Mut enivei siistii ku PaNes tapahtuu taas.
72 posts, 4 pages, 6,137 views
Miks Vaasan bileistä on aina eniten keskustelua? Ainakin kun upcomingista katsoo noita tapahtumia. Tyhmempi vois tosiaan luulla että täällä on hyvän musan ystäviä enemmänkin.
Muistan kun Virta! soitti siellä reed roomissa runsas puolvuosi sitten. Olipa fiilistä silloin! Samaan fiilikseen emme taida pystyä tällä kertaa
Muistan kun Virta! soitti siellä reed roomissa runsas puolvuosi sitten. Olipa fiilistä silloin! Samaan fiilikseen emme taida pystyä tällä kertaa
Kiva nähdä et joku muistelee ko. tapahtumaa ns. hyvällä :) ... Itelläkin jäi hyvänä keikkana mieleen kyllä tuo Vaasa. Tais olla vaan vähän kovalla.. tunnin liven, ja heti perään kahden tunnin dj keikan jälkeen en kuullu varmaan tuntiin yhtään mitään :)
Pitäkäähän ny kuitenki vähintään yhtä hauskaa!
Muistan kun Virta! soitti siellä reed roomissa runsas puolvuosi sitten. Olipa fiilistä silloin! Samaan fiilikseen emme taida pystyä tällä kertaa...
hei ehkä me voidaan saavuttaa se fiilis jos kaikki yritetään yhdessä oikein kovasti. t:reivisielu89.
Tuli vain mieleen sellainen juttu, että paljonko "meitä" täällä Vaasassa loppujen lopuksi on? Tarkoitan nyt siis tätä "vakiojengiä". Ei taida olla kuin parikymmentä ihmistä, ja siihen lukuun sisältyy kaikki paikallis-DJ:t yms. Olenko aivan väärässä? :)
Sä oot aivan väärässä.... :) Tosin ethän sä tollasena "aloittelijana" tunne vielä vaasan bileskeneä vaikka kovin tuntuu että haluaisit... :D
ainakin niin stanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..
mulla on niin saaaatanan kova pätemisen tarve...
nii... lähex päteen mun kaa perjantaina? :D
ainakin niin saaaatanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..
Pääsenkö mukaan myös? :D :D :D
Ja mä kans ! ?
:sad:
ainakin niin stanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..
Ainoastaan VYY-opiskelijoille 3e? Mitäs HYY:stä sitten? :)
Kyllä, hyvin on soittoajat iskus. Voi näppärästi alottaa jatkot jo varttia vaille kaks :D