Rite Time (Minimal Texno)

14 posts, 1 page, 2,045 views

Avatar
#2 • • master bator Guest
Hyvältä kuulosti. Ei ihan meikäläisen cup of tea tämä kyseinen tyylilaji, joten ei jäänyt kuuntelun jälkeen oikein mitään käteen (kun ei tässä mitään koukkuakaan ole). Ihan tunnelmallista kuitenkin.
Ante

Posts: 16

#3 • • Ante
En tiedä onko tämä nyt hyvä vai mitä, mutta itse pidän. Tuo liipaiseva ääni on minusta turhan pinnassa tai päälleliimatun kuuloinen. Muuten ihan kaunis äänimaailma, diippi meininki ja rullausta riittävästi. Vokaalisample(?) on minusta vähän ylimääräinen juttu, koska se tuntuu toistuvan liian usein. Variaatiota tms. kehiin ja hyvä tulee. Mutta ihan pätevää kamaa tämä tällaisenaankin on.
Avatar
#4 • • Lauri Leino Guest
Ihan hyviä juttuja tässä, kuten tuo neloselle tuleva soundi.
Itse lisäisin tähän jotain melodioita ja/tai rytmiin jotain sekavuutta.
Ehkä niitä melodiaelementtejä, rytmit toimii oikeastaan mukavasti.
lisää vaan tällasta :)
Avatar
#5 • • erik Guest
vaihteeksi tällaistakin caccaa täällä.
toi vokaalimainen, itämais-henkinen ujellus sais mun mielestä lähteä, mutta muuten soundimaailma on aika 'kohdallaan'.
rytmi on aika staattinen, pientä 'nyrjähtelevyyttä' kaipaisin.
aika chain reaction -henkistä menoa, mikä on hyvä. pituutta vielä se 9 minuuttia, niin aletaan jo päästä itse asiaan!
Avatar
#6 • • timppa^ Guest
Tää oli VITUN hyvä.
Avatar
#7 • • Teemu T Guest
Aa.. onpas hyvää leijuntaa. Mua ei toi vokaalisample häiritse ollenkaan, se taitaa jopa toimia mulle koukkuna. Vähän harvemmin sitä vois ehkä kuitenkin viljellä, mutta älä nyt ainakaan poista sitä :)
Avatar
#8 • • sonni Guest
tykkäs!
Avatar
#9 • • crc Guest
fungerar mycket bra!
Avatar
#10 • • snt Guest
Hyvää kakkia on.
Jollain pienillä kikoilla ois voinu pikkusen viä piristyä mutta rokkaa kyllä tämmösenäänkin.
Liian harvoin kuulee näin toimivaa miniä.
Avatar
#11 • • Kalle Karvanen Guest
Mulle uppoaa tuo ujelluskin ihan hyvin, mutta häiritseväksi tekijäksi muodostuu biisistä välittyvä on/off olo. Varsinkin noiden haikkojen takia. Oikein mihinkään ei myöskään edetä vaikka se ei tällaisessa jumittelumusassa olekaan se juttu, mutta jotain pientä variaatiota tai koukkua kaipailisin. Soundit on melko kohdallaan.
Avatar
#12 • • rewind Guest
Mukavaa sammumismusaa.

Haitsut ja varsinkin tuo "raapaisu" olivat turhan teräviä muuhun äänimaisemaan nähden, pehmeyttä lisää ja kenties tasoja vähän alemmas.
Avatar
#13 • • Daniel Braun Guest
Syvää hyvää tää on...
Pureutuu tajuntaa hemmetin kivasti.
Just tämmönen deeppi matsku toimii mulle.
Riittävän minimalistista, mut silti sopivan elävää.
Tykkäsin kovasti.
Avatar
#14 • • _U Guest
ei hullumpaa, itse asiassa oikein mukavaa! me likes, aye! erittäin antoisaa yöllistä audiofiilistelyä, jossa katse suuntautuu kohti kattoa. päätyy soittolistalle, tunnelma on erittäin hieno! numeroksi 9+. kesällä auton ikkunat auki ja kello 0430; nykyinen remontissa oleva kehä III tulee mieleen tästä :)