No ei kai, ku kenjido on jo kanveesissa ekan kossun jälkeen :hah:
HAH! Kuule kyl teekkari paremmin osaa! :right:
PS. Ja 900 postaus meni rikki sun kans nysväämiseen. Ei v*ttu. :( :sad:
108 posts, 6 pages, 13,501 views
No ei kai, ku kenjido on jo kanveesissa ekan kossun jälkeen :hah:
KLO: 20:00 - 21:00
Alex Kunnari & Darude
Tampereen bussi (kaikki 73 paikkaa) on nyt täynnä. Tullaan oikein kaksikerroshyökkäysvaunnulla täältä ;)
Tullaan oikein kaksikerroshyökkäysvaunnulla täältä ;)
Tampereen bussi (kaikki 73 paikkaa) on nyt täynnä. Tullaan oikein kaksikerroshyökkäysvaunnulla täältä ;)
HAH :D Ei juma. Tarvii kyl nostaa humalaa dösäs jo tarpeeks. snapsilasi, quatroo ja sokeroituja lime-viipaleita purkkiin messiin niin hyvä tulee. Ja sit toki vanha ystävämme mr black cat povariin <3
onkohan bussissa DVDsoitinta, ois toi kummelisetti tossa.. :D
Tänään on myyty viimeiset liput Street Beatista..
Vain aamuihin on lippuja jäljellä..
Tänään on myyty viimeiset liput Street Beatista..
Vain aamuihin on lippuja jäljellä..
Kuinkas paljon noita lippuja on oikein myyty tonne? Ja kuis paljo esim Hallmarkissa on yleensä ollu jengii Laturissa? Pelottaa vaan jo etukäteen se ryysis.
Meillä ennakkoon on myyty lippuja 1000. Myöskin djn soittopaikan olemme vaihtaneet jolloin esiintymislava on tanssikäytössä sekä yläkerrasta otamme pöydät pois parven reunalta.. kaikki on otettu huomioon. Kuuma varmaankiin tulee muttei sitä kylmässä jäähallissakaan saa tunnelmaa.. kuten eräs tuntemani dj totesi.
Jesssh.... pääsee suuremmalla varmuudella bussin etuosaan istumaan. Mulla tulee "aina" huono olo bussin takaosassa.
:D
Jesssh.... pääsee suuremmalla varmuudella bussin etuosaan istumaan. Mulla tulee "aina" huono olo bussin takaosassa.
Taakse vaa, ja reppu messii ;)
Taakse vaa, ja reppu messii ;)
Muovikassipa!
Muovikassipa!