Postaa tänne kun hukkaat avaimesi

9 posts, 1 page, 1,378 views

Avatar
#1 • • louis Guest
Mulla kävin justb tänään taas kerran näin. Mulla on haju missä avaimet on mutta en jaksa kääntää huoneeni kaaosta uuteen kaaokseen. ..*syyttää puutarha tonttuja varkaiksi*

:panic: :scared: :mad:
Avatar
#2 • • olliS Guest
:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :eek: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :panic: :angry:
Avatar
#3 • • Ana-- Guest
160_02-4.jpg
Avatar
#4 • • rewind Guest
Muija hukkas omansa.
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest
Jos tänään on freestyleä haukuttu ja puolusteltu puolin jos toisin tuossa eräässä topicissa, ni tän tyylinen topic taas jaksaa muistuttaa siitä miksi freestyle on täynnä paskaa.

Rento läpänheitto jostakin tosi viihteellisestä aiheesta, kuten "mitä ostit tänään" on jees, mut tämmöset topic:it ovat kyllä niin :mad: :mad: :mad: :crybaby:
Avatar
#6 • • Hansu Guest

Rento läpänheitto jostakin tosi viihteellisestä aiheesta, kuten "mitä ostit tänään" on jees, mut tämmöset topic:it ovat kyllä niin :mad: :mad: :mad: :crybaby:


Mutta onko tämän topikin aiheella ja sillä, että joku kertoo ostaneensa tänään tölkin maitoa, jotakin ratkaisevaa eroa? Ei mun mielestä, molemmat on yhtä turhia.
Avatar
#7 • • louis Guest

Rento läpänheitto jostakin tosi viihteellisestä aiheesta, kuten "mitä ostit tänään" on jees, mut tämmöset topic:it ovat kyllä niin :mad: :mad: :mad: :crybaby:


Mutta onko tämän topikin aiheella ja sillä, että joku kertoo ostaneensa tänään tölkin maitoa, jotakin ratkaisevaa eroa? Ei mun mielestä, molemmat on yhtä turhia.



Olet oikeassa. kestipä pitkään. Tajuta. mutta edeleen on tosiaan ne avaimet hukas :) :scared: :laugh: :hah: :D :laugh: :roll: :happyroll: :panic: :hearts:
Avatar
#8 • • MikkiHiiri Guest
12. postaa tänne -topic tällä sivulla... ja mikäli oikein laskin niin 15 yhteensä. Freestylestä ideat tais loppuu :)
Avatar
#9 • • Daniel Braun Guest

12. postaa tänne -topic tällä sivulla...


Niinpä.
Ja toi "POSTAA TÄNNE KUN POSTAAT TÄNNE"-topic kiteyttää näiden topic:ien ideän täysin.


Mutta onko tämän topikin aiheella ja sillä, että joku kertoo ostaneensa tänään tölkin maitoa, jotakin ratkaisevaa eroa? Ei mun mielestä, molemmat on yhtä turhia.


Jaa-a.
Ehkäpä.
Tavallaan ymmärrän ton pointin.
Ketäpä kiinnostaa mitä mä tai joku muu osti tänään.

Mutta oikeesti, miks hitossa näitä "postaa tänne kun *tähän laitat sen asian mitä teet sillä hetkellä taikka mitä vaan mikä tuntuu sillä hetkellä hyvältä*" topic:it ovat typertyydellään niin perkeleen idioottimaisia.
Sama kuin tossa yhdessävaiheessa freestylessä pyörineet "TÄMÄ VS TUO"-topic:it.
Tai vastaavasti "VIRALLIEN WHAT EVER"-topic...
Jos joku aloittaa jonkun ja se näyttääkin kerran (korostan sanaa kerran) olevan hauska läppä, niin hetimiten 10+n wanabe hauskaa postaa samantyyppisen topicin vain postaamisen ilosta.

Mut on täällä freestylessä oikseesti hauskojakin topic:eja...
Esim:

Voi LOL! mitä lyhenteitä?? (IMHO OMG jne.)

Mitäs sait joululahjaksi?

Platinum Idols

Karkkia!

Funktionaalista kuvaviestintää aka. replykuvatopikki

Teknoskenen stereotypiaraati

MUMMOT


Jos jonkun mielestä nää on täysin turhia ja typeriä topic:eja (joita tietyllä tapaa osa voikin olla) voi miettiä ovatko mm jotkut musasofta/levari/syna/mikseri aiheet turhia Audio Tech:issä vain sen takia että itseään ne eivät kiinnosta?!