CJ Daft - The Thing [chill/deep]

6 posts, 1 page, 1,035 views

Avatar
#1 • • CJDaft Guest
Koneellista deephousea käsittääkseni, sanokaa taas viisaammat...

Tässä linkki, kommentit olis kivoja. Aini, älkää valittako enkkuaksentista tai suhinasta pudotuskohdassa -- tiedetään... :scared:

Josko tällä kertaa tulis jopa kaks kommenttia???

http://cjdaft.rasteri.net/CJDaft_-_The_Thing.mp3

CJDaft
Avatar
#2 • • master bator Guest
Ihan kiva. En vaan tykännyt höpinöistä. Ei niissä muuta vikaa, mutta mun mielestä aika lamee selittää omassa biisissä, että tää musa on tosi jees. Jos olisi ollut jotain härömpää ja filosofisempaa läppää, olisi voinut sopia. Joku melodiantynkä olis kans ehkä piristäny hiukan. Ei nyt tule sen kummempaa sanottavaa mieleen.
Avatar
#3 • • liuos303 Guest
:happyroll:
...hJyyvin rullaa...
Varsinkin bassolinja on herkullinen.
noi puheet ei tosiaan kauheest napannu...
Avatar
#4 • • CJDaft Guest
Jees, pitää kattoo tohon puheosuuteen ehkä jotain käheempää ;) Tosiaan eka tuotannon alla oleva versio, niin jotkut jutut tökkää vielä ja kommentteja kaivataan. Hei nythän näitä on jo 2 \o/, vielä kun kolmaskin... :D

CJDaft
Avatar
#5 • • _U Guest
Basari on aika kumpparisaundi, ja muutenkin rumpusaundit on aika... hmm, presettejä. Biisi on tylsä eikä oikein tarjoile mitään uutta eikä edes perinteistä, ei saundien eikä rakenteen puolesta. Kuulostaa kuin tää olis duunattu jollain tietyllä softalla, jonka nimeä en uskalla kertoa :)

Ja mitä noihin sämpleihin tulee, nii kyl ne toimis jos itse runko olis parempi ja kokonaisuutena itse biisi parempi. Ja tietty kyl tälläkin rakenteella toimis, jos saundit ei olis noin tylsiä. Ehkä kuitenkin eniten häiritsee basarisaundi ja sen pullomaisuus, kumisaapas :)

Ei silti missään nimessä huono biisi, mut tällaisenaan ei kyl toimi.
Avatar
#6 • • CJDaft Guest

Basari on aika kumpparisaundi, ja muutenkin rumpusaundit on aika... hmm, presettejä. Biisi on tylsä eikä oikein tarjoile mitään uutta eikä edes perinteistä, ei saundien eikä rakenteen puolesta. Kuulostaa kuin tää olis duunattu jollain tietyllä softalla, jonka nimeä en uskalla kertoa :)



No ohoh. Mua melkein nauratti kun luin tätä. Hmm, jos nyt kertoisin, että tuli muutamia softarumpukoneita väännettyä ihan jonkin aikaa, että nuo soundit löytyi niin et varmaan uskois...Käytössä oli muutamia vehkeitä, luettelenpa muutamia, kaikkia ruuvattu siis ihan jonkin verran...

Waldorf Attack
Drumatic 2
MicroTonic

No, kai tuo palaute pitää kääntää positiiviseksi ja aatella, että kun kaikkia noita vehkeitä aikani ruuvasin ja sain aikaan "presettisoundien kuuloista", niin ei kai se sitten menny pieleen ha ha ha ha ha ... ha .... ha

Tänne Plattarin foorumiin jäi kertomatta, että kyseessä on biisin ensimmäinen tuotannon alla oleva versio, masteroimaton ja oikeastaan idea-asteella. Okei, okei, pitää myöntää että tuo puhejuttu oli aika hätäinen ja tuli vedettyä nopeesti päästä. Äh, ei pitäs edes tuommosia ajatuksenvirtajuttuja postata...myönnän virheen :)

CJDaft