Sanonnat ja sanat jotka ovat perseestä

410 posts, 21 pages, 192,309 views

Avatar
#141 • • Quu Guest

"further"



FrankFurther!
Avatar
#142 • • Hempp@ Guest
"Ollaan vaan kavereita..."

heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.
Avatar
#143 • • miikkaL Guest

"Ollaan vaan kavereita..."

heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.



Oman kokemuksen perusteella tuo tulee sanottua lähinnä sen vuoksi, ettei viitsi tylyttää toista tyyliin 'en halua enää koskaan olla sun kans missäään tekemisissä".. :)
Avatar
#144 • • Ana-- Guest

"Ollaan vaan kavereita..."

heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.



Oman kokemuksen perusteella tuo tulee sanottua lähinnä sen vuoksi, ettei viitsi tylyttää toista tyyliin 'en halua enää koskaan olla sun kans missäään tekemisissä".. :)



Tietty voi koklaa sanoa kans et "ehkä ois parempi ettei enää nähtäis,
ainakaan näin paljon..."
Avatar
#145 • • Remotion Guest

"Ollaan vaan kavereita..."

heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.



Oman kokemuksen perusteella tuo tulee sanottua lähinnä sen vuoksi, ettei viitsi tylyttää toista tyyliin 'en halua enää koskaan olla sun kans missäään tekemisissä".. :)



Vaikka omat kokemukseni ovatkin että se kaverina olo onnistuu, on siinä silti omat vaikeutensa mutta itse ainakin aion sanoo jos tarvis tulee ni asiat suoraan. "tää ei toimi, tää on ohi." Ku ois vaan joskus joku jolle jättää toi sanomatta tai joka ei ehtis sano sitä ensin.
:(
Avatar
#146 • • drS Guest

"Ollaan vaan kavereita..."

heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.



Mitä norsu sanoi hiirelle? "Ollaan vaan kavereita." Ehkä hyvä niin...
Avatar
#147 • • Tres Guest

Toi "further" alkaa vähitellen olemaan aika ärsyttävä juttu. :) Ehkä se on sen tarkoituskin, ei voi tietää.



Jep, alkaa ottaa kupoliin kun kaverit
jauhaa OmaBrandi(tm) -läppää joka
tilanteessa, riippumatta siitä mikä
kirjainyhdistelmä on kyseessä. Varsinkin
siinä vaiheessa kun kyseessä on ns. ennakko-
hehkutus eikä itse sisällöstä ole vielä mitään
näyttöjä.

Mutta kukin tyylillään, mulle vaan tulee
aina sellanen Verkostomarkkinointi(tm) -
fiilis siitä kun sotketaan markkinointi
arkisempaankin kanssakäymiseen.
Avatar
#148 • • Jukka I Guest
Englannista revityt ilmaukset, joille olisi miljoona suomenkielistäkin vastinetta, mutta joita käytetään vain siksi että ne kuulostavat ns. viileämmiltä.

Esim. "posse" :mad:
Avatar
#149 • • olliS Guest

[. Varsinkin
siinä vaiheessa kun kyseessä on ns. ennakko-
hehkutus eikä itse sisällöstä ole vielä mitään
näyttöjä.

Mutta kukin tyylillään, mulle vaan tulee
aina sellanen Verkostomarkkinointi(tm) -
fiilis siitä kun sotketaan markkinointi
arkisempaankin kanssakäymiseen.


Ei tässä mistään hehkutuksesta ole kyse. Itsehän olette nostaneet asian esiin. Kukaan ei ole vielä markkinoinut tota mitenkään muuten kuin tekemällä Further-miksauksia, joita tällä hetkellä 3 kpl. Web-sivut tekeillä, pitäisivät olla piakkoin valmiita. Ehkä sitten helpottaa Tresinkin tuska :D
Avatar
#150 • • Juha Vilkamo Guest
further_websignature.giffurther_websignature.giffurther_websignature.giffurther_websignature.gif


Mutta kukin tyylillään, mulle vaan tulee
aina sellanen Verkostomarkkinointi(tm) -
fiilis siitä kun sotketaan markkinointi
arkisempaankin kanssakäymiseen.



Mulle tulee hieman mieleen se kun perustetaan ensimmäistä kertaa bändi tai ryhdytään tekemään musaa. Ensin visioidaan nimeä, logoja, sivuja yms. ja vähän hehkutetaan foorumillakin että "kohta tulee", ja sit lopulta huomataan että koko paska onkin pelkkää ilmaa eikä ole ikinä mitään muuta ollutkaan. :) Sellasta.

Tietty mun mielikuva vois olla toinen jos tarjottais ensin sisältöä. Nyt näyttäis tulevan vain further_websignature.gif-signatureja, further_websignature.gif-wallpapereita, further_websignature.gif-kohtatuleemiksauksia jne.

"Tääfurther_websignature.gifon niinku meiän juttu, sitä eivät muut ymmärrä" ;D



further_websignature.giffurther_websignature.giffurther_websignature.giffurther_websignature.giffurther_websignature.giffurther_websignature.gif
Avatar
#151 • • olliS Guest

...blaablaablaa...


:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

lolled.JPG
Avatar
#152 • • Mimako Guest

Sekä vanhojen ihmisten tapa vääntää normisanoinsta outoja pidentämällä/lyhentämällä niitä.
Siis tyyliin:
Daniel -> Daaaaniel
Riisi -> Riissi :mad:



"Riissi" on riisi Pohjois-Karjalan murteella. Mua ärsyttää ruotsin kielestä lainattu tapa lausua sanoihin useampi konsonantti kuin niissä on. Sit sitä raivoaa teeveelle, kun siellä taas joku tantta lausuu "intttternet" :mad: Tai "olummppialaiset". Tai Pamela "Andersssson".
Avatar
#153 • • Quu Guest

"Sit sitä raivoaa teeveelle, kun siellä taas joku tantta lausuu "intttternet" :mad: Tai "olummppialaiset". Tai Pamela "Andersssson".



Meeedia.
:heart:
Avatar
#154 • • osenoko Guest

Meeedia.
:heart:



Jaappani (Japani). Daatta (data). Joni (ioni). Ärsyttävää on myös lausua "tervetuloa" yhdellä teellä ja "hernekeitto" yhdellä koolla.
Avatar
#155 • • Hansu Guest
Sähköpostista puhuttaessa "eemeli" :angry:
Avatar
#156 • • ER Guest

Joni (ioni).



Mikä läppä tää muuten on? Kaikki yliopiston perusopintoja pidemmällä olevat puhuu jostain joneista koko ajan. Eihän se edes lyhennä tota sanaa mitenkään. (siis tiedän mikä ioni on)
Avatar
#157 • • Tres Guest

Ehkä sitten helpottaa Tresinkin tuska :D



Eipäs nyt liioitella :)

Juhan edellinen viesti aiheesta oli
melko tyhjentävä.
Avatar
#158 • • khatt Guest
Yks juttu mikä mulle särähtää aika pahasti korvaan on itäsuomalaiset persoonapronominit mie ja sie, ja varsinkin mie:n taivutus tyyliin miua, miulle, jne. Toki kyseisillä seuduilla asuvat eivät edes tiedosta käyttävänsä niitä, mutta joissakin murteissa on vaan piirteitä jotka vituttaa. Kai se on vähän sama juttu kuin ne kuuluisat turkuverbit.
Avatar
#159 • • Daniel Braun Guest

Yks juttu mikä mulle särähtää aika pahasti korvaan on itäsuomalaiset persoonapronominit mie ja sie, ja varsinkin mie:n taivutus tyyliin miua, miulle, jne. Toki kyseisillä seuduilla asuvat eivät edes tiedosta käyttävänsä niitä, mutta joissakin murteissa on vaan piirteitä jotka vituttaa. Kai se on vähän sama juttu kuin ne kuuluisat turkuverbit.


Tai Kotkalaisittain "miä" :D
Toisaalta, ei se Turhkulaistenkaan puhevika miltään hyvältä kuullosta...

Mut jos näistä murrejutuista vielä puhutaan, ni pahiten särähtää korvaan ne ilmaisut jossa ihminen yrittää väkisin puhua slangia mikä ei hänen taustaansa kuulu.
Nää snadit lökäpöksyjunnut tms jotka yrittää vakavissaan jossakin Ivalon Esolla keskustellä:
" vähänks mä niinku puikotin sitä tsubua siel dösäs, tiedäks" (helvetin huono esimerkki)


Ärsyttävää on myös lausua "tervetuloa" yhdellä teellä ja "hernekeitto" yhdellä koolla.


Toi "hernekeitto" on sellainen juttu joka on niin kaks piippunen juttu ku olla ja voi.
Toisella puolella Suomea käytetään tota "yksi k" ja toisella kahta.
Tiedä sit kumpi on parempi.
Mulle se on ihan sama.
Ilmavaivoja se kuitenkin aiheuttaa :D
Avatar
#160 • • tumpsi Guest



Jaappani (Japani). Daatta (data). Joni (ioni). Ärsyttävää on myös lausua "tervetuloa" yhdellä teellä ja "hernekeitto" yhdellä koolla.



montaks porilaist tunnet?


nimim. mä kestin tota vitun ääntämisvammasuutta vittu vuoden intissä. (ja vituttaa niin vitusti vieläkin se niitten vammasuus. vittu.)




ps. liiallinen kiroilu on kans perseestä.