Typpihappo

43 posts, 3 pages, 23,622 views

Avatar
#21 • • JussiS Guest

HÄMMÄSTYTTÄVINTÄ oli ihmisten suhteellinnen estottomuus. Julkisimmat rakkauden hetket taisi olla se, ku joku pariskunta hässi istualtaan paripenkkirivin päässä missä istuttiin. Sitten sellasella sivukäytävällä useampikin pariskunta kanitti, tai niin siis päättelin ku pimeydessä näky vaan jalkoja ja pyllyn vilkettä. ja sitten se paras oli jossain siellä takana, mistä mentiin ulos, tupakkapaikalle tai jotain(?), siinä keskellä loisteputkien loimetta, joku sormetti tyttöään ihmisten seisoskellessa ja kommentoidessa vieressä. tosin sittemmin liikkuessani erinäisillä kesäjuhlilla, huomasin että tuollainen käyttäytyminen on monelle "normaalia juhlintaa".


Eli siis juurikaan mikään ei oo muuttunu 10 vuodessa :)

Sun pitäis käydä selkeesti useemmin ulkona :D
Avatar
#22 • • unik Guest
RSW (Renegade Sound Wave) oli kans tuolla aikoinaan esiintymässä ja heittivät aivan törkeän hyvän keikan!
Hyvät etkot ja jatkot oli kans aina siinä Typhoon hallin parkkipaikalla. Siellä tapahtui kaikenlaista mahdotonta ja mahdollista :D
Avatar
#23 • • sauce Guest

Sun pitäis käydä selkeesti useemmin ulkona :D



Ooff-topic: hehehe. joo... no mutta, olen tällä vuoden loppupuoliskolla ihan "villiintynyt" ja käynyt jo kahdesti baarissa :D joka tekee yhteensä 3 kertaa tänävuonna... hihihi... mutta lupaan tulla heti turkulaisiin kemuihin ku kalenteriin sopii:)
Avatar
#24 • • xor Guest
Mitenkä minä muistan, että myös Dee-Lite olis ollut tuolla?
Avatar
#25 • • unik Guest
Dee-Lite perui keikkansa valitettavasti...jos nyt en aivan väärin muista?
Avatar
#26 • • :t:c: : : Guest
Dee-Liten piti kyl olla ainakin Messilässä '94, jonka se sit peru (ihan fiksuu).

Mut joo typpihapothan toimi kyl joo (ainakin osittain, toisaalta tapahtuman kaupallisuus kauhistutti), Utah Saintsin deejii jäi erityisesti mieleen. Mad scratching ja turntable-breikkausta <3
Avatar
#27 • • Lank Guest
Typpihapot rulas kyllä.
Oli ne niitä ekoja tollasia tapahtumia vissiin ;)

Mut eiks typhoonin aikana järjestetty joitain muitakin bileitä joissa oli sit jotaan army of loverssia yms?
Avatar
#28 • • Mimako Guest

Lisäys esiintyjälistaan: 808 State (mikäli oikein muistan)



kyllä, vuonna 1992, jonka eklektisehkössä esiintyjälistassa oli myös mm madchester-poppoo charlatans, joka jossain egoilunpuuskassaan perui oman keikkansa viime hetkellä ja päätyi turun baareihin juopottelemaan. näin 'legenda' kertoo..



Näin on, paitsi vuosi oli -91. Ne oli ekat Typpihapot. Charlatanseilta paloi käämi, kun heidät oli sijoitettu soittamaan ennen 808 Statea, vaikka he "eivät koskaan soita kenenkään lämppäreinä". -94 M-People oli mulle jotain aivan käsittämättömän ihanaa.
Avatar
#29 • • hexasonik Guest
mitäs siellä '92 oli sitten.. on-u-sound system? shamen ja utah saintshan oli '93? eläkeläinen kun olen, dementiaa pukkaa.. :D
Avatar
#30 • • Newhouse Guest

mitäs siellä '92 oli sitten.. on-u-sound system? shamen ja utah saintshan oli '93? eläkeläinen kun olen, dementiaa pukkaa.. :D



Olisko '92 ollut Brand New Heavies + On-U-Sound System? Voi olla tosin, että mullakin vaivaa dementia, mutta noin muistelisin asian olleen...
Avatar
#31 • • hexasonik Guest
jep, on-u-sound system oli ainakin.. muuten en muistakaan mitään: menivät vähän 'sumussa' ne ajat.. :roll:

heh, eläkeläiset 'muistelee'.. :D
Avatar
#32 • • Mimako Guest
Nää on-U-Sound Systemit ja Renegade Soundwavet eivät olleet vuosina -91 tai -94, jolloin mä kävin Typpihapoissa, joten eivätköhän ne esiintyneet siis v. -92 ja -93...
Avatar
#33 • • anton Guest
R.I.P ei-q ROK :king:
Avatar
#34 • • Teuvo Guest
Oiskohan Renegade Soundwave ollu vissii vuon 93 joo. Se oli kyl iha he**etin hyvä, vaikkaki niide varsinaiset suuruuden päivät rupeski jo oleen levytyksien osalt ohi.

Saman vuon kuultii myös tanssilattial ulukomaan uutuussaundia - junglea. Kauheen vaikeet oli tanssii monie miälest...
Avatar
#35 • • hexasonik Guest

Saman vuon kuultii myös tanssilattial ulukomaan uutuussaundia - junglea. Kauheen vaikeet oli tanssii monie miälest...



no ei sitä mikitettyy koripalloo edelleenkää voi tanssii. :D
Avatar
#37 • • pokale Guest
itse poikkesin 93 utah saintsin ja shamenin ihmettelemässä, muistona niistä lähinnä dj timin lavakaljoittelun ihmettely ja oman "tanssimisen" häpeäminen.
seuraavana vuonna oli tosiaan gilles peterson, galliano ja m-people, ei oikein house-miehelle uponneet. heather oli kyllä pimukas.

kyllä noissa pileissä ne parhaat biisit tuli sitten vasta livepumppujen jälkeen.
ja miten minulla on muistikuva että deee-lite olis ollut 92?
Avatar
#38 • • booga Guest
En mäkään vuotta muista mut kyllä mä suhteellisen varma olen, että Dee-Liten olen Typpihapoissa nähnyt ;) Kyl mä sielä joka vuosi olin...
Avatar
#39 • • Pulse+ Guest
Ite olin typpihapossa 1993. Taitaa olla vielä lippukin tallessa tuolla vanhojen flyereiden joukossa. Ihan ok bileet, väkeä ei muistaakseni ollut hirveesti (tai sitten tila vaan oli niin iso). Mieleen jäi myös tanssilattian valoisuus, kun oli muuten tottunut reivaileen pimeissä tehdashalleissa. Pohjat dokattiin jossain jääkiekkokentän laidalla siinä hallin vieressä. Kivaa oli...
Avatar
#40 • • KimmoK Guest
löysin sattumalta kaapista vanhoja valokuvia noista typpihapoista
joissa oli shamen ja utah saints esiintymässä.

kuvat keskittyvät lähinnä lavan tapahtumiin ja artisteihin,
mutta mikäli joku vähän serveritilaa omaava haluaa noi
kuvat näytille ni mulle koodia vaan tuleen ni skannaan ja
lähetän kuvat eteenpäin..


K