Regina - Pidä varasi, tyttö [elektropop]

34 posts, 2 pages, 3,831 views

Avatar
#21 • • miinus Guest
3. kuuntelukerta jo menossa..

Kyllähän Reginalla on niin viaton ja neitseellinen meininki, et perkele. Meikä tykkää..
Avatar
#22 • • Kalle Karvanen Guest
Olen aika samoilla linjoilla Vilkamon kanssa. Tosin mä kyllä löydän tästä fiilistä ja sydäntäkin, mutta en niin paljoa kuin tuosta maisemabiisistä. Biisin lopetukseen ja miksaukseen varmaan kiinnitätkin huomiota myöhemmissä versioissa.

Loppuun pakollinen: Ennemmin kuuntelisin radiosta tätä kuin jotain paskahumppaa tai aikuisen miehen tilityksiä :)
Avatar
#23 • • Ville.A Guest
en mä tästä löydä mitään pahaa sanottavaa. erittäin mukavaa ja menevää elektro-poppia, ja mikä parasta niin ei överituotettua. tuli hyvä fiilis :heart:
Avatar
#24 • • mad'ison Guest
Tästä puuttuu se jokin... :confused: Mut ihan jees. Jatka samaa rataa.
Avatar
#25 • • Veera Sofia Guest
Oikein hyvä biisi!

Miksi tämä pitäisi muka jonkun mielestä uusiksi miksata? :confused:
Avatar
#26 • • kytkönen Guest
wicked. täytyy tsekata tämä heti kun on aikaa ja korvat ei lennost ihan lukossa :scared:
Avatar
#27 • • samlainio Guest
Ei musta näistä Reginan biiseistä voi muuta sanoa, kun ett vitun hyviä ovat! Nostattaa kummasti fiilistä! Ett, ei muutakuin vinyyliä odotellessa!!!
Avatar
#28 • • Dj Vertigo Guest
Ei muuta ku reginat hihoissa - kyl tää rokkaa. Ihan näin yön pikkutunteina oikeen mainiota fiilistelykamaa...
Avatar
#29 • • Nudie Guest

Siis noi laulut on taas jotain ihan karmeeta... Sanoitukset on aika mielikuvituksettomat, laulun rytmitys on aika surkea kuten myös laulumelodiakin... En oikein pidä edes lauluäänestä, tulee liikaa mieleen ultra bra. Muilta osin tästä tulee mieleen ladytron. Laulaja/sanoittaja vaihtoon, niin tässä koko suomeksi-laulettu-elektropop-projektissa voisi olla jotain ideaa.



Siis mitä vittua? Laulajan äänihän tätä kokonaisuutta nimenomaan kannattelee. Mulle ainakin kolisee ihan kybällä. Parasta Reginaa toistaiseksi. Ei ehkä tuotannoltaan, mutta musta biisissä on vielä enemmän potentiaalia kuin edeltäjissään. Tuo synanarina toimii tässä älyttömän hyvin. rewindin kanssa olen samaa mieltä tuosta tuotantopuolesta. Nyt soundi on tunkkainen, mutta ehkäpä sitä equilet vielä hieman.

Edit: Sellainen muuten tuli vielä mieleen, että tässä taitaa mennä laulu vähän aiempia ralleja alempana. Se toimii mun mielestäni paremmin, kun laulajalla on aika hento ääni. Ylempää hän ei saa riittävästi voimaa taakse. Alempana ääni pääsee enemmän oikeuksiinsa. Mut joo, makuasioita.
Avatar
#30 • • roisto ratissa Guest

Ei musta näistä Reginan biiseistä voi muuta sanoa, kun ett vitun hyviä ovat! Nostattaa kummasti fiilistä! Ett, ei muutakuin vinyyliä odotellessa!!!



että ihmiset ihan oikeesti ostais lätyn jossa ois enemmänkin tämän tyylistä tavaraa? :happyroll:
Avatar
#31 • • H_Lecter Guest

että ihmiset ihan oikeesti ostais lätyn jossa ois enemmänkin tämän tyylistä tavaraa? :happyroll:



Kyllä.

Ja biisiä kummemmin analysoimatta: rok!
Avatar
#32 • • Taikakimi Guest
Uijuijui! Joo, ostan levyn heti jos sellainen tulee todellakin!!

Jotenkin tää ei nyt niin hyvin kolahtanut kun kaksi aiempaa, enoo ihan varma mistä vai musta se nyt johtuu.
Soundeista mulla ei ole mitään sanottavaa, paitsi että IHAN parhaat pennin juustourut :D Kumarretaan kaikki jammua hetipaikalla.

Jotenkin ottaa aivoon se soundiperfektionismi mikä jengiä riivaa nykyään, ehkä hyvistä BIISEISTÄ 5% on soundeiltaan niin huonoja ettei niitä sen takia jaksa kuunnella, sen sijaan tälläkin foorumilla demotetuista HYVIN TEHDYISTÄ kappaleista ehkä 95% on ihan ulkoteknisistä syistä sellaista ettei viitti paljon aikaansa niihin tuhlata.

Joo. Lisää vaan, rok rok!
Avatar
#33 • • Zapa Guest
tää ei iskenyt ihan niin paljon kun kaksi aikaisempaa.. toisissa biiseissäsi oli parempi viilis.
Avatar
#34 • • crash Guest
siis täähän oli ihan törkeen hyvä! päällimmäisenä fiiliksenä viaton meininki, joka huokui laulajan äänestä. sinällään hauska, mutta mainiosti toimiva ristiriitaisuus lyriikoiden sisällön ja laulajan neitseellisen äänen välillä. niin, ja mun mielestä tässä on myös jonkinlaista karskia kauneutta, kun ei ole hiottu äänimaisemaa ihan kliiniksi, vaan jätetty tuollaista retromaista hekumaa.

levyllä hankkisin ehdottomasti.