en mä oo ikinä kai soittanu Hevosta. en tiedä :confused:
mut joo kyl tääl mennään eikä meinata
Horse - Careful \o/
77 posts, 4 pages, 7,409 views
en mä oo ikinä kai soittanu Hevosta. en tiedä :confused:
mut joo kyl tääl mennään eikä meinata
Toisaalta olen edelleen sitä mieltä, että ns. "skenepurismibileissä" saadaan yleensä parasta fiilistä aikaan. Utopiahan se Vaasan kannalta on, mutta eiköhän muka saa unelmoida. :cool: Peace out.
Toisaalta olen edelleen sitä mieltä, että ns. "skenepurismibileissä" saadaan yleensä parasta fiilistä aikaan. Utopiahan se Vaasan kannalta on, mutta eiköhän muka saa unelmoida. :cool: Peace out.
kuka väittää, ettei täällä ole skenepurismibileitä?
joo, ainahan saa unelmoida... :rolleyes:
Vakiojengi ei ole mikään ongelma, mutta silloin kun tuo "baaridiivailu"/"too cool-meininki" alkaa ja jengi rupeaa vaatimaan aivan kaikenlaista musiikkia (tästä Laamasen Matti voi kertoa lisää, Royal -03 :)) meillä on jo jonkinlainen ongelma. :hah:
mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:
mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:
:crybaby:
skarpatkaa nyt saatana.
siis miksi tästä nyt vittuillaan? sen verran oon huomannu (mitä ny oon bileis ehtiny käydä), ettei jengi siellä viinan voimalla tamppaa!! tai no ehkä jotkut, mutta harvassa kyllä ovat..
ja jos ei itte käytä "niitä juttuja", ei kai sitä tarvi vittuilla jollekin joka käyttää? kukin tyylillään? plur! :angry:
siis miksi tästä nyt vittuillaan?
mutta joo, ehkäpä näistä ei tosiaan kannata julkisesti/täällä puhua...
no okei ei kysellä sitten...
täällä onkin ahdasmielisempää jengiä ku kuvittelin, bileis/jatkoilla on ihan toinen ääni kellossa! :angry:
mutta joo, ehkäpä näistä ei tosiaan kannata julkisesti/täällä puhua...
pahoittelut...