Pe 22.10. ~ F I R E W I R E ~ @ Annankatu 6, PORI

32 posts, 2 pages, 3,769 views

Avatar
#1 • • Edited ReQ Guest
platinum.png

date: Friday 22.10.2004
time: 21-04
venue: Annankatu 6 aka. Annis
price: 4 euro
agelimit: k-16
music: techno psychedelic trance progressive house hardtrance drum'n'bass


.:Line-up:.

Funk Mechanics
[Millennium, Turku]

Poliisi
[Com:pact Records, Tampere]

Sergei Shkuroff
[Madwave, Tampere]

Jellyfish
[Tremble, Tampere]

Sammy G
[Coffeebreaks, Pori]

Tenechtica
[Coffeebreaks, Pori]

Phadej
[Madwave, Resident, Pori]

ReQ
[Resident, Liquid Beach, Pori]

Thomas Feelgood
[Resident, Pori]

Secur
[Pori]


.:Preliminary timetables:.

Downstairs:

21.00-22.30 Phadej (techno)
22.30-00.00 Sergei Shkuroff (trance classics)
00.00-01.30 Jellyfish VS ReQ (hardtrance)
01.30-END Sammy G VS Tenechtica (drum'n'bass)

Upstairs:

21.00-22.30 Secur VS Thomas Feelgood (house/progressive)
22.30-23.30 ReQ (progressive psy)
23.30-01.30 Funk Mechanics (techno)
01.30-END Poliisi (psytrance)


Time to resurrect Pori UG ;)

poster_640.png
Avatar
#2 • • Laite Guest
Jes, takas juurille.
Kiva tulla soittamaan monen vuoden tauon jälkeen Poriin, viimeksi taisin olla 2001 keväällä tjsp... Odotan kyllä helvetisti näitä bileitä, annis on kuitenkin paikkana todella tärkeä itselleni, tulihan tuolla tutustuttua ensimmäistä kertaa konemusiikkiskeneen silloin aikoinaan.


Teemu / FM
Avatar
#3 • • Aulis_G Guest

Jes, takas juurille.
Kiva tulla soittamaan monen vuoden tauon jälkeen Poriin, viimeksi taisin olla 2001 keväällä tjsp... Odotan kyllä helvetisti näitä bileitä, annis on kuitenkin paikkana todella tärkeä itselleni, tulihan tuolla tutustuttua ensimmäistä kertaa konemusiikkiskeneen silloin aikoinaan.


Teemu / FM



Jee :) Onpas mukavan oloinen ilta tulossa. Täällä nähdään!
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Pitänee tukea. :)
Avatar
#5 • • Loopy Guest
Oiskohan nämä mun ekat annisbileet?
Avatar
#6 • • jarier Guest
Huhuu, anniksel reivit. Uskaltaisko sitä itsekkin kerrankin paikalle...
Avatar
#7 • • Lunatica Guest
Täällä myöskin meikäläinen, kahtellaan millaset humpat sadaan aikaseks ;)
Avatar
#8 • • JussiS Guest
Tänne täytynee tulla, kunhan Kinon riennoilta ehtii / selviää. Saanks mä tuoda mukana jotain missejä ja jääkiekkoilijoita :D
Avatar
#9 • • ReQ Guest

Tänne täytynee tulla, kunhan Kinon riennoilta ehtii / selviää. Saanks mä tuoda mukana jotain missejä ja jääkiekkoilijoita :D



Jääkiekkoilijat voit jättää sin kinoo mut missei voisit muutaman tuodakin :D
Avatar
#10 • • shokuni Guest

Tänne täytynee tulla, kunhan Kinon riennoilta ehtii / selviää. Saanks mä tuoda mukana jotain missejä ja jääkiekkoilijoita :D



saat saat. tietysti saat.
Avatar
#11 • • JussiS Guest

Jääkiekkoilijat voit jättää sin kinoo mut missei voisit muutaman tuodakin :D


hokei.

Toivottavasti vaan mun elävä suuntavilkkuni JayEl löytää mestoille tohon aikaan :)
Avatar
#12 • • ojis Guest
Harmi että en pääse tulemaan paikalle. Loistavaa, että Anniksella taas järkätään bileet! Kyseessä kuitenkin yks Suomen hienoimmista bilepaikoista.

.ojis
Avatar
#13 • • Transistor Guest

Jes, takas juurille.
Kiva tulla soittamaan monen vuoden tauon jälkeen Poriin, viimeksi taisin olla 2001 keväällä tjsp... Odotan kyllä helvetisti näitä bileitä, annis on kuitenkin paikkana todella tärkeä itselleni, tulihan tuolla tutustuttua ensimmäistä kertaa konemusiikkiskeneen silloin aikoinaan.


Teemu / FM


Huh, oli muuten silloin aika ilta :D
Avatar
#14 • • Transistor Guest

Jes, takas juurille.
Kiva tulla soittamaan monen vuoden tauon jälkeen Poriin, viimeksi taisin olla 2001 keväällä tjsp... Odotan kyllä helvetisti näitä bileitä, annis on kuitenkin paikkana todella tärkeä itselleni, tulihan tuolla tutustuttua ensimmäistä kertaa konemusiikkiskeneen silloin aikoinaan.


Teemu / FM


Huh, oli muuten silloin aika ilta :D
Avatar
#15 • • ReQ Guest
Joitain tietoja korjattu ja mustavalko-mainos lisätty...
Avatar
#16 • • jellyfish Guest
\o/ BILEET \o/

Joskus nuorena jamppana oli sellanen unelma et olis siistii olla joskus dj ja päästä soittaan Annikselle polkkaa -paikasta kun olen kuullut pelkästään positiivista juttua. Siitä en tiedä olenko vieläkään dj, mutta ainakin jälkimmäinen puolisko näyttää toteutuvan. Lisäksi bileet vaikuttavat niin jumalattoman hyvältä genre-vaihtelun ja esiintyjien vuoksi, että on suuri kunnia päästä tänne räpeltämään. Kiitos!!!

:heart: :hearts: :excellent:
Avatar
#17 • • ReQ Guest
Referring to Jellyfish: Jooh genrevaihteluun on tosiaan koitettu panostaa... Bileiden idea lähti lähinnä siitä et konemusaa nyt kuitenkin on paljon muutakin (ja paljon parempaakin :D) kuin kiksu, jota nykyään tunnutaan tunkevan joka tuubasta. Tarkoitus on siis tuoda koko tätä laajaa genrekirjoa esille. Ja vieläpä Porissa... =)

Melodisen trancen ystäviäkään ei toki jätetä kylmäksi, sillä Sergei Shkuroffille on annettu vapaat kädet soittaa eksklusiivinen tranceklasarisetti. Tämä kunnia miehelle, joka itse on aikoinaan monet bileet anniksella järkännyt :cool:
Vähintäänkin nostalgisia tunnelmia varmasti siis luvassa.
Lisäksi allekirjoittaneen ja Jellyfishin alakerran setistä toivonmukaan löytyy kiksupolkka-ihmisiä miellyttävää rankempaa saundia myös. :eek:

Psykeä ei ole Anniksella tai edes Porissa tietääkseni kuultu sitten vuoden 2001/2002, kun elwira-täti kävi ko. genreä edustavan setin soittamassa. Eli siinäkin suhteessa jotain melko epätavallista herkkua luvassa Poliisi-sedän tarjoilemana loppuillasta.

TEkkknoa pyörittelevät yläkerran 2h peaktime-setissään Funk Mechanics, ja alakerran alkuillasta vastaa Phadej tekno-setillään, eli paikalle kannattaa saapua jo varhain :)

Alakerrassa illan lopettavat (tai aloittavat? :D) Coffeebreaksin Sammy G ja Tenechtica. Parivaljakolta on luvassa rankemman puoleista junkkaa hulppean ~2h setin verran.

Yläkerran alkuiltaa rytmittävät Porin omat pojat Secur, Thomas Feelgood ja ReQ... ekat 2,5h luvassa on siis ainakin housea, progea, tribaalia ja progehtavaa psykeä...

....
Tulipas paskaa tekstiä mut pointti varmaan tuli selväksi? Be there! \o/
Avatar
#18 • • shokuni Guest
Nyt jännittää. Tanssit lähestyy. Kaikki sinne. *bump*
Avatar
#19 • • Juki54 Guest
Täytyy pyrkiä tuleen tänne..!
Avatar
#20 • • Hexe Guest

Täytyy pyrkiä tuleen tänne..!


Mä tulen mukaas jos meinaat mennä, äläkä väitä vastaan!(Mukava sälli eikö? :D )