Pumppaavaa technoa!

14 posts, 1 page, 1,838 views

Avatar
#1 • • Edited Jan^^ Guest
Edit: Poistin biisin ja pistin tilalle toisen... Joten nämä ensimmäiset kommentit eivät liity siihen uuteen piisiin, jos jotain nyt ees kiinnostaa...


Joo, elikkäs olen tässä alkanut technoa tuottamaan, tein juuri uuden projektin sitä varten tuonne mikseriin... Siellä kun on hyvä hostia omia biisejä. :)

http://www.mikseri.net/artistit/?id=35634

Enjoy! Kommentit olisivat erittäin tervetulleita. ;)
Avatar
#2 • • Edited gerry Guest
Tekno ei ole ihan se mun juttu mut yritetääs...:)


Vaikken teknofriikki olekkaan niin sen tiedän et tekno rakentuu rytmin sekä koukkujen varaan eikä sovi tietenkään unohtaa saundeja jotka ratkaisevat paljon (ku ei varsinaista sävellystä ole on saundien toimittava koska niitten perusteella on biisi joko hyvä tai paska)...


Mitä biisis tulee niin siinä saundit menivat vähän ristii... Haitsu tais olla raaka 909 ja basari kuulosti vaan lätäykseltä ilman kunnon botnessia.

Basso oli taas kumiseva (liikaa kaikua) sekä mitäänsanomaton.

Mitään koukkuakaan ei varsinaisesti ollut ja rytmi oli ns. perus"jumputusta".

Noh, kuten sanoin teknosta en välttämättä ihan perillä ole mutta ainakin noi pisti korviin:)
Avatar
#3 • • Jan^^ Guest
Juuh, kiitos palautteesta. Mielestäni tuollainen perusjumputus toimii, mutta sehän on pitkälti makuasia. :D
Avatar
#4 • • master bator Guest
Tää ei oo kyllä teknoa nähnytkään. Onko ihmisten todellakin niin vaikea tajuta, että ei se nopea tempo tee musiikista rankkaa? Ei se nopeus vaan se soundi ja idea. Tää on ihan täyttä polkkaa. Vielä nuo kilkuttelut, jotka alkaa 2:48 kruunaa koko potin... Huoh...
Avatar
#5 • • Jan^^ Guest
Teknoa nähnykkää? No jaa, enpä nyt ihan muuhunkaan kategoriaan osaa sitä näin äkkiseltään laittaa. Ja noi kilkutukset on mitä on. :D
Toi oli ensimmäinen teknopiisi, jonka oon nyt saanut valmiiksi, aikaisemmin olen tehnyt vain housen tapaista musiikkia.
Pitää tästä ruveta tutkiskelee enemmän tuota teknoa, kiitti palautteesta. :D
Avatar
#6 • • xybo Guest
Kyllähän tää ihan selkeetä perusteknoa on. Polkkaakaan tästä
ei oikein saa. En oikein pidä noista breikki kohdista, missä
basarikaan ei hakkaa.

-- xybo
Avatar
#7 • • Pas-2 Guest
:crybaby: Joo ei näin. Voihan tätä jonkinlaiseksi munaraita teknoksi sanoa, mutta aika järkyttävää tavara sellaisenakin. Millä lie tehty mutta saundit on ainakin kamalat eikä biisissä ole mitään MEININKIÄ sen nopeuden lisäksi.
Avatar
#8 • • DeaconX Guest
Ranteet auki
Avatar
#9 • • Jan^^ Guest
Juup, tuota poistin sen biisin (Naru) ja pistin toisen tekemäni sinne jos kiinnostaa. Laitoin myös tranceaddictiin, ja halusin kommentteja. Tässä on linkki foorumille jos kiinnostaa:

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=75eabe8138873e957d23eba6997ec7ab&forumid=74&threadid=210460

Luultavasti tuo on vähän parempi kuin aikaisempi, ainakin palautteiden perusteella. :D

"but its a masterpiece of bangin hard techno!!!!!" -DJ_Silverstone1

"fuckijng class A techno, u got some skills." -Sirocco

:D
Avatar
#10 • • master bator Guest
Japanese schoolgirl:

- Raidi on liian kovalla ja tempoa on taas liikaa
- Basari on aika korni
- Jälleen kerran biisissä ei ole mitään ideaa, noi höpinät ei riitä koukuksi imo (vaikka ihan hauskat ovatkin)

Ilman noita spiikkejä tää on sellainen raita, joka on tehty ja kuultu jo miljoonaan kertaan, yleensä tosin paremmin tuotettuna... Tässä ei ole mitään sisältöä. Siitä johtuen tavallaan parempi kuin se ensimmäinen raita, koska mikään elementti ei saa aikaan "sormet kurkkuun"-fiilistä.

Ja mitä tähän tulee...

Luultavasti tuo on vähän parempi kuin aikaisempi, ainakin palautteiden perusteella.

"but its a masterpiece of bangin hard techno!!!!!" -DJ_Silverstone1



..."DJ_Silverstone1" kuulostaakin varsin pätevältä tyypiltä. Varmaan joku maailmanluokan starba? Vai olisko jonkun levy-yhtiön pääjehu?

Huoh...

Kannattaa vähän kyseenalaistaa palautetta antavien ihmisten pätevyys. En minäkään pidä omia biisejäni tosi hyvinä, vaikka joku DJ_Teinixx_2001 diggaisikin biiseistäni. Eikä tästä meikäläisenkään palautteesta kannata ottaa hernettä nenään, enhän minäkään mitään ehdottomia totuuksia latele, omat fiilikset biisistä vaan. Kehotan vaan ottamaan hiukan nöyremmän asenteen, yleensä se kannattaa.
Avatar
#11 • • Jan^^ Guest


..."DJ_Silverstone1" kuulostaakin varsin pätevältä tyypiltä. Varmaan joku maailmanluokan starba? Vai olisko jonkun levy-yhtiön pääjehu?



Hahaha, nauroin ihan vedet silmissä. :D


- Raidi on liian kovalla ja tempoa on taas liikaa
- Basari on aika korni
- Jälleen kerran biisissä ei ole mitään ideaa, noi höpinät ei riitä koukuksi imo (vaikka ihan hauskat ovatkin)



Juuh, raidi on varmasti suht kovalla, mutta sen ei silti pitäisi olla LIIAN kovalla, basari... hmm, no basarii siellä ei kyllä pitäis siellä ollakkaan (paitsi se pieni hurina). Koukkua en yrittänyt edes tehdä, vaan tuollaista tavallista jumputusta.


Kehotan vaan ottamaan hiukan nöyremmän asenteen, yleensä se kannattaa.



Nöyrä asenne kannattaa ja sitä olen luullut tässä tekeväni, miten niin muka asenteeni ei olisi edes pikkuisen nöyrä? En mä mikään überP0PTiësto luule olevani, kunhan vaan ajattelin pistää nettiin tuotoksiani ja katsoa mitä mieltä väki nyt niistä on. :)

Ja muuten noi lainaukset tuolta tranceaddicin sivuilta oli ehkä pientä "egoilua", mutta olen vain iloinen siitä, että kyseisestä biisistä tykätään, sitä paitsi tuolla on suht kriittistä väkeä, voit katsoa niitä muitakin posteja sieltä ja huomata sen itsekkin.

Kiitos palautteesta. :D
Avatar
#12 • • master bator Guest

Nöyrä asenne kannattaa ja sitä olen luullut tässä tekeväni, miten niin muka asenteeni ei olisi edes pikkuisen nöyrä?



Njoo... Tuli vaan noista lainauksista vähän sellainen tunne, että tyyppi alkaa leijailla pilvilinnoissa kun joku teini kehuu biisiä... Mutta oli miten oli, ehkä en sano enempää...
Avatar
#13 • • Jan^^ Guest
Juuh, tarkoitukseni ei nyt olla ihan leijailla, kunhan vaan huvikseni ne tuohon pistin. :D Ja jos saan sanoa vielä tämän; Sulla on vähän väärä asenne ihmisiä kohtaan, otetaan nyt esim. tuo dj_silverstone1, minulle on aivan sama onko ihminen 10 vaiko 40 vuotias, jos vaan tykkää piisistäni, niin olen todella iloinen siitä, muutenkin tuollaiset teinix -käsitteet kuulostavat niin naurettavalta, tulee heti mieleen joku pahanmaineinen CS pelaaja. :laugh:

Sitä paitsi kyllä ne muutkin ihmiset siitä pitivät ja sain siitä hyvän mielen... :)
Avatar
#14 • • master bator Guest

Sulla on vähän väärä asenne ihmisiä kohtaan, otetaan nyt esim. tuo dj_silverstone1, minulle on aivan sama onko ihminen 10 vaiko 40 vuotias, jos vaan tykkää piisistäni, niin olen todella iloinen siitä, muutenkin tuollaiset teinix -käsitteet kuulostavat niin naurettavalta, tulee heti mieleen joku pahanmaineinen CS pelaaja.



Tässä ei ole kyse mistään ikäsyrjinnästä.

Tuo nimimerkki "DJ_Silverstone1" viittaa melko nuoreen henkilöön (mistäs minä oikeasti tiedän). Vaikka ei olisikaan nuori, on kyseisen henkilön käsitys laadukkaasta teknosta ilmeisesti melko hakusessa. Tarkoitin vain sitä, että ihmiset tuppaavat ilmaisemaan mielipiteitään asioista, joista eivät tiedä mitään. En minäkään paljoa tiedä, mutta voin hyvällä omatunnolla sanoa, että noissa sun biiseissä ei ole mitään uutta, mitään erikoista tai mitään omaperäistä. En väitä, että oma tuotantoni olisi jotenkin mullistavaa, mutta samankaltaisia teknoluuppeja olen itsekin vääntänyt (ja deletoinut samantien) niin paljon että tulee ihan korvista ulos. Se itsekritiikki on myös melko tärkeää. Toisinaan itsekin laitan tänne platinumille biisejä, jotka olen juuri saanut valmiiksi ja tajuan seuraavana päivänä, että eihän se ole mistään kotoisin. Palaute on yleensä myös sen mukaista.

Toivottavasti vihdoin tajusit mun pointin.