Toni - Tech House Mix

10 posts, 1 page, 1,973 views

Avatar
#1 • • tonii Guest
Yön tunteina miksailin tällaisen setin. Tällä kertaa setissä jykeviä biittejä ja pehmeitä bassokuvioita. Palaute on aina tervetullutta :)

Biisit:

1. Two Right Wrongans / Silverlining : Wrong Station (Wrong)
2. Peter Jones & Nathan Coles : May (Is This)
3. Soundbox : Boneyard (Eye 4 Sound)
4. Tyler Stadius Meets Mr. Barcode : Dub (Terry Francis Rmx) (Deepen Discs)
5. Nathan Coles & Pete Jones : Clanger (Eye 4 Sound)
6. Nathan Coles : The Shack (Is This)
7. Metaldogz : Wish On (Rescue)
8. Blue Wig : No Ignorance (Eye 4 Sound)
9. Box Clever : I'll eat you (If you were a box) (London Housing Benefit)
10. Gideon Jackson : Oh Yi Yi (Eye 4 Sound)
11. Gideon Jackson & Daniel Poli : Right Hand (Stupendous)
12. Richard Saint & Gideon Jackson : Space Zinger (Electronica)
13. Eddie Richards : Crying (Gideon Jackson Rmx) (London Housing Benefit)
14. Gideon Jackson & Daniel Poli : Left Food (Stupendous)
15. Circulation : Gobalt (Circulation)
16. David Duriez : Raised with the wolves (Gourmet)

ja itse miksaus tässä:

http://www.apinamix.net/downloadMix/?id=4840
Avatar
#2 • • tonii Guest
Neulat aika huonossa kunnossa, kuulostaa välillä aika tunkkaselta. Taitaa olla muutaman vuoden vanhat jo, eli saundi ei pääse oikeen kunnolla oikeuksiin ja muutama vähän huonompi vaihtokin. Mutta ei siinä, itse elän tollasessa saundimaailmassa tällä hetkellä. Ehkä jollekki kolahtaa tai sitten ei :roll:
Avatar
#3 • • deearkoo Guest
Maistuvaa settiä hyvin miksattuna. :)
Iso plussa hieman pidemmästä miksauksesta, ei lopu ihan heti kesken. Tälle miehelle lisää keikkoja.
Avatar
#4 • • ManchesterU Guest
Jou brother!

oli erittäin miellyttävää kuunnella taidokasta settii! :hearts:

Joo todellakin tälle kaverille lisää keikkoja,olen kuullut tämän herran soittavan useasti ja jätkä saa aina mahtavan fiiliksen tunteen!!!...
Itse mixaus oli todellakin hyvä ja biisit iski kans erityisesti! kiitos lisää näitä ja jatka samaa nousevaa rataa! :happyroll:
Avatar
#5 • • tepa Guest
Kyllähän tämä on taattua Toni laatua :) Äijä heitti pari viikkoa sitten synnyinseudullaan Ylivieskassa todella tiukan setin, sanotaanko että meni kyllä alle ja osaa ottaa yleisönsä mahtavasti! Jatka samaan malliin , eikai tähän ole enää mitään lisättävää :D
Avatar
#6 • • Painkiller Guest
Letkeetä kuunnella himassa tämmöstä... tossa 85min jälkeen lähtevä biisi on aika loistava, toi härö bassline-insertti välissä aina :) thumbsup
Avatar
#7 • • Droisntns Guest
Hyvää settiä taas tonilta :) Millos oot ouluun keikalle tulossa? ;)
Avatar
#8 • • tonii Guest
Kiitoksia kaikille palautteesta :) Ja pääasia, että biisit maistu. Ouluun tulen kuhan joku buukkaa :cool:
Avatar
#9 • • vain Guest
Sulta ei osaa odottaakkaan muuta kuin hyvää matskua, näin tälläkin erää; Täyttä rautaa alusta loppuun, todella jytevä miksaus. Kritiikkiä hieman liiankin samanlaisesta saundista täten rakenne ei pääsee täysin oikeuksiinsa, siitä pieni pikkuriikkinen miinus. Miehelle keikkoja vaan lisää...
Avatar
#10 • • Lauri Leino Guest
hyvää shittii <3
parhaiten toimi noi chordi-tech houset.
miksaus aika varmaa tosin jotkut biisit soi ehkä liian pitkään.