Polttarit

30 posts, 2 pages, 7,419 views

#21 • • Tapsa Guest
Ana--

Eipä siisti !
:D
#22 • • kilobitti Guest

Summa summarum: minun piti ajaa omalla autolla, omaan piikkiin 240km, olisi pitänyt maksaa omat polttarini tienaamillani rahoilla, maksaa itse taksini kun kuski oli häipynyt kaason kanssa kotiin.

Mun ois vaikea pitää tommosia ihmisiä mun ystävinä. Parista kaveristani
tiedän että nolaamismeininki vois olla mahdollinen, mutta toisaalta tiedän
parista muusta että he eivät sitä ikinä sallisi. Toisaalta....mun ei tarvi vielä
huolehtia tommosesta kun ei ole morsianta :hah:
#23 • • Funkatronik Guest
Joku viisas joskus sanoi "Pidä ystäväsi lähellä ja vihollisesi vielä lähempänä".
#24 • • miikkah Guest
Toisten kustannuksella ei pidetä bileitä.

Eli jos kaverit järkkää polttarit, niin saavat kyllä vastata kuluistakin. Ja jos hääpari päättää pitää häät, niin he puolestaan hankkivat rahat niihin.

Viime aikoina tullut kuultua sen verran kaameita polttarikertomuksia, että suosittelisin tarkkaan harkitsemaan antaako kenen(kään) itselleen sellaisia pitää. Esim pari työkaveria on - mielestäni oikein fiksusti - ilmoittanut häistään työpaikalla vasta jälkikäteen.
#25 • • Ana-- Guest

Esim pari työkaveria on - mielestäni oikein fiksusti - ilmoittanut häistään työpaikalla vasta jälkikäteen.

mut mites ilmotat kavereilles häistä jälkikäteen jos silti meinaat kutsuu ne?

"Ainii, häät tänää. Peru kaikki." :)
#26 • • sauce Guest
siis mä en oikein edes ole koskaan ymmärtänyt "polttareita"(ja vielä vähemmän varpajaisia). sellanen letkeä meininki ehkä joo, mutta silti herää kysymys, että "miks". en mä ainakaan ole kokenut menettäväni kavereitani kun ne on mennyt naimisiin. hyvää se on niille tehnyt.

mutta kommenttini noihin sun polttareihin on sama mitä muutkin on sanonut: no HUHHUH.

ei niitten kemujen sulle kuulu mitään maksaa, oli tilanne mikä tahansa. herää kyllä täälläkin esitetty kysymys, että onko noi kaverit nyt sellasii "oikeita ystäviä". mä luultavasti henk.kohtasesti maksasin mitä pyydetään, sanosin että "haistakaa paska" ja "kato kattellaa ku kasvatte aikuisiksi."
#27 • • LindaGP Guest

herää kyllä täälläkin esitetty kysymys, että onko noi kaverit nyt sellasii "oikeita ystäviä".

Jaa-a. Hyvä kysymys. Kirjoitin kaasolleni vähän palautetta erinäisistä asioista (oli paljon muutakin kuin vain nämä onnettomat polttarit), vastauksena tuli myrkyllistä tekstiä sisältäen suoranaisia valheita ja loppuun toivomus siitä, ettei koskaan enää tarvitse nähdä minua. Ajattelin pistää meiliä jokaiselle näistä kavereista ja kysyä mikä on tilanne. Katsotaan sitten paljonko kavereita on jäljellä.
#28 • • Ana-- Guest

herää kyllä täälläkin esitetty kysymys, että onko noi kaverit nyt sellasii "oikeita ystäviä".

Jaa-a. Hyvä kysymys. Kirjoitin kaasolleni vähän palautetta erinäisistä asioista (oli paljon muutakin kuin vain nämä onnettomat polttarit), vastauksena tuli myrkyllistä tekstiä sisältäen suoranaisia valheita ja loppuun toivomus siitä, ettei koskaan enää tarvitse nähdä minua. Ajattelin pistää meiliä jokaiselle näistä kavereista ja kysyä mikä on tilanne. Katsotaan sitten paljonko kavereita on jäljellä.

:(

Mut me tykätään susta ainakin!
Ante

#29 • • Ante
Myötätuntoni Blondielle reisille menneistä polttareista. Halusin vain sanoa, että älä pidä yhteyttä kirjoittamalla/meilailemalla tms. tuollaisessa tilanteessaettä, vaan hankkiudu kasvotusten ja puhu asiat halki. Kun molemmilla on tunteet pinnassa ja tekstiä luetaan kuin piru raamattua, niin väärinkäsitysten lisääntyminen ja mielipahan kasvaminen on väistämätöntä.
#30 • • Ana-- Guest

Myötätuntoni Blondielle reisille menneistä polttareista. Halusin vain sanoa, että älä pidä yhteyttä kirjoittamalla/meilailemalla tms. tuollaisessa tilanteessaettä, vaan hankkiudu kasvotusten ja puhu asiat halki. Kun molemmilla on tunteet pinnassa ja tekstiä luetaan kuin piru raamattua, niin väärinkäsitysten lisääntyminen ja mielipahan kasvaminen on väistämätöntä.

Word.

(haha sori mut pakko)