aika tunnelmallinen kipale. Varsinkin kun kuuntelee sitä aamu kuudelta, ja samaan aikaan katsoo ikkunasta ulos. ja näkee koko kaupunkin sumun peitossa. :)
Avatar
#22 • • 029 Guest

Toistaalta saan ihottumaa noist "ihq piippaus" melodioista ja "enigma-maailmanparannusluostari" vokaaleista. !




maailmanparannusluostarivokaali on vitun hyvä sanallinen määritelmä nille oksettaville ja teennäisille munkkikuoroille yms, joita varsinkin takavuosina sai kuulla oksetukseen asti. Itse tätä topicin biisiä en vielä kuunnellut, joten tämä kritiikki ei kohdistu biisiin. Minusta tyyllirikko on silloin suorastaan sietämätön, kun harras, vakava yms ja ihan toisesta maailmasta tuleva gregoriaaninen munkkilaulu yhdistetään rumpukomppiin yms. enkä ole uskovainen, mutta jotain makua pitäisi olla, eli mun mielestä näin.

no niin, purkautuminen on joskus tarpeen. yhdessä biisissä sen gregoriaanisen kuoron olisi kestänyt, mutta sitä ängettiin miljoonaan biisiin, yäk



Jeppistä keskitytään itse topikiin. Tästä voi toki jatkaa - kiinnostas itsekin kommentoida tota postausta - mutta ei tehdä sitä tässä.
Avatar
#23 • • poet Guest
Tosi sielukas raita! Lämmin fiilis jäi ja voksut oli erityisen kauniit. Kokonaisuutena en muuten löydä mitään pahaa feilua, mut biisi vaan tuntu loppuvan jotenkin kesken. varmaan on tosin viel rakennevaihees....
Avatar
#24 • • nimbus159 Guest
Todella hjuva raita ja alusta mulla tulee mieleen elokuvan Vihan Maa yksi kohtaus jossa on hyvin pitkälle samanlainen ääni naisella.

Ambientin ystävänä/tekijänä tämä kyllä herätti tunteita :D


Pituutta lisää ni kipale on täydellinen

Mistä vokaalit on otettu/kuka laulanu ???
Avatar
#25 • • miikkaL Guest
Erittäin maistuva raita, joskin liian lyhyt.. Ymmärrän kyllä jengin negatiiviset kommentit, mutta mulle maistuu tällanen ibiza-kiksu ambientti kyllä :)
Avatar
#26 • • hpi Guest
mulle tuli nyt kun tokaa kertaa (ja hiukan alakuloiset fiilarit..) kuuntelin että täähän on oikein nätti, ja sopis varmaan (miksei myös levylle / kokkarille..) hyvin johonkin sopivaan elokuvaan / tv-draamaan lopetukseksi.. surullisen kaunis.

hyvä Tapsa!

mikähän mun mieltä piristäis..
Avatar
#27 • • DjGnom Guest
Nice track,man! It`s very good for the dream :)

Dj Gnom (Tallinn,Estonia)
www.djgnom.com
Avatar
#28 • • teneK Guest
Olipa mukavaa kuulla hyvin tehtyä ja tuotettua kotimaista chill tuotantoa.
Kyllä mulle tuli oikein aito Cafe Del Mar fiilis ja se on paljon se.
Rauhalliset saundit ja heleä vokaali. Ei kuitenkaan liian kirkkomainen. Ehkä pientä Enigma fiilistä, mutta ei missään tapauksessa pahalla tavalla.
Loistava kipale.
Lisää odotan ja toivon sitä nopeasti myös kuulevani.
Levy on ostettava heti kun sen saa.