Teknoraita

7 posts, 1 page, 1,265 views

Avatar
#2 • • Zwei Einsdrei Guest
paska piisi ;) ei vaan juu aluksi kuulostaa tylsältä pelkkä junnaus ja kitkutus kunnes tuossa n. 1:30 kohdalla se junnaus&kitku alkaakin toimia jumalsävelten tullessa kehiin vaikkakin ne kuulostavatkin liian korneilta minusta. pituutta liian vähän kyllä ja liian vähän ideaakin mutta ei tarpeeks minimal. viiminen minuutti kuitenki kuuntelun päätteeks toimii näin aamutuimaan.
Avatar
#3 • • Volture Guest
ui VITTU ei voi muuta sanoa! imutin previkan tästä piisistä joskus tammikuussa ja nyt se on kokonainen...*unelmien täyttymys*..tätä oon tosiaan venailllu creditit tekijälle...
Avatar
#4 • • Forehard Guest
no joo..ei tän tyyppinen teknottelu kyllä pistää jalkoja liikkumaan, ois voinu olla aavistuksen verran deepimpää niin ois kolissu paljon kovempaa, esim noi tausta leadit vois olla semmosia padimäisempiä ja kilkatella taustalla ja sit toi snare mikä lie soi aika helvetin liian kovaa miun päähän, mut joo tämä oli taas näitä mun mielipiteitä :D mut ei potkinut vaikka se kyl vähän yrittikin tossa loppuvaihees.
Cutoff

Posts: 14

#5 • • Cutoff
täs on kyl potentiaalia. Itse olisin päätynyt hieman erilaisiin ratkaisuihin. Reverben olisin jättäny pois ja ton padin kans. Tässä oli tosi hyvä soundeja jotka toivat mieleen Dexterin (äärettömän hyvä juttu). Niillä olisi voinut tehdä varsin grooveja elementtejä tähän biisiin.
Hyvä tää on kyl näinkin ja meininki on rokkaava. Tekisin varsin mielelläni tästä remixin.
Avatar
#6 • • David_Tolstoi Guest

toivat mieleen Dexterin



Sithän tää pitää tarkastaa kuhan kerkiää kotii.
Avatar
#7 • • Pas-2 Guest
Kivasti jaksanu roikkua kuukauden tää biisi täällä jo..
Kiitos kommenteista.