J Raninen - V8/V6 (Detroit)

12 posts, 1 page, 1,767 views

Avatar
#1 • • J Raninen Guest
Detroit näyttäs olevan päivän sana, joten sitäpä sitten:
192kbps, 44.1 kHz, stereo, mp3

JRaninen-V8 8.6M, 6 min 17 sek
JRaninen-V6 8.5M, 6 min 12 sek

Kommentointi perinteiseen tapaan tervetullutta. Ai niin; rhedlundille kiitos chordista..
Avatar
#2 • • rhedlund Guest
Jaahas, sitä ollaan sämpläilty ;) eivaan, hauskaa jos tuollakin tavalla saa hyödynnettyä mun shittejä :)

V8: pirun hyvän kuulonen, tykkäsin. Jotenkin ehkä liian menevä biitti omaan makuun mut enpä silti tekis tätä toisinkaan. Das ist gut, ja!

V6: tää jäi ehkä ton v8:n jälkeen vähän vaisummaks, mut se ei meinaa etteikö tääki rokkais. Tässä ehkä tympi hitusen toi liian teknahtava meno. Eli ts. ehkä liian nopea tempo ja liian kirkkaat/räikeät biitit...mutmut, hyvää tesnoa.

oisit heittäny mesgiä jos oisit tarvinnu kuivana noi chordit :) buah
Avatar
#3 • • LyoN Guest
Toimii kuin junan vessa. Kategoriassaan varsin pätevää setitystä. Kummastakaan ei löydy mitään pahaa sanottavaa soundin eikä rakenteen puolesta, mutta biisit sulautuu ehkä vähän turhankin helposti harmaaseen massaan. Itse pyrkisin vielä tekemään kumpaisestakin hieman uniikimman kuulosia. Hyvää työtä joka tapauksessa!
Avatar
#4 • • rewind Guest
Molemmat biisit upposivat kuin kuuma veitsi voihin! Lisää lisää. :happyroll: :hearts:
Avatar
#5 • • liuos303 Guest
YEAH! :excellent: HERKKUU!
meikäläiseen kolahti paremmin toi V6.
Avatar
#6 • • Teemu T Guest
Tykkäsin enemmän V6:sta. Siinä toi heti alussa sisäänfeidautuva "melodia" (miksikä sit nyt sanois...) vois olla vähän enemmän esillä.

Pientä kikkailua olisin kaivannu siihen kolmen minuutin paikkeille ennen biititöntä kohtaa. Toisaalta taas sellaset voi kyllä jättää dj:n tehtäväks, eli enpä tiiä..

Sellasta "asiantuntijapalautetta" tällä kertaa :)
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
Pirun kivoja ralleja molemmat.
Ehkä vienosti "liian samanlaisia" mut eip tuo loppupeleissä sit liiemmin haitannu.
Kulkee mukavasti eteenpäin ja saa ainakin allekirjoittaneen jalan nytkymään siihen tahtiin että! :hearts:

Tykkäsin kovasti.
Ehkä toi V8 uppos paremmin.
Tai, no en mä tiedä.
Molemmat oli hyviä...
Avatar
#8 • • levo Guest

LyoN: biisit sulautuu ehkä vähän turhankin helposti harmaaseen massaan.


muuten kyllä erittäin toimivaa tavaraa! :)
omaperäisyyttä saundeihin kaipaa vaan..
Avatar
#9 • • Kalle Karvanen Guest
Jep, pitää yhtyä aiempiin kommentteihin, eli:

Hyvät soundit, tiukka meno, mutta biisit hiukan liikaa samankuuloisia (mikä ei tietenkään ole huono juttu, mutta putkeen soitettaessa pistää korvaan).

Se on taas eri asia eroaako nämä mitenkään jo aiemmin maailmalla tehdyistä biiseistä. Eli varmasti saisivat soittoaikaa seteissä jos nämä vinyylille päätyvät, mutta eivät kuitenkaan eroa hirveästi muusta samanlaisesta massasta mitä kyllä löytyy jo kasoittain. Eli tosiaan jos jotain "puuttuu" niin se on se jokin koukku/soundi/tjms mikä erottaa nämä 200:sta muusta samanlaisesta biisistä.

Hyviä biisejä kuitenkin, mutta se lopullinen massasta erottava tekijä vain jää puuttumaan.
Avatar
#10 • • J Raninen Guest

biisit sulautuu harmaaseen massaan


Näyttäs olevan se perisynti näissä mun tekeleissä aika järestään. Mistähän tota luovuutta sais lisää, anyone? Viinasta? Jostain muusasta? Extreme-elämyksistä..?
Avatar
#11 • • rewind Guest

Mistähän tota luovuutta sais lisää, anyone? Viinasta? Jostain muusasta? Extreme-elämyksistä..?



Eikös ne kaikki suuren maailman tähdet vedä kokkelia. :confused:
Avatar
#12 • • LyoN Guest

biisit sulautuu harmaaseen massaan


Näyttäs olevan se perisynti näissä mun tekeleissä aika järestään. Mistähän tota luovuutta sais lisää, anyone? Viinasta? Jostain muusasta? Extreme-elämyksistä..?



Omalla kohdallani inspiraatio puhkeaa kukkaan sopivassa nousuhumalassa ;)