Taidan olla vaan vanha ja väsynyt...Sekin vielä. Tai sitte mua vaan saattoi alkaa hatuttamaan, kun kukaan ei innostunut.
Tai sit me ollaan vanhoja ja väsyneitä :D
Pyöreä parkki <3 :hah:
*nostalgiahymiö* :sad:
54 posts, 3 pages, 6,584 views
Taidan olla vaan vanha ja väsynyt...Sekin vielä. Tai sitte mua vaan saattoi alkaa hatuttamaan, kun kukaan ei innostunut.
*nostalgiahymiö* :sad:
*Imatra vs. Joutseno hymiö* :panic:
:crybaby: :laugh: :crybaby: :laugh:
:crybaby: :laugh: :crybaby: :laugh:
Tuu DTM:mään katsomaan, niin saatat nähdäkin!*lol*
No eihän tossa koko hommassa ole mitään järkeä. Sama kuin olisi joku Global wanking, et kaikki runkkailee himassa yhtäaikaa..
Joo, DTM on homoyökerho. Mutta jostain syystä ne homot pitää mun tisseistä. Ja kyllä, olen samaa mieltä, että tuo idea jostain kuulokeklubbailusta on ihan hanurista ja siitä keskustelu kannattaa lopettaa nyt. Ennenkuin menee ihmisillä enempää hermot. Kiitos ja näkemiin.
(vaikka juosta Manskun päästä päähän alasti)
Täällä se väkisinkin menee siihen, että
viistoista huomionkipeetä teiniä lähtee kompassitasolle NUNRG XII
mankassa, joraa siellä vartin ja vartijan tylystä kehoituksesta siirtyy
vähin äänin muualle...
Ja niistä homoista ja tisseistä....En tajua mikä niitä rinnoissa viehättää, niittenhän pitäisi olla toistensa vehkeissä kiinni :happyroll:
Mut hei, eiks olis loistavaa sellainen Global Hamster Dance juttu, et kaikki tois lemmikkihamsterinsa, sit soitettais sitä hamsterdance-biisiä joukolla ja katottais ku ne hamsterit joraa sitä sillei siististi... Voit aloittaa menemällä lähimmälle metroasemalle, muut hamsterinomistajat ovat varmaan jo siellä. Kertokaa kaikille muillekin!!
Ja niistä homoista ja tisseistä....En tajua mikä niitä rinnoissa viehättää, niittenhän pitäisi olla toistensa vehkeissä kiinni :happyroll:
no, ehkä ne sun tissit muistuttaa niitä toistensa vehkeistä? :confused:
:D"mulla on niin hyvät tissit et homotkin diggaa"