Richard Burns Rally

38 posts, 2 pages, 5,682 views

Avatar
#21 • • serotonot Guest

ei syyhytä enää. Ratti tilattu :cool:


mikäs on tulossa?
Avatar
#22 • • ville Guest

ei syyhytä enää. Ratti tilattu :cool:


mikäs on tulossa?



Momo tuli ja tyypit on jo otettu :)

Sohvalla kun pelaan, piti väsätä vanerista tollainen "kehikko" jonka saa reisien alle .... muuten ei pysy ratti paikallaan.

Ensituntumalta täytyy sanoa että oikeesti on jo hyvin lähellä pelihallifiilistä ja suuren kuvan takia jopa sen yli. Ratin tuntuma on loistava ja force feedback niin voimakas että tossahan kipeytyy kädet kun pitkään pelaa :D
Avatar
#23 • • serotonot Guest



Momo tuli ja tyypit on jo otettu :)

Sohvalla kun pelaan, piti väsätä vanerista tollainen "kehikko" jonka saa reisien alle .... muuten ei pysy ratti paikallaan.

Ensituntumalta täytyy sanoa että oikeesti on jo hyvin lähellä pelihallifiilistä ja suuren kuvan takia jopa sen yli. Ratin tuntuma on loistava ja force feedback niin voimakas että tossahan kipeytyy kädet kun pitkään pelaa :D


Joo mäkään en käy salil ku mul on toi ratti :D

mut on tos kyl joo hyvä tuntuma todellakin. Ei tarvi enää sulloo Sega Rallyyn rahaa vaan kutsuu kaverit kylään, which is nice.

Pitäis pistää joku GP4 liiga pystyyn kans jos tuntuu et ratillisia pelaajia alkaa löytymään :)
Avatar
#24 • • rewind Guest

Pitäis pistää joku GP4 liiga pystyyn kans jos tuntuu et ratillisia pelaajia alkaa löytymään :)



No prkl pitää vissiin ottaa lainaa niin saa ratin ostettua.
Avatar
#25 • • serotonot Guest

Pitäis pistää joku GP4 liiga pystyyn kans jos tuntuu et ratillisia pelaajia alkaa löytymään :)



No prkl pitää vissiin ottaa lainaa niin saa ratin ostettua.


nimenomaan :D

teenkin aiheesta oman topicin
Avatar
#26 • • rewind Guest
Nyt on peli ja pitihän sitä testata vaikkei rattia vielä olekaan. Tulos: 1 maaliinpääsy 50 yrityksestä. Pitänee käydä sitten joskus ratin kanssa se rallikoulu...

Ei ole muuten helppo ajaa kun näkyvyys on tuulilasin särkymisestä johtuen 20cm kypärästä eteenpäin.
Avatar
#27 • • Ezzy Guest
online.jpg

:roll:
Avatar
#28 • • ville Guest

online.jpg

:roll:



vaavu ei innostunut :(

täytyy tyytyä sohvaan
Avatar
#29 • • rewind Guest
Vähän yli 300e postikuluineen, odotin enemmän.
Avatar
#31 • • serotonot Guest
Mä oon kattonu tollasen penkin sijaan force feedback pehmustetta tuoliin et sais ton perstuntuman viel kehiin

tfs2.gif

Lisää infoa valmistajan kotisivulta
Avatar
#32 • • ville Guest
Joku raja sentään leluilla pitää olla ja toi ylittää sen :D

Perstutumaa saisi huomattavasti halvemmalla ja yleiskäyttöisemmäksi tekemällä sohvantärisyttimen. Toisaalta eipä se ole läheskään yhtä aito mutta leffojan katsoessa varmasti parempi :)

(äläs muuten postaa mitään kivoja leluja tänne, pankkitili huutaa muuten leipää)
Avatar
#33 • • serotonot Guest

Joku raja sentään leluilla pitää olla ja toi ylittää sen :D

Perstutumaa saisi huomattavasti halvemmalla ja yleiskäyttöisemmäksi tekemällä sohvantärisyttimen. Toisaalta eipä se ole läheskään yhtä aito mutta leffojan katsoessa varmasti parempi :)

(äläs muuten postaa mitään kivoja leluja tänne, pankkitili huutaa muuten leipää)



nii mut ku toi sohvantäristin ei mee force feedbackin mukaan :(

Toi systeemi hakee jotenki tärinänsä siit f feedback-koodista, joskin toi on toistaiseksi optimoitu vasta gp4:lle.

Ton saa kuitenki silleen ääniohjaukselleki, eli audion mukaan tärisemään.

Toi oli viel ihan kohtishintanen ;)
Avatar
#34 • • serotonot Guest
Onks kukaan muu viel tahkonnu itteään vaikeimmalla vaikeustasolla maailmanmestariks ja rökittäny rikun jokaisessa challengessa?
Avatar
#35 • • rewind Guest

Rally School Advacedin se vika testipätkä aikaan 1.18.60



Täytyy hattua nostaa, itse taistelin sen aikaan 1.22.57, vähän on vielä linjat hakusessa.

Millä tyyleillä porukka pelaa? Itse suosin amis-tyyliä, toinen käsi ratilla ja toinen vaihdekepillä. Jotenkin kepistä vaihtaminen onnistuu paremmin kuin viiksistä.

RBRNetillä voi kisata verkossa 12 pelaajan voimin, on muuten stanan hauskaa jo kaksistaankin. Ohjelman saa täältä. Ja tietysti itse peliin uusin v1.2 päivitys täältä.
Avatar
#36 • • Edited serotonot Guest

Millä tyyleillä porukka pelaa? Itse suosin amis-tyyliä, toinen käsi ratilla ja toinen vaihdekepillä. Jotenkin kepistä vaihtaminen onnistuu paremmin kuin viiksistä.

RBRNetillä voi kisata verkossa 12 pelaajan voimin, on muuten stanan hauskaa jo kaksistaankin. Ohjelman saa täältä. Ja tietysti itse peliin uusin v1.2 päivitys täältä.



ku meitsil aukee netti ni skaba pystyyn!

ite vaihdan viiksistä ja käytän "vaihdekeppiä" käsijarruna. mut vittu et on jees peli kyl edelleen.
Avatar
#37 • • zAo Guest
Hitto, pitäis saada aikaiseksi hankkia se ratti,
niin voisi alkaa pelailee. Peli on kyl tosiaan älyttömän
siisti (ja haastava) mitä nyt muutaman kerran kokeillut.
Avatar
#38 • • rewind Guest

ite vaihdan viiksistä ja käytän "vaihdekeppiä" käsijarruna.



Ite kokeilin tota kanssa, mut meni entistä huonommin.

Pitäis saada suoritustaso pysymään kohdallaan, välillä ajaa ihan päin helvettiä ja muutaman tunnin tauon jälkeen sujuu taas kuin unelma.