"further"
FrankFurther!
410 posts, 21 pages, 197,454 views
"further"
"Ollaan vaan kavereita..."
heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.
heh,aika *tun hauskaa sillä kaikkihan tietävät ettei eron jälkeen pysytä kavereina. Ainakin yleensä käy niin.
Oman kokemuksen perusteella tuo tulee sanottua lähinnä sen vuoksi, ettei viitsi tylyttää toista tyyliin 'en halua enää koskaan olla sun kans missäään tekemisissä".. :)
Oman kokemuksen perusteella tuo tulee sanottua lähinnä sen vuoksi, ettei viitsi tylyttää toista tyyliin 'en halua enää koskaan olla sun kans missäään tekemisissä".. :)
Toi "further" alkaa vähitellen olemaan aika ärsyttävä juttu. :) Ehkä se on sen tarkoituskin, ei voi tietää.
[. Varsinkin
siinä vaiheessa kun kyseessä on ns. ennakko-
hehkutus eikä itse sisällöstä ole vielä mitään
näyttöjä.
Mutta kukin tyylillään, mulle vaan tulee
aina sellanen Verkostomarkkinointi(tm) -
fiilis siitä kun sotketaan markkinointi
arkisempaankin kanssakäymiseen.
Mutta kukin tyylillään, mulle vaan tulee
aina sellanen Verkostomarkkinointi(tm) -
fiilis siitä kun sotketaan markkinointi
arkisempaankin kanssakäymiseen.
...blaablaablaa...
Sekä vanhojen ihmisten tapa vääntää normisanoinsta outoja pidentämällä/lyhentämällä niitä.
Siis tyyliin:
Daniel -> Daaaaniel
Riisi -> Riissi :mad:
"Sit sitä raivoaa teeveelle, kun siellä taas joku tantta lausuu "intttternet" :mad: Tai "olummppialaiset". Tai Pamela "Andersssson".
Meeedia.
:heart:
Joni (ioni).
Ehkä sitten helpottaa Tresinkin tuska :D
Yks juttu mikä mulle särähtää aika pahasti korvaan on itäsuomalaiset persoonapronominit mie ja sie, ja varsinkin mie:n taivutus tyyliin miua, miulle, jne. Toki kyseisillä seuduilla asuvat eivät edes tiedosta käyttävänsä niitä, mutta joissakin murteissa on vaan piirteitä jotka vituttaa. Kai se on vähän sama juttu kuin ne kuuluisat turkuverbit.
Ärsyttävää on myös lausua "tervetuloa" yhdellä teellä ja "hernekeitto" yhdellä koolla.
Jaappani (Japani). Daatta (data). Joni (ioni). Ärsyttävää on myös lausua "tervetuloa" yhdellä teellä ja "hernekeitto" yhdellä koolla.