"Kello <joku tasatunti> reikäleipä"
Tai "reikärauta". :mad:
410 posts, 21 pages, 197,401 views
"Kello <joku tasatunti> reikäleipä"
"Taakke" merkityksessä "taakse".
Luulin jo että armeijan jälkeen ei tarvitse kuulla tuota mutta Toni Nieminen on palauttanut ko. väännöksen koko kansan tietoisuuteen mäkihyppykommentoinneissaan, onko tuo jotain murretta vai?? :angry:
murretta, mutta "ketä siel oli soittaa ?" "ketä niiden nimet oli" jne
"joka perseensä nostaa se paikkansa menettää"
Sori vaan Tapsa :hah:
Sori vaan Tapsa :hah:
Hei äijä, musta voisit jättää noi satsit ihan meidän kahdenkeskisiksi !
:D
pikkumusta
pikkumusta
Vielä kun ton kuulee jonkun keski-ikäsen suusta niin :crybaby:
..muuten en pahemmin huomannu neljän lahti-vuoden aikana mitään erikoisia "murre"sanoja.
Eniten mua ottaa päähän ehkä se melkoisen yleinen ilmiö, että ei tiedä mistä puhuu, mutta puhuu silti.
Esim. kun eräät väittivät kiven kovaa, että Virta - Countryside Crackheads EP on progea.
"Ku se silleen kehittyy niinku hitaasti niinku ni sit se on progressiivista niinku progee" :mad:
ylipäätään jostain genremääritelmistä pää punasena riiteleminen on musta aika hassua. noi on mun mielestä ihan makuasioita loppupeleissä, ja kyl se naurattaa jos puristit itkee verta ku joku sanoo jotain teknoks "vaikkei se sitä ookaa".
ylipäätään jostain genremääritelmistä pää punasena riiteleminen on musta aika hassua. noi on mun mielestä ihan makuasioita loppupeleissä, ja kyl se naurattaa jos puristit itkee verta ku joku sanoo jotain teknoks "vaikkei se sitä ookaa".