Lank - Hypnotic (houselectroproge)

18 posts, 1 page, 2,489 views

Avatar
#1 • • Edited Lank Guest
Tässä tän kerran selektio, taas vähän erilainen kuin ennen,
alussa ehkä vähän electro henkistä menoa jos niin voi sanoa.
Loppua kohden muuttuu taas tuttua progemmaksi.
Pientä hakua on joissain kohdin ja mm tasot vähän heitää.
Mut toivottavasti maistuu ja kommenttia otetaan mielellään vastaan.

hypnotic_pieni.jpg

Seivaa tästä hiiren oikealla.

01. MIGUEL MIGS - Secrets [nrk]
02. TIGA - Pleasure from the bass [12 inch version) [pias]
03. SLAM - Fast lane [soma]
04. BRANCACCIO & AISHER - Nighta Longa (DJ Vartan club remix) [stereo seven]
05. DEEP DISH - Flashdance [whitelabel]
06. INFUSION - Do it to you (in '82)
Avatar
#2 • • peakin Guest
Jollen mä saa tätä hiplattavasa muodossa ni mä en ala, et tuliko selväks ettei tarvii laittaa poikia perään... ;)
Avatar
#3 • • cinnamon Guest
Nam nam,hyvää alusta loppuun. :heart:
Avatar
#4 • • Elohopea Guest
Jollain tavalla todella yllättävää mutta silti niin tuttua! :D
Jäinpä tuossa miettimään mitäköhän seuraavaksi olisi tullut jos miksaus olisi jatkunut vielä pidemmälle? No, ehkäpä se selviää seuraavassa jaksossa :roll:
Erittäin mukavan oloisia kappaleita alusta loppuun!!!
Hyvähyvähyvä!
:roll:
Avatar
#5 • • peakin Guest
Avausraidasta jäi haikea fiilis; ulos katsellessa pimeään tuli tunne, että kesällehän tässä ollaan hyvästejä jättämässä.

Väliin on mahtunutkin sitten pari electrompaa stygeä; hyvin ovat seuransa valinneet. Vitosen kohdalla repeääkin sitten huvilateltan katto; tätä DD luukutti juhannuksena Raumalla ja hiekka pöllysi...

Tämän highlightin jälkeen päästänkiin tuttuun ja turvalliseen, mutta ah, niin maistuvaan meininkiin... :winkwink: Henk. koht Infusionin veto oli vähän turhan hermostunut, mutta muuten.

Lopettajaisena loistava Aftermath, joka vie niin syville vesille, että ei se tästä enää paremmasta väliä...

Jatkossa olisi mukava kuulla miten näillä electroiluilla päästäisiin etenemään...
Avatar
#6 • • RaisuSport Guest
ohhoh, tämähän oli tuimaa tavaraa. ihanan synkeä ja pinkeä, mielestäni lankin miksauksista paras tähän asti! muutamat pärähtäneet lyriikat teki oikeasti tästä paketista hypnoottisen. soi kai viidettä kertaa jo putkeen.

ps iso kiitos loistavasta lahjasta!
Avatar
#7 • • Dj Vertigo Guest
Oikeen maistuva mixplatta - viimästä kahta biisiä lukuunottamatta aikasta hyvää tavaraa.
Avatar
#8 • • RaisuSport Guest
tuun vielä toisen kerran kehaisemaan. mulla on uusi lempparibiisi, tuo datarin u. oot kyllä pistänyt erinomaisia biisejä jonoon!
Avatar
#9 • • Lank Guest

Nam nam,hyvää alusta loppuun. :heart:



Hmm hieman tarkempaa palautettakin saa antaa :roll:

Ja hyvä jos Raisalle ja jopa Sakullekin on maistunut :excellent:
Avatar
#10 • • murQla Guest
Hyvää perseenheilutusmatskua, kivasti kehittyy alusta loppuun saakka tämä setti.... :roll:
Avatar
#11 • • cinnamon Guest
No niin,tarkempaa palautetta sitten....
Miguel Migs heti ekana paras.Se vaan on niin makoisaa tavaraa... :heart:
Ja lopun David West & Inkfish loistava lopetus.Ihkuuuuuuu!!!!! :excellent:
Avatar
#12 • • Seb Guest
Hyvä miksaus. Hyvät biisit. Ainut miinus siitä, että tässä selektiossa ei oikeastaan ole yllätysraitoja, siis niitä, joita juostaan spottaa levylautaselta. Eli raitoina tämän musatyylin "hitit", ja sellaisenaan ei oikeastaan tarjoa uutta.

Kuitenkin hieno selektio oikeassa järjestyksessä tarjosi minulle kivan lauantai-aamun koneeni ääressä. Tästä on hyvä jatkaa baanalle ;)
Avatar
#13 • • Lank Guest

Hyvä miksaus. Hyvät biisit. Ainut miinus siitä, että tässä selektiossa ei oikeastaan ole yllätysraitoja, siis niitä, joita juostaan spottaa levylautaselta. Eli raitoina tämän musatyylin "hitit", ja sellaisenaan ei oikeastaan tarjoa uutta.

Kuitenkin hieno selektio oikeassa järjestyksessä tarjosi minulle kivan lauantai-aamun koneeni ääressä. Tästä on hyvä jatkaa baanalle ;)



No ootkin musiikin ammattilainen, joten sulle on vaikeeta tarjota yllätysraitoja ;)
Mut joo totta on, tässä on niitä biisejä jotka itselle eniten upposivat kevään ja kesän aikana. Varmaan ovat olleet kovassa käytössä itse kullakin tämän tyylisestä pitävällä.
Avatar
#14 • • kotivalo Guest
Hetken on taas pysyny poissa konemusiikin parista, mut kyllä tuntuu siltä et kannatti palata. :happyroll:
Vaihdoista en osaa sanoa oikeestaan mitään, mut setti kuullosti hyvältä ja yhtenäiseltä. Seb totes, et biisit ei ollu yllätyksellisiä. Mulle ainakin jokanen biisi tarjos positiivisen yllätyksen. :hearts: Tämmönen musa on just sellasta mikä sais mut saapumaan bileisiinkin, vaikka en niissä kauheesti jaksa käydä. Innostavaa ja energistä.
Avatar
#15 • • mrt Guest

Hetken on taas pysyny poissa konemusiikin parista, mut kyllä tuntuu siltä et kannatti palata. :happyroll:
Vaihdoista en osaa sanoa oikeestaan mitään, mut setti kuullosti hyvältä ja yhtenäiseltä. Seb totes, et biisit ei ollu yllätyksellisiä. Mulle ainakin jokanen biisi tarjos positiivisen yllätyksen. :hearts: Tämmönen musa on just sellasta mikä sais mut saapumaan bileisiinkin, vaikka en niissä kauheesti jaksa käydä. Innostavaa ja energistä.



Lank 12.11.04 Code Red kemuissa, tervetuloa ;)

Itse mixi oli mun mielestä ihan jees, kivaa fiilistelyä ja hyvässä tuubassa tulis jorailtuakin. Ei yllätysbiisejä, kuten muutkin jo mainitsivat, mutta ehdottomasti silti ok mixi! I like it a lot :)
Avatar
#16 • • Hallaaa Guest
tykkäsin kyl kovasti varsinkin nää uppos:
DEEP DISH - Flashdance ja SLACKERista loppuun asti :)
Avatar
#17 • • Lank Guest
Jahas nyt on aika taas kiittää kaikkia jotka ovat jaksaneet
kommentoida tämän kertaista soitantoa. Kiitos :)

Toki olisi voinut kuulla muiltakin mielipiteitä,
levyjä/dowloadeja kertyi ennätymäärä tähän
mennessä mutta se olkoon positiivinen asia kuitenkin..
Avatar
#18 • • Hallaaa Guest
pakko viel hehkutella, et edelleen soi tiiviisti <3 <3