jotain rajaa jo niihin topikkeihin, kerpele!
ittekin tein yhden kun alkoi sapettamaan sikana. tekeminen ei ollut oikein, mutta kun jotkut ihmiset _ei_vaan_tajua_
91 posts, 5 pages, 11,591 views
ittekin tein yhden kun alkoi sapettamaan sikana. tekeminen ei ollut oikein, mutta kun jotkut ihmiset _ei_vaan_tajua_
EiQ Hei! IhQ-plur vaan kaikki!
Ja sit lopuks:
KlubbariPlattari
EDIT: Lisäilin oikeaoppisesti quotteja samaan postiin, vaikka fs onkin :)
Jos nyt oikein ymmärsin ton postauksesi, niin osasit tehdä myöskin sen, joka edelleen on täällä Plattarilla niin trendikästä; huolehtia Klubbarilla ilmenevän läpän laadusta ja asettautua jotenkin omituisesti ko. forumin ja sen aktiivikäytäjien yläpuolelle.
Tää mua oikeasti huvittaa. Ensin dissataan laadutonta läppää ja sitten heitetään itse perään niin laadutonta, että se vajoaa millä tahansa asteikolla dissatun alapuolelle. Meneekö asiat jotenkin niin, että kunhan itse osoittaa rasittavia faktoreita joidenkin toisten käytöksestä, niin sen jälkeen voi käyttäytyä itse kuinka rasittavasti tahansa ja silti kiinnittää rintapieleensä "viikon älykkö"-rintamerkin?
Kun nyt asian (tapasi mukaan) ilmaisit hyvin mustavalkoisesti.
Vai että tapani on ilmaista asiat hyvin mustavalkoisesti? :)
Vaikka voisin tässä tiuskaista että mitä mukamas tiedät musta ja mun tavoista, kysyn kuitenkin: Miten se mustavalkoisuus ilmenee tuossa postauksessani?
Ehkä perspektiivistä johtuen en näe siinä mitään sen kummempaa mustavalkoisuutta tai moniulotteisuutta, vaan eräänlaisen teekkarimaisen mekaanisen ongelma-ratkaisu-ajatelman, joka on ei edes kuulu tuolle akselille.
Mutta menit kuitenkin siihen mukaan ja tekaisit kyseisen topicin...?
Jos oikeesti vihaisit ja vastustaisit noinkin typeriä topic:eja, et olis tehny ikuna tota topic:ia.
Jos oikeesti vihaisit ja vastustaisit noinkin typeriä topic:eja, et olis tehny ikuna tota topic:ia.
niin no, lähinnä tein ton topikin suoraan sanoen vidduilu-mielellä eräitä kohtaan, että ehkä he tajuaisivat miten tyhmiä ne on. tarkoitus ei siis ollut tehdä topikkia tekemisen ilosta ja jatkaa "postaa tänne" perinnettä.
Paras läppä noista, loppupeleissä, on toi "postaa tänne kun postaat tänne" topic.
Se kärjistää koko kys viestiketjutyypin typeryyden.
niin no, lähinnä tein ton topikin suoraan sanoen vidduilu-mielellä eräitä kohtaan, että ehkä he tajuaisivat miten tyhmiä ne on. tarkoitus ei siis ollut tehdä topikkia tekemisen ilosta ja jatkaa "postaa tänne" perinnettä.
Joo joo.
Ymmärrän kyllä sun "pointin".
Mut jos oikeesti tarkottaisit sitä mitä sanot, et edes vittuilumielessä tekis tommosta topicia.
Paras läppä noista, loppupeleissä, on toi "postaa tänne kun postaat tänne" topic.
ihan tosi, kiitos infosta!
äääh mä en jaksa tätä,over!
Musta tuntuu et nää freestylestä kitisijät ovat just niitä jotka oikeesti haluais olla tässä typerässä läpänheitossa mukana, mutta eivät vain pysty siihen...
Liian hidas ajatuksenjuoksu tms.