Vectrobot - loppukesän electro-pläjäys (5 biisiä)

9 posts, 1 page, 1,648 views

Avatar
Avatar
#2 • • rewind Guest
Self-Destruction
Basari potkii, biisi rullaa muutenkin hyvin ja soundit ovat kohdallaan. Vokaaleista en kauheasti pitänyt, vocoder olisi sopinut paremmin kuin muka rankka äänenmadallus. Cowbell tuntui ainakin omaan korvaan olevan välillä hieman epävireinen, mutta voi olla että heittää omassa päässä.

Grayscapes
Soundeiltaan samaa kuin edellinenkin, vähän tuntuu kuin kuuntelisi samaa biisiä. Tulee sellainen "no tämäpä sujuu hyvin, teen vielä yhden biisin tähän perään" -fiilis. Alussa ja lopussa paremmin kuuluva nitkutus on herkkua.

Computer Funk
Tästä löytyykin sitten jo erittäin toimivaa vocoder-läppää. Missä cowbell?

Plastic Minds
Eipä mitään vikaa tässäkään, mutta cowbellin puutteesta jaksan taas rutista.

Modulators
Erittäin kivaa nitkutusta taas heti alusta. Basslinen kuvio rupeaa tuntumaan jo hieman kierrätetyltä, toimii silti.

Laatutyötä kaikki biisit. Putkeen kuunneltuna hieman samankaltaisia, mutta yksinään toimivia. Computer Funk ja Plastic Minds kaipaisivat cowbell-kikkailua, muihin biiseihin ei välttämättä tarvitse sitä tunkea. Self-Destructionissa sitä jo olikin. CF oli hitusen muita parempi vedätys.
Avatar
#3 • • trusti Guest
loistomatskua kaikki
Avatar
#4 • • Laite Guest
rok & r0ll!
Ihan loistokamaa :hearts:
Soundit on kohdallaan ainakin kotikamoilla kuunneltuna ja rakenne kohdallaan tietenkin :) Jos näistä pitäis suosikki valita, niin se olis ehdottomasti toi destruction.

Jokos on demoja lähtenyt maailmalle? Luulis, että tän tasoista kamaa sais uloskin asti :)
Avatar
#5 • • Transistor Guest
kiitos palautteesta. Biisit kyllä toistaa itseään, mutta pitää yrittää pistää seuraavaksi jakoon vähän erilaista materiaalia. :/
Avatar
#6 • • Ville.A Guest
namikakkaa kaikki tyyni vaikka itse kannatan romumpaa soundia :)

grayscapes synkistely on meitsin lemppari :heart:
Avatar
#7 • • sauce Guest
oooooh. meee like. parempaa palautetta tulee kun olen sulatellut näitä hiukan pidempään.
Avatar
#8 • • Transistor Guest

oooooh. meee like. parempaa palautetta tulee kun olen sulatellut näitä hiukan pidempään.


Hehheh, koskas saadaan taas Morris White feattaamaan biiseihin. Alkaa olla jo korkea aika!!! ;)
Avatar
#9 • • sauce Guest
heti vaan kun tarve on.D viimekerrasta on jo tottatosiaan aikaa!