VIRTUAL WORKSHOP @ Papin Nenä, Vaasa >> 29/10/2004

72 posts, 4 pages, 5,708 views

Avatar
#41 • • Coyote Guest
Hei.. missäs Sizzlerin esittely on? Olishan se tietysti mukavaa ku nuo esittelyt tehtäisiin myös suomeksi kun kerran suomes asutaan.
Mut enivei siistii ku PaNes tapahtuu taas.
Avatar
#42 • • BetaFactory Guest
Juu, siisti flaijeri. Karmaa teille, jotka osaavat tuollaista kamaa vääntää. :)
Avatar
#43 • • Zakka Guest

Miks Vaasan bileistä on aina eniten keskustelua? Ainakin kun upcomingista katsoo noita tapahtumia. Tyhmempi vois tosiaan luulla että täällä on hyvän musan ystäviä enemmänkin.



Good point, oon useasti miettinyt samaa.
Olisko siis tarve omalle "Vaasalaiset on homeperseitä" foorumille :cool:
Avatar
#44 • • BetaFactory Guest
Ja nyt nuo flaijerit vaikuttavat olevan vähän kaikkialla. Hienoa. Enää viikko jäljellä, odottaminen alkaa! :) Fierce & Sizzler b2b kuulostaa mielenkiintoiselta. Sizzleria ei ole päässyt kuuntelemaan Redemptionin jälkeen, ja niiden bileiden ebm-setti oli tosi positiivinen yllätys.
Avatar
#45 • • Matlåck Guest
Voi perse.En pääsekään paikalle kun tuli yllättäviä menoja. Harmittaa båssanovan ja villen missaminen mutta täts laif....
Avatar
#46 • • crc Guest

Muistan kun Virta! soitti siellä reed roomissa runsas puolvuosi sitten. Olipa fiilistä silloin! Samaan fiilikseen emme taida pystyä tällä kertaa



Kiva nähdä et joku muistelee ko. tapahtumaa ns. hyvällä :) ... Itelläkin jäi hyvänä keikkana mieleen kyllä tuo Vaasa. Tais olla vaan vähän kovalla.. tunnin liven, ja heti perään kahden tunnin dj keikan jälkeen en kuullu varmaan tuntiin yhtään mitään :)

Pitäkäähän ny kuitenki vähintään yhtä hauskaa!
Avatar
#47 • • BetaFactory Guest

Muistan kun Virta! soitti siellä reed roomissa runsas puolvuosi sitten. Olipa fiilistä silloin! Samaan fiilikseen emme taida pystyä tällä kertaa



Kiva nähdä et joku muistelee ko. tapahtumaa ns. hyvällä :) ... Itelläkin jäi hyvänä keikkana mieleen kyllä tuo Vaasa. Tais olla vaan vähän kovalla.. tunnin liven, ja heti perään kahden tunnin dj keikan jälkeen en kuullu varmaan tuntiin yhtään mitään :)

Pitäkäähän ny kuitenki vähintään yhtä hauskaa!



Juu, oli tosiaan kovalla VF8:lla, erityisesti takahuoneessa. Erityisesti teidän "distorted"-tyyli sisältää tosi paljon treble-taajuuksia (oletan), ja muistaakseni olin myös unohtanut korvatulpat sinä iltana. :)
Avatar
#48 • • *angelikA reD* Guest


Muistan kun Virta! soitti siellä reed roomissa runsas puolvuosi sitten. Olipa fiilistä silloin! Samaan fiilikseen emme taida pystyä tällä kertaa...



hei ehkä me voidaan saavuttaa se fiilis jos kaikki yritetään yhdessä oikein kovasti. t:reivisielu89.



Tuli vain mieleen sellainen juttu, että paljonko "meitä" täällä Vaasassa loppujen lopuksi on? Tarkoitan nyt siis tätä "vakiojengiä". Ei taida olla kuin parikymmentä ihmistä, ja siihen lukuun sisältyy kaikki paikallis-DJ:t yms. Olenko aivan väärässä? :)



Sä oot aivan väärässä.... :) Tosin ethän sä tollasena "aloittelijana" tunne vielä vaasan bileskeneä vaikka kovin tuntuu että haluaisit... :D



ainakin niin stanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..
Avatar
#49 • • k1mm0 Guest


ainakin niin stanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..



nii... lähex päteen mun kaa perjantaina? :D
Avatar
#50 • • Edited chip Guest


mulla on niin saaaatanan kova pätemisen tarve...



nii... lähex päteen mun kaa perjantaina? :D



Pääsenkö mukaan myös? :D :D :D
Avatar
#51 • • Tapsa Guest


ainakin niin saaaatanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..



nii... lähex päteen mun kaa perjantaina? :D



Pääsenkö mukaan myös? :D :D :D


Ja mä kans ! ?
:sad:
Avatar
#52 • • k1mm0 Guest


Ja mä kans ! ?
:sad:



no way... et sä oo tarpeeksi pätevä :rolleyes:
Avatar
#53 • • *angelikA reD* Guest


ainakin niin stanan kova pätemisen tarve näyttää olevan..



nii... lähex päteen mun kaa perjantaina? :D



täytyy kai sitä lähteä. onneksi meillä on myös yksi "paikallis-DJ" seurueessa niin me pädetään entistä paremmin.. :scared: :D

tapsa, sä oot aina tervetullut. :)
Avatar
#54 • • Virtual Factory Crew Guest
Soittoajat

Båssanova 22.00-23.15
C.winter 23.15-00.30
Crash 00.30-01.45
Fierce B2B Sizzler 01.45-03.30

Ennakkotiedoista poiketen liput 4e (VYY:n jäsenet 3e)
Avatar
#55 • • BetaFactory Guest
Ainoastaan VYY-opiskelijoille 3e? Mitäs HYY:stä sitten? :)

Hyvin suunnitellut soittoajat muuten. Aloitetaan softemmalla saundilla, ja siirretään pikkuhiljaa rankempiin tunnelmiin. B2b-settiä odotan jo nyt aivan hirveästi!

Ja tulipa tuo sama mainos myös "uwasa-spämminä"...

Kaikki reippaasti Paneen, jotta saadaan takahuone täytettyä, ja kunnolla! :cool:
Avatar
#56 • • k1mm0 Guest

Ainoastaan VYY-opiskelijoille 3e? Mitäs HYY:stä sitten? :)



4e niinku muillekin... vyy on osakkaana paNessa. hah! :D
Avatar
#57 • • e-r0 Guest
crazylolomg

oho, tää onkin jo huomenna.
Avatar
#58 • • -=aave=- Guest
Olispa mullakin rahaa, niin voisin lähteä. :crybaby: Pitäkäähän hauskaa! :)
Avatar
#59 • • frank Guest
Kyllä, hyvin on soittoajat iskus. Voi näppärästi alottaa jatkot jo varttia vaille kaks :D
Avatar
#60 • • BetaFactory Guest

Kyllä, hyvin on soittoajat iskus. Voi näppärästi alottaa jatkot jo varttia vaille kaks :D



Heh, damn you, silloin vasta alkaa!! :)