SULKEKAA FREESTYLE-ALUE!

91 posts, 5 pages, 11,603 views

#81 • • Zapa Guest
plattariin pitäisi saada toiminto joka ignooraa uuden topiikin luomispyynnön jos subject sisältää "postaa tänne" -sanat tjsp :mad:

jotain rajaa jo niihin topikkeihin, kerpele!

ittekin tein yhden kun alkoi sapettamaan sikana. tekeminen ei ollut oikein, mutta kun jotkut ihmiset _ei_vaan_tajua_
Caro²

#82 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Niin tai sitten sieltä saattais tulla hyvääkin huumoria eikä pelkästään 30-50-vuotiaiden iänikuista hokema/pissakakka-meininkiä.

Mitä vikaa pissakakka-huumorissa on?! paskaa%20p%e4%e4lle.gif
#83 • • Daniel Braun Guest

ittekin tein yhden kun alkoi sapettamaan sikana. tekeminen ei ollut oikein, mutta kun jotkut ihmiset _ei_vaan_tajua_

Mutta menit kuitenkin siihen mukaan ja tekaisit kyseisen topicin...?
Jos oikeesti vihaisit ja vastustaisit noinkin typeriä topic:eja, et olis tehny ikuna tota topic:ia.
Turha saarnata niiden typeryydestä että jos syyllistyy, vaikka vain vittuillakseen, samaan ;)

Kaikkea ei tartte lukea.
Jos freestyle vituttaa, ni jättää koko osion huomioimatta.
Niin kuin varmaan osa käyttäjistä tekee mm Audio Tech:in kanssa.
Sieltä kun ei löydy heille mitään...

Musta tuntuu et nää freestylestä kitisijät ovat just niitä jotka oikeesti haluais olla tässä typerässä läpänheitossa mukana, mutta eivät vain pysty siihen...
Liian hidas ajatuksenjuoksu tms.
Tai sit vaan kyseiset henkilöt ovat juuri niitä samoja jotka valittavat yleisönosastoilla siitä että toiset valittavat asioista yleisönosastoilla... :panic:
Caro²

#84 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

EiQ Hei! IhQ-plur vaan kaikki! aplodit.gifplur.gifjiihaa.gifhali.gif

Ja sit lopuks:

Klubbarislap.gifPlattari

EDIT: Lisäilin oikeaoppisesti quotteja samaan postiin, vaikka fs onkin :)

Jos nyt oikein ymmärsin ton postauksesi, niin osasit tehdä myöskin sen, joka edelleen on täällä Plattarilla niin trendikästä; huolehtia Klubbarilla ilmenevän läpän laadusta ja asettautua jotenkin omituisesti ko. forumin ja sen aktiivikäytäjien yläpuolelle.

Tää mua oikeasti huvittaa. Ensin dissataan laadutonta läppää ja sitten heitetään itse perään niin laadutonta, että se vajoaa millä tahansa asteikolla dissatun alapuolelle. Meneekö asiat jotenkin niin, että kunhan itse osoittaa rasittavia faktoreita joidenkin toisten käytöksestä, niin sen jälkeen voi käyttäytyä itse kuinka rasittavasti tahansa ja silti kiinnittää rintapieleensä "viikon älykkö"-rintamerkin?

Nyt oikein tarkkaan katot sitä miun postausta, ja sitten luet oiiiikein tarkkaan sen siun postauksen, niin saatat jopa huomata astuneesi pienimuotoisen trollauksen uhriksi :D

Sitten ihan oikeeta mielipidettä vaihteeksi perään, jos asia menee muiltakin ohi:
Imho klubbarilla vallitseva ihq-plur -henki on vallan mukava ominaisuus ihmisille joille se sopii. Itselläni se nostaa (valitettavasti) karvat pystyyn. Syy on joko a) sen teennäisyys, tai sitten b) joku muu..
Teennäisyyttä voisi miettiä siltä kantilta, että jos jollakulla oikeasti olisi asiat päin helvettiä, syöksyisikö koko klubbarin porukka suunapäänä ko. henkilöä auttamaan jos tämä asiasta foorumissa ilmoittaa. Tuskinpa.
Sen sijaan varmaan tulee neljättä kymmentä "voi että, voiku vois auttaa"- kommenttia.

Toinen asia mistä en henk.koht. jaksa millään ilveellä välittää on kommentointi johonkin kysymykseen tyylillä:
"Soon tosi hyvä"
"parempia en o kokeillu"
"mieletön"..

vitusti sisältöä. Ai esimerkki.. ootas ku ihan hetken haen: Sennheiser HD-25.. itselläni ainakin on perusoletuksena, että jos joku kysyy mielipidettä, se saattaisi ehkä jopa mahdollisesti jossain vaiheessa haluta jotain _pohjaa_ mielipiteille.. eikö? Klubbari tuntuu olevan täynnä porukkaa jotka kirjoittaa kahden sanan lauseita / viesti.. Vähän sama ilmiö, kun joku löytää irc:n, ja alottaa julmetun floodin kanavalle. Onhan se kirjottaminen mukavaa..

Ehkä tuo "klubbari vs plattari"-läpsyhomma oli hitusen liikaa, eikä varsinaisesti kuulu enää itse klubbarin ilmapiiriin, vaan pikemminkin viittauksen kohteena oli juurikin nämä klubbari vs plattari -jutut..

Muttamutta.. edelleen. Itse pidän sattuneesta syystä enemmän tästä ko. foorumista, kuin paikasta missä itsesensuuri on täysin tuntematon käsite.

p.S. Tämähän oli freestyle ;) mutta jos mie nyt lupaan lopettaa nuo klubbari vs plattari jutut ihan tuohon, ni ei tule sitten sanomisia sen suhteen.. igq-plur kommentointia en kyllä meinaa lopettaa :)

Kun nyt asian (tapasi mukaan) ilmaisit hyvin mustavalkoisesti.

Vai että tapani on ilmaista asiat hyvin mustavalkoisesti? :)

Vaikka voisin tässä tiuskaista että mitä mukamas tiedät musta ja mun tavoista, kysyn kuitenkin: Miten se mustavalkoisuus ilmenee tuossa postauksessani?

Hyvä ettet kysynyt, koska ainoa mitä tiedän sinun mahdollisesta mustavalkoisuudestasi irl, on: en mitään. Mutta foorumin puolella olen huomannut jossain aikaisemminkin siun kommentoineen jotakin asiaa melkosen.. hmm.. "jyrkästi", jättämättä vaihtoehtoja.. älä kysy mitä, ei voi muistaa.

Ehkä perspektiivistä johtuen en näe siinä mitään sen kummempaa mustavalkoisuutta tai moniulotteisuutta, vaan eräänlaisen teekkarimaisen mekaanisen ongelma-ratkaisu-ajatelman, joka on ei edes kuulu tuolle akselille.

Ilmaisit asian huomattavasti paremmin kuin mitä itse kykenin :(
Yritänpä selvittää mitä ajattelin/ajattelen.

Eli postauksesi vaikutti seuraavanlaiselta:
Koit ongelmaksi freestyle-alueen paskanjauhannan joka ei sinua kiinnosta. Ehdotit ratkaisuksi tylyä "Freestyle-aluetta ei lasketa new-post -listaukseen", ottamatta kuitenkaan huomioon sitä, että iso osa plattarin porukasta lukee, haluaa lukea, kirjoittaa, ja haluaa kirjoittaa ko. alueelle.
Minusta se on hieman "mustavalkoista" ajattelua: En halua tuota -> ainoa ratkaisu on poistaa se koko listauksesta. Toisaalta porukka joka haluaa lukea, haluaa mahdollisesti sen myös new-posts listaukseen. Olisi siis löydettävä toinen ratkaisu, jonka miettiminen ei välttämättä kiinnosta.

termi "mustavalkoista" oli ehkä hiukan harhaanjohtava, mutta ei täysin. :)

Toivottavasti selvitti ajatuksiani hitusen.
#85 • • Zapa Guest

Jos oikeesti vihaisit ja vastustaisit noinkin typeriä topic:eja, et olis tehny ikuna tota topic:ia.

niin no, lähinnä tein ton topikin suoraan sanoen vidduilu-mielellä eräitä kohtaan, että ehkä he tajuaisivat miten tyhmiä ne on. tarkoitus ei siis ollut tehdä topikkia tekemisen ilosta ja jatkaa "postaa tänne" perinnettä.
#86 • • Daniel Braun Guest

niin no, lähinnä tein ton topikin suoraan sanoen vidduilu-mielellä eräitä kohtaan, että ehkä he tajuaisivat miten tyhmiä ne on. tarkoitus ei siis ollut tehdä topikkia tekemisen ilosta ja jatkaa "postaa tänne" perinnettä.

Joo joo.
Ymmärrän kyllä sun "pointin".
Mut jos oikeesti tarkottaisit sitä mitä sanot, et edes vittuilumielessä tekis tommosta topicia.
Vai luuletko että 99% noista "postaa tänne kun blaa blaa" topiceista on edes hitusen tehty fiksuilla tarkoitusperillä?
Taitaa loppupeleissä kaikki olla enemmän ja vähemmän vittuilua parille ekalla "postaa tänne blaa blaa" ketjulle.

Jos sua vituttaa ja ärsyttää, älä kirjota niihin saatika itse aloita semmoista.
Paras läppä noista, loppupeleissä, on toi "postaa tänne kun postaat tänne" topic.
Se kärjistää koko kys viestiketjutyypin typeryyden.

Mut Freestyle on rento ja useimmiten viihdyttävä alue.
Ei kaiken tarvi olla niin vitun pilkunnussintaa ja odottelua siitä milloin joku mode puuttuu asiaan kuin asiaan.
Asiaa voi puhua myös typerän komiikan sisään kätkettynä.
Jos jotakuta ei kiinnosta, ei täällä tarvi hengailla.
Other Chat on sit paikka sille "fiksulle keskustelulle".
Nää paskat voi jättää väliin.
Ei kukaan pakota lukemaan.
#87 • • Edited Ana-- Guest

Paras läppä noista, loppupeleissä, on toi "postaa tänne kun postaat tänne" topic.
Se kärjistää koko kys viestiketjutyypin typeryyden.

OMG DID I WIN TEH FORUM??!?!!?

edit: Typo. THE = TEH.
#88 • • Zapa Guest

Joo joo.
Ymmärrän kyllä sun "pointin".
Mut jos oikeesti tarkottaisit sitä mitä sanot, et edes vittuilumielessä tekis tommosta topicia.

mistäs sä sen tiedät millä "tasolla" tarkoitan mitäkin ja missä mielessä vittuilen? jokainen ihminen toimii erilailla ja oikeesti joku voi tarkoittaa ihan oikeesti jotain mitä kirjoittaa ja oikeesti joku ei tarkoita mitään vaikka kirjoittaa mitä vaan.

ihan tosi, kiitos infosta!

äääh mä en jaksa tätä,over!
#89 • • Daniel Braun Guest

ihan tosi, kiitos infosta!

Tarkoitin sitä että tohon noiden topic:ien ilmestymisen olis pitäny loppua.
Ei olis tarvittu enää yhtään ton tyyppistä viestiketjua.
Mut toiset vaan ei ymmärrä...

äääh mä en jaksa tätä,over!

Niin.
Jos ei jaksa Freestyleä, ei tarvi lukea/postata.
Edes vittulumiessä... ;)

Et siis jaksa kun joku huomauttaa että on tekopyhää saarnata jostakin asiasta johon itse sortuu...?
#90 • • Quu Guest

Musta tuntuu et nää freestylestä kitisijät ovat just niitä jotka oikeesti haluais olla tässä typerässä läpänheitossa mukana, mutta eivät vain pysty siihen...
Liian hidas ajatuksenjuoksu tms.

Mä veikkaan ehkä enemmänkin sitä että joillain ihmisillä on oikea, ja teeskentelemätön huumorintaju.

Mä veikkaan ettei ketään naurata/huvita/viihdytä nämä "postaa tänne" -threadit saatikka joka ikiseen threadiin ilmestyvät postaukset jotka sisältävät niin väksin väännettyä "huumoria" että sen ainoa tuotos on joidenkin lukijoiden turhautuminen. (kyllä, minäkin turhaudun tälläisestä paskamäärästä, vaikka tiedän ettei minun tarvitsisi niitä lukea. tosin minun on pakko lukea niitä etsiessäni asiallistakin freestyleläppää sieltä seasta)

Ihmiset eivät vaan tajua, että mitä enemmän ihmisiä foorumilla (freestylessä) viihtyy, sitä rikkaampi se on. Itse olen surullinen siitä miten tehokkaasti käyttäjiä on tällä paskalla täältä häädetty.
#91 • • mark hamilton Guest
tapsa.jpg