M: Lasikuitupöytäkalusto 70-luvulta!

11 posts, 1 page, 1,984 views

Avatar
#1 • • happosepi Guest
poyta.jpg
^ ^ ^ ^ M Y Y D Ä Ä N ^ ^ ^ ^
  • Pöytä lasikuitua, tuolit muovia/metallia
  • Pöydän halkaisija n. 120cm
  • Tuoleja 6 kpl
  • Erittäin hyvässä kunnossa
  • Kestävä rakenne
  • Valmistettu Ruotsissa 70-luvulla
  • Tästä pirteän keltainen pöytäkalusto ulko- tai sisäkäyttöön! :)
  • Hinta: 150e

Sijaitsee Jyväskylässä.

Yhteydenotot: [email protected] tai 040-5832617 / Pasi.
Avatar
#2 • • timppa^ Guest
Törkeen päheet. Jos ois rahaa/tilaa ni ostaisin :hah:
Avatar
#3 • • root Guest
Tarjoa tota settiä Helsingin Aeroon. Saattaa irrota enemmänkin kuin 150. Itse ostaisin jos olisi rahaa ja tilaa.

Näyttävät hyväkuntoisilta.
Avatar
#4 • • Remotion Guest
:eek: EN OIS IKINÄ USKONU NÄKEVÄNI, MUTTA
mun vanhemmilla on JUST samanlainen pöytä
tuolitkin muuten mutta saman näkösellä ja pyörivällä jalalla kuin pöydässä.
Joo, tosta pitäis irrota enemmänkin rahaa nykyään!
Avatar
#5 • • grno Guest
äldsin magee, toi ois niin mun keittiössä...jos mulla olis keittiö :sad:
Avatar
#6 • • Mimako Guest

Tarjoa tota settiä Helsingin Aeroon. Saattaa irrota enemmänkin kuin 150.



Mun ymmärtääkseni Aerossa myydään vain uusia tai uusiotuotannossa olevia design-huonekaluja. Ainakin se mun eteiseen ostama Bertolli-pikkutuoli piti erikseen tilata tehtaalta Italiasta :excellent:

Mutta hienot ovat. Joku käytettyjen tavaroiden kauppias ostaisi nuo varmasti sinulta ja laittaisi hintalappuun vaikka 300e
Avatar
#7 • • root Guest

Tarjoa tota settiä Helsingin Aeroon. Saattaa irrota enemmänkin kuin 150.



Mun ymmärtääkseni Aerossa myydään vain uusia tai uusiotuotannossa olevia design-huonekaluja. Ainakin se mun eteiseen ostama Bertolli-pikkutuoli piti erikseen tilata tehtaalta Italiasta :excellent:

Mutta hienot ovat. Joku käytettyjen tavaroiden kauppias ostaisi nuo varmasti sinulta ja laittaisi hintalappuun vaikka 300e



Oletko käynyt niiden varastolla Pikku-Roballa?
Avatar
#8 • • happosepi Guest
Laitoin tuon huuto.nettiin myyntiin mutta yhtään huutoa ei tullut :( Mistähän kannattaisi lähteä metsästämään ihmisiä ketkä tämän tyyppisiä kalusteita olisivat oikeasti valmiita ostamaan?
Avatar
#10 • • rhedlund Guest

Laitoin tuon huuto.nettiin myyntiin mutta yhtään huutoa ei tullut :( Mistähän kannattaisi lähteä metsästämään ihmisiä ketkä tämän tyyppisiä kalusteita olisivat oikeasti valmiita ostamaan?



jos mulla tällä hetkellä olis se 150e pistettävänä noihin + välineet lähteä hakemaan noita jyväskylästä niin ostaisin samantien pois :(
Avatar
#11 • • ipe Guest
Jos mulla olis vain tilaa noille niin tuohon hintaan ostaisin heti pois! Kuntoon nähden nuo on TODELLA edulliset.