plink - the yellow track --- kiksu"elektro"

7 posts, 1 page, 1,132 views

Avatar
#1 • • plink Guest
heipä hei!

tällaista letkeää kikkelitransen ja elektron sekoitusta aattelin pistää jakoon. tehty pelkällä softalla. plur 2004. kaikki kommentit ovat tervetulleita!

plink-the_yellow_track.mp3 (6:14, 7,48mt, 160kbps)


mukavaa alkavaa syksyä!
Avatar
#2 • • plink Guest
eikö yhtään kommenttia?
Avatar
#3 • • rewind Guest
Tykkäsin, mukavaa ja rauhallista. Ehkä kuitenkin hivenen liian pitkä näillä aineksilla?
Avatar
#4 • • Forehard Guest
joo oon samaa mieltä elikkäs semmoinen neopop konsepti toimis paremmin eli 2-3min biisistä vekkaja ytimekkäästi rullaamaan.Äänimaailmaltaaan ihan ok ja bassoakin löytyy :) .
Avatar
#5 • • Kalle Karvanen Guest
Tässä tapauksessa on pakko sanoa että vähemmän on enemmän. Eli tuon melodian voisi heivata huitsin vittuun ja keskittyä vähempään määrään tavaraa. Toisaalta nyt on hiukan vaikeuksia hahmottaa ollaanko tässä tosissaan vai ei.


Miten vitussa noi sanat menee?


This is shit
Love is for gays
Fuck unity
Respect the dick



Menikö oikein????

Herkkää sanon minä.

:)
Avatar
#6 • • Taikakimi Guest
Alku on paitsi hidas myös tylsä.

Melodiat parin minsan jälkeen on ihan OK muttei mitään ihmeellistä. Yleensä en nitise biisien kestosta, mutta tätä olisi kyllä voinut lyhentää aika rankastikin, tässä on mun makuun ihan liikaa toistoa. Änkyttävät puhesyntsat on aina bonusta!

Kaikenkaikkiaan tosi keskinkertainen biisi. Soundit oli mun makuun ihan tarpeeks hyvät, ei tosin mitään omaperäistä joka olisi kiinnittänyt huomion. Biisi ei koskaan lähde vauhtiin, ja on toisaalta liian junnaava että menisi rentouttavan puolelle.
Avatar
#7 • • plink Guest

nyt on hiukan vaikeuksia hahmottaa ollaanko tässä tosissaan vai ei.



kyllä tämä biisi nyt niin tosissaan on tehty, mitä nyt yleensä "tosissani" musiikkia teen.


Miten vitussa noi sanat menee?

This is shit
Love is for gays
Fuck unity
Respect the dick


Menikö oikein????

Herkkää sanon minä.

:)



joo, muuten oikein mutta eka lause on "Peace is shit". siitä tulee plur. :) aika kornit on lyriikat juu, mutta mielestäni ei sillä nyt suurta merkitystä ole mitä tällaisessa biisissä lausutaan.


mutta yleisesti vai että pituutta pitäisi ottaa pois... alunperin biisi itseasiassa oli paljon lyhyempi, mutta juuri ennen kuin pistin sen tänne vähän selkeytin muutamia kohtia, jolloin pituutta tuli tuollainen 1,5-2 min lisää. taisi olla väärä tapa "selkeyttää". pitänee keksiä jotain muuta, kunhan tässä nyt ehtisi joskus.

kiitos kaikille kommenteista!