12.11. Illumination @ Royal Night, Vaasa, GOLDENSCAN (UK)

77 posts, 4 pages, 7,329 views

Avatar
#21 • • JussiS Guest

en mä oo ikinä kai soittanu Hevosta. en tiedä :confused:

mut joo kyl tääl mennään eikä meinata


Horse - Careful \o/
Avatar
#22 • • k1mm0 Guest

Toisaalta olen edelleen sitä mieltä, että ns. "skenepurismibileissä" saadaan yleensä parasta fiilistä aikaan. Utopiahan se Vaasan kannalta on, mutta eiköhän muka saa unelmoida. :cool: Peace out.



kuka väittää, ettei täällä ole skenepurismibileitä?

joo, ainahan saa unelmoida... :rolleyes:
Avatar
#23 • • BetaFactory Guest

Toisaalta olen edelleen sitä mieltä, että ns. "skenepurismibileissä" saadaan yleensä parasta fiilistä aikaan. Utopiahan se Vaasan kannalta on, mutta eiköhän muka saa unelmoida. :cool: Peace out.



kuka väittää, ettei täällä ole skenepurismibileitä?

joo, ainahan saa unelmoida... :rolleyes:



Ehkä VF:t ovat niin lähellä skenepurismia kuin vain voisi olla tämän päivän Vaasassa. Edelliset versiot olivat ainoat bileet (?) viime vuonna, jotka toivat esiin myös rankempaa technoa. Missasin muuten Moowyn kolmannet bileet viime syksyllä...
Avatar
#24 • • chip Guest

Vakiojengi ei ole mikään ongelma, mutta silloin kun tuo "baaridiivailu"/"too cool-meininki" alkaa ja jengi rupeaa vaatimaan aivan kaikenlaista musiikkia (tästä Laamasen Matti voi kertoa lisää, Royal -03 :)) meillä on jo jonkinlainen ongelma. :hah:



Miten niin meillä on ongelma? Ei kaikkia voi miellyttää...ainahan sitä saa toivoa kaikenlaista musaa.. mutta tuskinpa tollane aiheuttaa ongelmaa, varsinkaan sinulle? :D
Avatar
#25 • • chip Guest
Paras paikka taitaa edelleen olla PaNe, kunhan vain molemmat huoneet ovat käytössä (esim. VF-illat).[/quote]


Mun mielestä Night on paras paikka vaasassa bileille. PaNe taas aika kauhea paikka jo sisustuksensa puolesta. :eek:
Avatar
#26 • • DivaThan Guest
ei kai sillä paikalla niin väliä oo, hyvä että joku jaksaa edes jossain järjestää näitä pippaloita.

mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:
Avatar
#27 • • crash Guest

mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:



:crybaby:

skarpatkaa nyt saatana.
Avatar
#28 • • DivaThan Guest

mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:



:crybaby:

skarpatkaa nyt saatana.



siis mitä?

edit: siis kun kuitenkin on kiksuu ja psykee luvassa...?
Avatar
#29 • • JimmyD Guest

mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:


Oi markka vedä sitä A-juttua juntti! mikä teitä vaivaa RAVE ON!
Avatar
#30 • • JussiS Guest

mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:


kantsii kysyy niiltä isompikokoisilta hepuilta joilla lukee rinnassa "järjestysmies"
Avatar
#31 • • DivaThan Guest
siis miksi tästä nyt vittuillaan? sen verran oon huomannu (mitä ny oon bileis ehtiny käydä), ettei jengi siellä viinan voimalla tamppaa!! tai no ehkä jotkut, mutta harvassa kyllä ovat..

ja jos ei itte käytä "niitä juttuja", ei kai sitä tarvi vittuilla jollekin joka käyttää? kukin tyylillään? plur! :angry:
Avatar
#32 • • JussiS Guest

siis miksi tästä nyt vittuillaan? sen verran oon huomannu (mitä ny oon bileis ehtiny käydä), ettei jengi siellä viinan voimalla tamppaa!! tai no ehkä jotkut, mutta harvassa kyllä ovat..

ja jos ei itte käytä "niitä juttuja", ei kai sitä tarvi vittuilla jollekin joka käyttää? kukin tyylillään? plur! :angry:


Kukin tyylillään joo, mut kyl huumeiden ostotarjoukset ja kyselyt pitäis hoitaa jossain muualla kun julkisilla boardeilla. Noista kun joutuu loppupeleissä ylläpito vastuuseen.

Eli ostapa "e-juttusi" ihan hissukseen vaan jostain muualta, täältä niitä ei kukaan sulle myy.
Avatar
#33 • • crash Guest

siis miksi tästä nyt vittuillaan?



varmaan siksi, että osoittaa suurta älykkyyttä kysellä jotain tollasta yleisellä foorumilla.

edit: jussi ehtikin ensin
Avatar
#34 • • pinnie Guest
Arvoisa Herra DivaThan voisi lopettaa foorumin sääntöjen ja hengen vastaisen käytöksen nyt saman tien. Erilaiset laittomiin päihteisiin liittyvät asiat voi jokainen pikkuPeikko pitää oman pään sisällä.
Avatar
#35 • • e-r0 Guest
this is hot!
ei pysty edes sanoiksi pukea..
Avatar
#36 • • BenD Guest


mutta sitten "asiaan"... mahtaakohan kukaan tietää, onko niitä "e-juttuja" tulossa näihin bileisiin? line-upin perusteella ne voisivat olla tarpeen... :happyroll:



totean saman ku kräbä: Skarppaa saatana
Avatar
#37 • • DivaThan Guest
no okei ei kysellä sitten...

täällä onkin ahdasmielisempää jengiä ku kuvittelin, bileis/jatkoilla on ihan toinen ääni kellossa! :angry:

mutta joo, ehkäpä näistä ei tosiaan kannata julkisesti/täällä puhua...

pahoittelut...
Avatar
#38 • • k1mm0 Guest


mutta joo, ehkäpä näistä ei tosiaan kannata julkisesti/täällä puhua...



joo, ei kannata... laita ilmoitus lehteen tai soita 10022 ja kysy, idiootti!
Avatar
#39 • • Matlåck Guest
Voi jeesus sentään mitä juttuja...

:scared: :angry: :panic:
Avatar
#40 • • chip Guest

no okei ei kysellä sitten...

täällä onkin ahdasmielisempää jengiä ku kuvittelin, bileis/jatkoilla on ihan toinen ääni kellossa! :angry:

mutta joo, ehkäpä näistä ei tosiaan kannata julkisesti/täällä puhua...

pahoittelut...




Joo ei paljo kannattaisi kysellä mitään! Vaasassa jengi tamppaa kyllä ihan viinan voimalla vaan! :D :D :cool: