Turhimmat "keksinnöt"

67 posts, 4 pages, 24,704 views

#41 • • Tapsa Guest

Nousukahvat

Helmiä !
:)
#42 • • defa Guest
Edesmennyt Pertti"Spede"Pasanen keksi lähes kaikissa elokuvissaan todella loistavia mutta turhanpäiväisiä keksintöjä kuten..Auto jossa keula molemmissa päissä,hygieeninen sokeripalankuppiinpanija,tomaattiautomaatti ym.. :)
#43 • • Herman Prime Guest

leafblowers

I've always wanted one!
You should see my backyard and then decide wheather you wanted to use leafblowers here or not. Only 3000 square meters full of leaves. :(
#45 • • kimik Guest
aromipesä

aurinkokennoilla toimiva taskulamppu

menkat

hervottoman kokoinen riisinkeitin (terveisiä terolle) :)
#46 • • Tapsa Guest
Annanny kimi armoo . .
:D
#47 • • Tapi T Guest

www.pulju.net

Oosny! Mä oon ostanut tuolta mm. paniikkinappulan, pimeässä näkyviä avaimenperiä ja Irakin entisen hallinnon pahiksista koostetun korttipakan.
:king:
#48 • • Funkatronik Guest

www.pulju.net

Oosny! Mä oon ostanut tuolta mm. paniikkinappulan, pimeässä näkyviä avaimenperiä ja Irakin entisen hallinnon pahiksista koostetun korttipakan.
:king:

Ah! Siinä tapauksessa vedän takaisin väitteeni kyseisen sivuston turhuudesta.
#49 • • Figure Guest

www.pulju.net

Nuff said.

Harvinaisen totta. Ollaan kaverin kans naureskeltu ko. sivustolle kuinka hyvä kusetus se onkaan. Esim. siellä myytävä "vesijetti", joka maksaa enemmän kuin uusi henkilöauto -> joku tilaa pulju.net:stä moisen, niin firma tilaa sen jostain ulkomaisesta liikkeestä ja laittaa siihen pari tonnia päälle että pääsee itse voitolle.
#50 • • tumpsi Guest
Mobile Clubbing
#51 • • serotonot Guest

Mobile Clubbing

todellaki.
#52 • • anton Guest
Jonkin muun, kuin päärynän makuinen päärynäsiideri.. :confused:
#53 • • ShapeShifter Guest
Sähköinen perunankuorimaveitsi. :panic:
#54 • • Tres Guest

www.pulju.net

Nuff said.

Harvinaisen totta. Ollaan kaverin kans naureskeltu ko. sivustolle kuinka hyvä kusetus se onkaan. Esim. siellä myytävä "vesijetti", joka maksaa enemmän kuin uusi henkilöauto -> joku tilaa pulju.net:stä moisen, niin firma tilaa sen jostain ulkomaisesta liikkeestä ja laittaa siihen pari tonnia päälle että pääsee itse voitolle.

Älkääs nyt, mua suorastaan harmittaa
etten juo kahvia, kun luin tämän:

http://www.pulju.net/shop/products.php?p=65c074

Tämä ihmeellinen kahvi on niin harvinaista ja hämmästyttävää, että jopa Gareth Hunt pudistelisi päätään epäuskossa! Miksikö? No, kuten nimikin jo osittain kertoo (itseasiassa ei), Näätäkahvi on ensiksi syöty jonka jälkeen papanoitu ulos. Vietnamilaiset näädät ovat siis tämän kahvin tuottajia. Voit varmaan kuvitella miten kahvin maku muuttuu matkansa aikana.

#56 • • trakkerterrorist Guest
Sytkä, (tikutkin on keksitty :scared: )

Niin ei olisi jätettä niin paljon luonpssa, tikut mätänee maahan :)
#57 • • Ana-- Guest

Sytkä, (tikutkin on keksitty :scared: )

Niin ei olisi jätettä niin paljon luonpssa, tikut mätänee maahan :)

teacher.gif Tupakansytytin keksittiin ennen tulitikkuja
#58 • • anton Guest

Älkääs nyt, mua suorastaan harmittaa
etten juo kahvia, kun luin tämän: http://www.pulju.net/shop/products.php?p=65c074

Saahan puljusta myös Teetä !

Teen poiminta ei ole apinoiden kannalta riistoa, vaan mukavaa puuhastelua joka periytyy ammattina sukupolvelta toiselle.

#60 • • tumpsi Guest
Naisen "logiikka"