Trance pippaloita suomessa ?

14 posts, 1 page, 2,100 views

Avatar
#1 • • Solaris Guest
Olen tässä miettinyt miksi suomessa ei ole kunnon trance pippaloita joissa on kuuluisat ja hyvät dj :t
Avatar
#2 • • tumpsi Guest
No mihin tulokseen oot tullu?
Mun mielestä Suomen trancetarjonta on kyllä aikas laaja & riittävä, mut mielipiteensä kullakin.
Onhan se hienoo esim. Briteissää kun kaupungissa on illassa n.50 konemusiikkitapahtumaa, joissa 30:ssä soittaa joku huippu [trance] diitsei.


pieni on kaunista, IMO




edit:
ps. olen kyllä kuullut parhaimmat musisoinnit ihan muilta kun "hyviltä ja kuuluisilta deejiiltä".
Loppupeleissä kaikki 'suuret' trancedeejiit soittaa ainakin jossain määrin hittiparaateja.
Mut jos tykkää hiteistä ja glamourkiksumeiningistä ni mikäs siinä.
Avatar
#3 • • Ezzy Guest
Kuuluisat dj:t on usein paskaa ja ylihinnoiteltuja (maailma hurjimmat siis) Hyviähän on suomessa ihan riittämiin.

missäs trance-kemuissa olet käynyt?
Avatar
#4 • • akir0 Guest
Kyllähän noita mun mielestäni on ihan riittävästi. Parin viime vuoden aikana on kuitenki tällä kamaralla nähty käytännössä melkein kaikki suurimmat trance-starat ja koko joukko vähän pienempiäkin.

Imo kiva, että noita tuodaan aina välillä, tuntuuki paljo vaikuttavammalta, kun eivät täällä joka viikonloppu ravaa.

Laadukkaita Transeklubejakin löytyy kohtis aktiivisesti ja ympäri Suomea. Tietty jos joka viikonloppu haluais jonku ison nähdä, niin sitten on pakko muuttaa ulkomaille, mutten kyllä näe, että se tekisi minua kovin paljoa autoaammaksi. Hyviä soittajia kun Suomessakin on ihan riittämiin.

Oakenfoldia odotellessa.
Avatar
#5 • • serotonot Guest
kai tota samaa voi valittaa mistä musagenrestä vaan. Suomen kokoisessa maassa ei oo ikinä resursseja järjestää mitään Dance Valleyn kaltaisia megalomaanisia supadupareivejä, mut onhan meilläkin täällä jos vaikka mitä. Devotionilla on ollu isoja trancebileitä useampia ja nykyisin esim Tranzexperience.

jos haluut megareivei sun pitää asuu megavaltios
Avatar
#6 • • lauri Guest
Backlash aloittaa marraskuussa uuden tapahtumia-konseptin, joka painottuu hyvinkin pitkälle tranceen. Ensimmäinen tapahtuma sisältää mm. RANK 1:n Hollannista.

// L
Avatar
#7 • • tempest Guest
W00T?!?
Avatar
#8 • • zAo Guest

Olen tässä miettinyt miksi suomessa ei ole kunnon trance pippaloita joissa on kuuluisat ja hyvät dj :t



Puhutaankohan me samasta Suomesta?.... :silence:
Avatar
#9 • • Beliar Guest
Nii-i! Olishan se tosi kiva, kun Suomessakin järjestettäisiin massiivisia trance-pippaloita, missä kävis tuhansia ihmisiä, levareitten taakse olisi palkattu kaikki maailman kovimmat nimet, valot + ääni olisi jotain uskomatonta ja tsillee... mutku niin ku tässä on tullut jo mm. Poliisin aikaisemmin todettua, Suomi on hieman turhan takapajuonen maa, jotta täällä voitaisiin edes harkita mitään sen erikoisempaa.

Suomessa on varmasti enempi rehellisiä mustalaisiakin (tästä sanonnasta sain muuten viimeksikin aikaiseksi tulen katkuisen keskustelun), kuin trance-diggareita, jotka ovat valmiita maksamaan edes osan esim. Sensationin pääsylipusta!

Solaris, jos haluat isoja bileitä, mene katsomaan Eppu Normaalia tai AC/DC:tä - jos taas haluat kuunnella hyvää trancee, tyydy niihin 100...500 hengen trancebileisiin! :)
Avatar
#10 • • sixtus Guest

rehellisiä mustalaisiakin



:confused:

edit: ei ku tiedän mä sittenkin yhden.
Avatar
#11 • • Remotion Guest
no eipä noita vähemmän tunnettuja transen/hard trancen edustajia oo paljoo näkynyt ikinä suomessa, tai popimman. jotain WOW:ia ja Ferryä raahataan tänne kerta toisensa jälkeen, hienoa kyllä, ei siinä mitään mutta yhtälailla suomesta joku jamppa tuominen voi soitella samat biisit läpi, mutta jotain sweitsiläisiä ukkoja jos joku raahaisi tänne soittamaan niin uuh! :excellent:

ps. ois muuten hienoa saada vaikka Signumin jätkät suomeen... tai iiO :heart:
Avatar
#12 • • Tapi T Guest

jotain WOW:ia ja Ferryä raahataan tänne kerta toisensa jälkeen


Öh... Ferry on ollu täällä kaksi kertaa ja WOW kerran?
Avatar
#13 • • Ezzy Guest

tai iiO :heart:



harmittaa varmaan kun rantarockia ei enää ole?
Avatar
#14 • • sixtus Guest

tai iiO :heart:



harmittaa varmaan kun rantarockia ei enää ole?


:laugh: