Toni L - Melodic Trance mix.

8 posts, 1 page, 1,178 views

Avatar
#1 • • Edited TL125 Guest
cover.jpg
Tracklist.
1. AR52 - Hibernation
2. Ronski Speed - E.O.S (Positive ways remix)
3. Envio - Touched By The Sun
4. Outback - State Of Eergency(Draft 2 Desing Mix)
5. OceanLab - Sky Falls Down
6. Super 8 - Dawn
7. Paul Van Dyk - Another Way
8. DJ Tab - Verso
9. Whiteroom - The Whiteroom
10. Armin Van Buuren - Burned with Desire (Album Mix)
Avatar
#2 • • poet Guest
No hemmetti! Varsin euforista tunnelmaa olet maalannu varsinkin alkupuoliskolle. On kyl taas mun makuun. Harmi kun porukka ei jaksa paljon aukoa suutaan näistä melodisen trancen mixeistä. Vaikka nää biisit on kaikki aika läpisoitettuja ja juustovetoisia, niin eipi haittaa. Jokainen tulkitsee kuitenkin niiden mielekkään soittojärjestyksen, vaihdot, equt ja efektit eri tavalla ja vägää sen perusteella niistä oman taideteoksen.

Mixaustekniikkasi kuulosti mun mielestä tosi hyvältä. Et liuttanut liian hitaasti ja pehmeästi kaikkia vaihtoja vaan toit selkeän kontrastin baselineen. Diggaan ite jotenkin siitä Tsszzzzhhh-soundista mikä siin syntyy, ku saa sen oikeen spotattua ;) Ja yks mikä jäi erityisesti mieleen,ni oli Sky Falls downin ja Dawnin välinen vaihto, ku vaihdot matalat äänet päittäin tosi hienosti. Ainostaan tokavika vaihto kusi hieman.

Eipä voi muuta sanoo, ku kiitos! Tää jää taas mun Hi-Md soittimeen ja nostaa leuan pystyyn vaikka tulis räntää syystaivalta niskaan.
Avatar
#3 • • ShapeShifter Guest
Joo....mitähän tuohon nyt sanoisi? Teknisesti oikein hyvää materiaalia, myös minä diggaan noista terävemmistä vaihdoista :D
Biisilista oli oikein kelpo kamaa, kumminkin jäi kaipaamaan jotain "menevää", kai svensonin inside outside- tyylin materiaalia? Ei tietoa oliko tuo valikoima tahallisesti rauhallinen vai tuliko ittestään tuollaiseksi, mutta joku jäi kaivamaan(liekö vika allekirjoittaneen korvassa).....kumminkin kaikenkaikkiaan oikein kelpo miksaus :roll:
Avatar
#4 • • TL125 Guest
Kiitos kommenteista. :)
Avatar
#5 • • tepa Guest
Toni L. = Meikäläinen. Et viittis vaihtaa tota Dj nimeä. Kuulostaa aika lailla mun etunimeltä ja sukunimeltäkin :)
Avatar
#6 • • tonii Guest
Pieni moka, kaverin tunnuksella pistettiin kommentti. Jeh, eli vaihda tuo Dj nimi, terveisin Toni.
Avatar
#7 • • HouseHans Guest
hi the link is dead :confused:
can you please fix the link thnx
it sounds great dj
Avatar
#8 • • TL125 Guest
Mix is not hosted anymore.