Logic Pro 7 julkaistu

59 posts, 3 pages, 10,327 views

Avatar
#1 • • Pomo Guest
Käykääpä Applen sivuilla. Mitäs mieltä olette?
Avatar
#2 • • gerry Guest
Olisit heittänyt suoran linkin ja olisit laittanut sen suoraan logic aihealueseen tää lukitan melko pian.
Avatar
#3 • • R24 Guest
Päivitys 325e!!!
Haista apple v***u!
Avatar
#4 • • gerry Guest

Päivitys 325e!!!
Haista apple v***u!



Jeee... Mun arvio osui oikeaan, sanoin et 300 egee :roll:
Avatar
#5 • • :t:c: : : Guest
Juhlitaan nyt sit oikein kunnolla \o/

Pistetään vielä hotti Alessandra kieriin biitsille!

ds01.jpg
Avatar
#6 • • Pomo Guest
Mielestäni keskustelualueelle saa perustaa uuden ketjun, jos aihetta ilmenee. Löytääpähän asian helpommin kun uusi asia on uudessa ketjussa. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että kaikki pitää aina änkeä samaan litaniaan.

Tuossapa tuo:

http://www.apple.com/logic/
Avatar
#7 • • gerry Guest

Mielestäni keskustelualueelle saa perustaa uuden ketjun, jos aihetta ilmenee. Löytääpähän asian helpommin kun uusi asia on uudessa ketjussa. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että kaikki pitää aina änkeä samaan litaniaan.

Tuossapa tuo:

http://www.apple.com/logic/




Mielestäni kaikki asiat samaan aiheesen niputeltuna toimii paremmin, ja se on jo plattarin tavaramerkki joka helpottaa lukemista. Ei tarvii tuntitolkul etsiä jotakin threadia vaan kaikki on siististi samas nipus.

Ei mitään mikseri.net kakkosta tai findancea :hah:

Mutjoo, se oli vaan mielipite.... Ettei ihan OT menis niin nimim. Logic 5.5 rulaa edelleen :excellent:

Edit. Uudet parannetut logic synat himottais kyl :hearts:
Avatar
#8 • • Pomo Guest
Itsepä olen niin surkea nubikka, että Reason 2.5 tuntuu edelleenkin vievän eniten laatuaikaa.

No: joka tapauksessa tuo uusi Logic Pro 7 vaikuttaa valjulta päivitykseltä. Ainakin tuohon hintaan.
Avatar
#9 • • Edited :t:c: : : Guest
Ultrabeat anyone?

ultrabeatmain20040930.jpg

Muutenkin kyl itseasiassa roppakaupalla uudistuksia mitkä kelpais heti!

Esim; Sculpture, EFM1, Ultrabeat, Guitar Amp, Pitch Correction, Apple Loops, EX24 uudistukset (drag&drop&graphicedit), G5 optimoinnit, Distributed audio processing (eli voit linkata useita mäkkejä ja saada vitusti laskentatehoo ja max 128 stereo streamii ulos *drool*).

Ihan ymmärrettävää mielestäni et vähän kalliimpi upgrade.

Ja jos reasonilla pärjää nii ei kai näitä mitään nyt tarvikaan ;)
Avatar
#10 • • R24 Guest
Sculpture Anyone:

sculpturecallout20040930.jpg

Bugaakohanuus versio paljon?
Ekat versiot kutosesta oli aika bugisia.

Mut mis on EXS24 MK3???

Jos ei vielä omistaisi Logiccia niin kyllä tossa saisi aika perkeleesti vastinetta tonnille!!!!!
Avatar
#11 • • 029 Guest
Ei terrve =D toi on siis ihan käsittämätöntä toi kehitys mihin Logikki nyt painaa... Ja ihan uskomaton all in one paketti joka näyttäs olevan täysin riippumaton ulkosista softista / synista :):)

Huhhuijjaa :) *menee takas nurkkaan väsään breiksii peeseellä*
Avatar
#12 • • Tuppu_ Guest
Onko täydellisesti toimiva automatic delay compensation? Hienoo nähdä silti uus logic! :) On toi niin kova setti tonnilla, et vois melkein vittuillakseen ostaa ton ja nukkuu sen paketin kans, vaikkei mäkkiä ookaa :D
Avatar
#13 • • whuf. Guest
Jeps. Hienoa nähdä että joku tuote on menossa siihen Reasonin suuntaan että yhdellä paketilla saa kaiken aikaan(tosin Reason saattaa olla hieman honompilaatunen).
Pitänee päästä kokeileen tota joskus :happyroll:
Avatar
#14 • • bulk Guest
Ei auta. Mäkki on hankittava jossain vaiheessa.
Avatar
#15 • • :t:c: : : Guest

Jeps. Hienoa nähdä että joku tuote on menossa siihen Reasonin suuntaan että yhdellä paketilla saa kaiken aikaan(tosin Reason saattaa olla hieman honompilaatunen).
Pitänee päästä kokeileen tota joskus :happyroll:



Kyllähän logicilla on pärjännyt jo piiiiitkään ihan sillä itsellään. Reasonissa vaan tärkeimpiin käyttöliittymiin rakennettiin 'idioottivarmat' graafiset räkkipläjäykset ja supistettiin softa siihen. Logicissa useimmiten nää jutut on jo ollutkin, mutta niitä on 'pitännyt osata etsiä' as in 'tietää mitä tekee'.

Tulis nyt ne G5 powerbookit vaan et sais tollasen laajennetun G4:n vähän edukkaammin...
Avatar
#16 • • whuf. Guest


Kyllähän logicilla on pärjännyt jo piiiiitkään ihan sillä itsellään.



FT2:lla on pärjännyt jo piiiiiitkään... Tajunnet mitä tarkotan..
Avatar
#17 • • :t:c: : : Guest


Kyllähän logicilla on pärjännyt jo piiiiitkään ihan sillä itsellään.



FT2:lla on pärjännyt jo piiiiiitkään... Tajunnet mitä tarkotan..



Jos tää nyt tähän menee niin Protrackerillakin pärjäsin kyl monen mooonta vuotta ;D Tajusitkohan mitä mä tarkoitin tos edellä? Ei logic mitenkään 'nyt vasta' ole ruvennut laittamaan tavaraa saman katon alle. Tai sit mä vaan en tajua. Eli voisitko olla vähemmän kryptinen ^^
Avatar
#18 • • R24 Guest
Ei pelkällä logicilla ole pärjännyt kuin vasta 6 PRO versiosta jonka mukana tuli EXS24 sampleri. Mutta siitä eteenpäin onkin ollut jo lähes kaikki ja viimeistään nyt oon kaikki kun mukana tulee niiden versio AutoTunesta.

Saa nähdä onko busseihin tullu automatic delay compensation. En kyllä aio itse ihan vielä alkaa kolmeahunttia päivityksestä pulittamaan, itänee odotella käyttäjien raportteja.

Eniten odotan toimiiko toi "Distributed Audio Prosessing" niinkuin luvataan, silloin jää wanha G4 pyörittelemään plugareita kun hoidetaan uusi G5, sit alkais olla tehoa kerrankin tarpeeksi :hearts:
Avatar
#19 • • whuf. Guest


Jos tää nyt tähän menee niin Protrackerillakin pärjäsin kyl monen mooonta vuotta ;D Tajusitkohan mitä mä tarkoitin tos edellä? Ei logic mitenkään 'nyt vasta' ole ruvennut laittamaan tavaraa saman katon alle. Tai sit mä vaan en tajua. Eli voisitko olla vähemmän kryptinen ^^



Heh joo sori. Siis tarkotin vaan että on menossa koko ajan enemmän siihen suuntaan ettet kohta tarvi varmaan ees käyttistä kun pistät vaan Logicin koneeseen ;)
Tolla FT2:lla tarkotin sitä että tokihan on Logicista löytynyt hyvät työkalut musan tekoon jo pitkän aikaa, mutta niin on FT2:stakin. Mut se laatu alkaa oleen kohta sitä tasoa ettei oikeasti tarvi mitään muuta.
Avatar
#20 • • OSC8 Guest

Juhlitaan nyt sit oikein kunnolla \o/

Pistetään vielä hotti Alessandra kieriin biitsille!

http://members.fortunecity.com/ales/ds01.jpg




Vaikkakin aihetta riemuun on, niin jätetään nää "asiattomat replykuvat [tm]" (*läääh*) kuitenkin audiotekistä pois, jookoskookos ;)


Mut asiaan, distributed audio no voi ny morientees :hearts:

Vaikuttais vielä fiksulta toteutukseltaankin, ainakin mainossivulla puhutaan ethernetistä - vrt. steinbergin aika susi hässäkkä joka muistaakseni vaati kaikkiin laitteisiin SPDIF/tms digitaali-liitännät ASIO-ajureineen.

Paha vaan toi hinta. Jää kyllä tää päivitys hyllylle vähän pidemmäks aikaa mun osalta :(