Nousukahvat
Helmiä !
:)
67 posts, 4 pages, 24,705 views
Nousukahvat
leafblowers
Oosny! Mä oon ostanut tuolta mm. paniikkinappulan, pimeässä näkyviä avaimenperiä ja Irakin entisen hallinnon pahiksista koostetun korttipakan.
:king:
www.pulju.net
Nuff said.
Mobile Clubbing
www.pulju.net
Nuff said.
Harvinaisen totta. Ollaan kaverin kans naureskeltu ko. sivustolle kuinka hyvä kusetus se onkaan. Esim. siellä myytävä "vesijetti", joka maksaa enemmän kuin uusi henkilöauto -> joku tilaa pulju.net:stä moisen, niin firma tilaa sen jostain ulkomaisesta liikkeestä ja laittaa siihen pari tonnia päälle että pääsee itse voitolle.
Tämä ihmeellinen kahvi on niin harvinaista ja hämmästyttävää, että jopa Gareth Hunt pudistelisi päätään epäuskossa! Miksikö? No, kuten nimikin jo osittain kertoo (itseasiassa ei), Näätäkahvi on ensiksi syöty jonka jälkeen papanoitu ulos. Vietnamilaiset näädät ovat siis tämän kahvin tuottajia. Voit varmaan kuvitella miten kahvin maku muuttuu matkansa aikana.
Sytkä, (tikutkin on keksitty :scared: )
Niin ei olisi jätettä niin paljon luonpssa, tikut mätänee maahan :)
Älkääs nyt, mua suorastaan harmittaa
etten juo kahvia, kun luin tämän: http://www.pulju.net/shop/products.php?p=65c074
:DTeen poiminta ei ole apinoiden kannalta riistoa, vaan mukavaa puuhastelua joka periytyy ammattina sukupolvelta toiselle.