Eipä siisti !
:D
30 posts, 2 pages, 7,430 views
Summa summarum: minun piti ajaa omalla autolla, omaan piikkiin 240km, olisi pitänyt maksaa omat polttarini tienaamillani rahoilla, maksaa itse taksini kun kuski oli häipynyt kaason kanssa kotiin.
Esim pari työkaveria on - mielestäni oikein fiksusti - ilmoittanut häistään työpaikalla vasta jälkikäteen.
herää kyllä täälläkin esitetty kysymys, että onko noi kaverit nyt sellasii "oikeita ystäviä".
herää kyllä täälläkin esitetty kysymys, että onko noi kaverit nyt sellasii "oikeita ystäviä".
Jaa-a. Hyvä kysymys. Kirjoitin kaasolleni vähän palautetta erinäisistä asioista (oli paljon muutakin kuin vain nämä onnettomat polttarit), vastauksena tuli myrkyllistä tekstiä sisältäen suoranaisia valheita ja loppuun toivomus siitä, ettei koskaan enää tarvitse nähdä minua. Ajattelin pistää meiliä jokaiselle näistä kavereista ja kysyä mikä on tilanne. Katsotaan sitten paljonko kavereita on jäljellä.
Myötätuntoni Blondielle reisille menneistä polttareista. Halusin vain sanoa, että älä pidä yhteyttä kirjoittamalla/meilailemalla tms. tuollaisessa tilanteessaettä, vaan hankkiudu kasvotusten ja puhu asiat halki. Kun molemmilla on tunteet pinnassa ja tekstiä luetaan kuin piru raamattua, niin väärinkäsitysten lisääntyminen ja mielipahan kasvaminen on väistämätöntä.