Fanu presents Fanu mix (Finnish drum and bass)

28 posts, 2 pages, 3,783 views

Avatar
#1 • • Edited Fanu Guest
http://www.fanusamurai.com/mixes/Fanu_FanuMix_112.mp3


The Fanu Mix volume 1

1. The Unseen (Subtitles)
2. Ninja Chicks (forthcoming on Darkestral)
3. I Play It Cooler (forthcoming on Subtle Audio)
4. Are You Someones' Prayer? (Forestry Service?)
5. Tears Of The Killer (forthcoming on Darkestral)
6. Two Drummers (forthcoming on Synaptic Plastic)
7. Actual Proof - Maybe We'll Stay - Fanu remix (Offshore)
8. Something A Little More Radical (unsigned)
9. Last Solo Before Dawn (forthcoming on Vibe'z)
10. Siren Song (Subtitles)
11. Lightless (forthcoming on Vibe'z)
12. Shogun remix (forthcoming on Vibe'z)
13. Witchcraft (Thermal)

running time 61 mins

Enjoy.
Avatar
#2 • • kytkönen Guest
kuten jo steltillä sanoin, mut tää on vitun hyvä. ja jos jollekki on epäselvää ni nää on fanun ihan ite tekemii piisei
Avatar
#3 • • crc Guest
Massiv Riispect!!!
Avatar
#4 • • Sandor Guest
Hyvää menoa juu, pari helmeä erottui joukosta, 18 minuutin kohdalla yksi.
Avatar
#5 • • Fanu Guest
:excellent:
Avatar
#6 • • jallu Guest
hienoa! jatka samaan malliin :roll:
Avatar
#7 • • mauno Guest
Etkös sä jo kerran lopettanu dj-hommat? Hyvä että muutit mielesi, on nimittäin helvetin kova miksaus ja hyviä biisejä! Ilmankos noita tuleekin ulos noin monelta eri lafkalta. Tykkäsin kovasti.
Avatar
#8 • • Jukka I Guest
Tajuttoman syvällistä ja vangitsevaa matskua. Eka kuuntelu meni ihan taustamusiikkina, mutta kyllä tää pitää kuunnella uudestaan pimeessä huoneessa luurit päässä ja 110% huomiolla. :heart:

Tällaista diipimpää äänimaalailua ei liikaa kuule. Varsin tervetullutta vastapainoa tylytysjunkalle, joka kyllä sekin omaan makuun uppoaa.
Avatar
#9 • • Fanu Guest
kiitos, kiva että maistuu.

tää nyt on lähinnä sellasta kamaa, mitä itse haluaisin enemmän kuulla (ja varsinkin bileissä), mutta en kuule.
teen itselleni sellaista musaa, jota ei saa mistään eikä (enää juurikaan) tehdä.

mitä tohon tylytysjunkkaan tulee:
junkka on omasta mielestäni pahassa alamäessä ollut jo muutaman vuoden, ja oma uskokin tahtoo olla koetuksella ja musanteko tahtoo ajautua junkasta poispäin (mikä ei tietenkään sinänsä ole lainkaan vaarallista).
yleisesti ottaen drum and bassista on tullut pääosin sellaista, ettei kiinnosta enää tippaakaan. on muuttunut äärimmäisen haasteettomaksi, simppeliksi, tylyksi.
muut digatkoon tietenkin, mutta mun maku ei ole muuttunut '95-'97-aikakaudesta paljoakaan joten eipä auta bileissä enää käydä.... :right:
Avatar
#10 • • kytkönen Guest
Kaikelle musiikille on aikansa ja paikkansa, niin diipimmälle editti-dnb:lle, kuin synkemmälle ja suoremmalle tanssilattiamatskulle (ja myös kaikille muille dnb nyansseille) :)
Avatar
#11 • • Fanu Guest

Kaikelle musiikille on aikansa ja paikkansa, niin diipimmälle editti-dnb:lle, kuin synkemmälle ja suoremmalle tanssilattiamatskulle (ja myös kaikille muille dnb nyansseille) :)



jeh Mikko mä sanoinkin että "muut digatkoon tietenkin" :wink:
Avatar
#12 • • Juha Vilkamo Guest
hulluu, hulluu, kuuntelin pätkiä sieltä täältä, mut nyt lähtee kyl kokonaan kuunteluun. Paljon mielekkäämpää soundia kuin mitä yleensä kuulee. Joistain kohdista tuli etäisesti mieleen vanhemmat foutekit. Jäbä ns. rokkaa.
Avatar
#13 • • De Souza Guest
Oh gosh! Tää kyllä palautti hyvät muistot niiltä ajoilta kun rumpubassoon tykästyin. Koneiston puristamossa olisi kaivattu tämänlaista piristävää vaihtelua siihen varsin puuduttavaan ja kyllästyttävään mättösettiin! (LBJ live poisluettuna) Rispektii ja isoo hanskaa. Loistavaa tuotantoa, muuta ei voi sanoa! :excellent:
Avatar
#14 • • rjv Guest
toi pätkäsee jotenkin oudosti ja hyppää setin alkuun tos 15 minuutin paikkeilla, ja sit taas yhtäkkii palaa normaaliin.

tää on kyl tämmöstä mitä mäkin voisin ostaa ihan mieluusti, milloin näitä saa, ja osaaks suositella kenties vaik jotain samantyylistä mut ehkä hieman teknommilla soundeilla :)
Avatar
#15 • • genki Guest

Oh gosh! Tää kyllä palautti hyvät muistot niiltä ajoilta kun rumpubassoon tykästyin. Koneiston puristamossa olisi kaivattu tämänlaista piristävää vaihtelua siihen varsin puuduttavaan ja kyllästyttävään mättösettiin! (LBJ live poisluettuna) Rispektii ja isoo hanskaa. Loistavaa tuotantoa, muuta ei voi sanoa! :excellent:




joo fanu on kyllä ihan tulessa, ukon biisit ei oo kaikunu kuuroille korville ulkomaillakaan.. ;]


mut tosta kritiikistä - LBJ:hän ei soittanut junkka-iltana lainkaan?? ja mitä tulee kyllästyttävään mättösettiin, niin useampia vuosia junkkaa soittaneena oon kyl kaivannut sua ja sun kavereita sit niissä itse bileissä joraamassa. jotenkin tuntuu että täällä foorumeilla aina bigupataan jos joku tekee jotain omalaatuista ja erilaista, mut sit kun siellä bileissä uskaltaa soittaa jotain valtavirrasta poikkeavaa niin tanssilattia tyhjenee.. eli kehotan vaikuttamaan asian ns. jaloilla, tulkaa tanssimaan kun junkkakemuissa kuulette haastavampaa soundia!! sitä olis hemmetin mukava soittaa jotain vanhaa Certificate 18 soundia tai vaikka photekkeja kun vaan porukka jorais... just reiv: -kemuissakin tos muutama viikko sitten lattia ammotti tyhjyyttään kun laitettiin hiukka haastavampia rytmejä, ja sit kun laitto wanhan kunnon 2-stepin pötköttään niin johan tuli porukkaa..
Avatar
#16 • • Timmo Guest

reiv: -kemuissakin tos muutama viikko sitten lattia ammotti tyhjyyttään kun laitettiin hiukka haastavampia rytmejä, ja sit kun laitto wanhan kunnon 2-stepin pötköttään niin johan tuli porukkaa..



Mä fiilistelin sitä saundia sohvalla. Olihan se sit pakko tulla tanssahtelee lopuks. :)

Ja Fanu vois mun mielestä julkasta vaikka omakustanteita. Tällasta soundia mun levylaukku kaipais. :excellent:
Avatar
#17 • • Fanu Guest
kyllä tota kamaa on tulossa ulos.
lafkat, jotka julkasee mun tyylistä saundia, vaan tahtoo toimia hemmetin hitaasti kun ne on aina rahotuksen, myynnin ja distron kans ongelmissa.

kamaa pitäs tulla ulos noin reilulla kymmenellä lafkalla.
vasta viis rellua tullu vinyylillä mutta melko pino tulee, kunhan jaksetaan odottaa!

tulevaisuudessa alan pyörittään omaa levymerkkiä koska jakelija lontoosta soitti just ja itte ehdotti mulle tällaista :)
Avatar
#18 • • Uinajainen Guest
Jaahast, taas yks jätkä joka sietäis kyllä pysyä pahottamassa huonojen muusikoitten mieltä vaikka kellarissa.

Loistavaa materiaalia. Liekö sitten tosiaan vähän turhan vaativaa peruskuuntelijalle tansseissa. Ns. ritmokset hallussa. Itämainen puhe jota kai oli käännelty väärinpäinkin välillä (?) kiinnitti vasta kunnolla huomion. Tää jää kyllä pyörimään ja täytynee kai jäbän tuotoksiakin ostaa jahka saavatte ne mustatrytmiplastiikat perille. Pe, bisse ja Fanun brumbumbaasso. Perfecto!
Avatar
#19 • • Fanu Guest

Liekö sitten tosiaan vähän turhan vaativaa peruskuuntelijalle tansseissa.



Jaa-a.......en tiedä.

Bileissä soitettavan drum+bassin rytmitarjonta on muuttunut 10 vuoden aikana todella yksinkertaiseen suuntaan. Tämä ei tarkoita, etteikö synkopaatiojunkkaa enää tehtäisi, vaan sitä, ettei sitä kukaan (täällä eikä muuallakaan kovin laajalti) soita. Tämä taas muuttaa tietenkin sitä, mihin ihmiset bileissä tottuvat.
Noidankehä kenties? Kyllä.
Voidaanko asialle tehdä mitään? Parhaani yritän.

Bilemusasta taas voisi kirjoittaa satasivuisen kirjan mutta se jätettäköön toiseen kertaan.