MILLA LEHTO [++my intoxicant++]

50 posts, 3 pages, 6,001 views

Avatar
#21 • • Gnizhak Guest
Aika samanhenkinen kun edellinen miksaus, mutta biisit ei jyrää ihan niin tehookkaasti. Alussa vähän odottelee että koska se meininki alkaa ja ton Superstar-biisin idea on varmaan ollut aika sama kun se verdezin get loaded edellisessä, mut tää superstarin polkkavälibasso käy niin hermoille että tuli vaan vihaseks. Myös siitä seuraava biisi on aika kypsä remiksi britniä. Sitten lähettiin ihan hyvälle perusbreiksimeiningille ja diggailuaste nousi. Ihan lopussa sitten onkin ihan groove meno ja saa helpottua mut alku on vähän tylsä ja keskivaihe hermoja raastava, lopussa päästään asiaan. Kyllä tää silti kannustaa jokupäivä käyä kurkkaamasta mitä neiti soittaa keikoilla, kun ei oo sattunu vieläkään eteen sellasta tapausta :>
Avatar
#22 • • juju Guest
hyvä setti, mut ei kuitenkaan ihan yllä sen edellisen miksauksen (joka muuten tällä hetkellä niittää mainetta mm. ranskassa :)) tasolle. toxic ei kyl mullekaan tipu sitten yhtään, ehkä sen takia fiilikset vähän laski tossa keskivaiheilla... mut alku ja loppu rokkaa sit senkin edestä!

Spektrumin Kinda Newsta muuten Tiefschwarzin Dub. ;)

Vakkarisoitossa itselläkin, biisi vaan vissiin olis pitänyt keksiä aikaisemmin kun nyt sitä ei oikein kehtaa enää kuulemma soittaa. :D



enpä taida sanoa mitään tähän, vaikka niin kovasti mieli tekiskin ;)
Avatar
#23 • • Jukka I Guest
Voisin allekirjoittaa crashin palautteen sanasta sanaan.

ps. mua on sitte turha lokeroida puristiksi, vaikken tästä tykännytkään. Justiinsa hehkutin Dr. Albania tuolla toisaalla. :cool:
Avatar
#24 • • UzU Guest
On muuten jännä että jos mixaus /setti sisältää useammankin "hitin" joka vetää lattian täyteen ja nostaa tunnelman kattoon niin useampi tulee aina sanomaan että liian tasapaksu, aina samoja biisejä, ei mitään erikoista..

Hmph.. itse kun en dj ole, enkä toivottavasti sellaiseksi tule niin nautin vain siitä fiiliksestä - mulle maittoi (:
Avatar
#25 • • J.Cage Guest
Munattomia biisejä ihan hyvin miksattuna. Aiemmat sun miksaukset on kolahtaneet selektioltaan paremmin, tää oli vaan liian kevyttä ja "tyttömäistä" kamaa.
Avatar
#26 • • Gnizhak Guest

On muuten jännä että jos mixaus /setti sisältää useammankin "hitin" joka vetää lattian täyteen ja nostaa tunnelman kattoon niin useampi tulee aina sanomaan että liian tasapaksu, aina samoja biisejä, ei mitään erikoista..

Hmph.. itse kun en dj ole, enkä toivottavasti sellaiseksi tule niin nautin vain siitä fiiliksestä - mulle maittoi (:


Mä en tunnistanu yhtään noista biiseistä etukäteen, ja silti pidin miksausta laiskana. Edelliset miksaukset iski niin hyvin et tältä odotti jo imuttaessa paljon, mut jätti vähän kylmäks. Et hyvä kitinäteoria, se on vaan vähän kaukaa haettu.
Avatar
#27 • • e-r0 Guest
kyl tää ainakin mulle menee kivasti. mut mä oonkin halpa ja mulla on huono musiikkimaku :laugh:

...tosin en ole vielä kokonaan kuullut joten muokkaan tätä jos mielipide muuttuu./päivitystä: ymmärrän nyt kyllä kun pidemmälle kuuntelee että miksi ei kaikille maistu. vähän rupeaa ajoittain hiostamaan jotkut kipaleet/


edit: sanottakoon se vielä tässä vaiheessa että ei tää uppoa toistaiseksi yhtä lujaa kun aiemmat.
Avatar
#28 • • kytkönen Guest
no siis electroclashihan on just tällästä halpaa diivailua, sitähän se just on. mun mielestä genressään ihan vänkä miksaus... Ei tosiaan mitenkään yyberdiippi, mut sopis sellasiin kasaritrendimuovishamppanja-etkoilubileisiin varsin mukavasti. kyl tääkin podiin jää, varmasti löytää ajan+paikan näille saundeille
Avatar
#29 • • Samuli Guest
no en mä nyt menis tätä ihan electroclashiksi kutsumaan; korkeintaan halppiskopio siitä, mikä on vielä pilattu 2 centin breaksirytmeillä. ei maistu; syvyys ja groove puuttuvat. breaks tuntuu muutenkin jakavan mielipiteet melkolailla kahtia..

oon jipsun, crashin ja muiden kanssa täysin samaa mieltä. mut mä diggailenkin justiinsa sitä pienen yleisön artsufartsua ja oon muutenkin vittupää.
Avatar
#30 • • bansq Guest
keksin, tätä pitää soittaa samalla kun kattoo subilta ministry of saundii tai sit jotain jetset-härmäskää :D

kyllä halpa maku pelastaa tästä paljon, ja onhan siinä muutama hyväkin viisu mukana, tykkäsin rokstar deejiistä, body popperista, kinda newista (jonka vaihto seuraavaan oli kiva <3) ja let's ave itistä.
oli siinä kyllä ihan hirveitäkin biisejä, kova kontrasti selektiossa jättää aika ristiriitaiset fiilikset puntarointiin varsinkin kun toi sähköinen diskomuhennos on ihan järkky lopetus. :(

edelliset olikin kyllä niin hyviä ettei suomalainen voi uskoa niin jatkuvan sarjan päätyvän mihinkään muuhun kuin 5-6 häviöön ruotsille, mut pointsit tästäkin koska taas soitellaan erilaista ja kokeillaan uutta.

p.s. fascination on vieläkin soittolistalla, nam! :hearts:
Avatar
#31 • • sonni Guest
puhdasta basic-huttua, haasteetonta ja helppoa robottivaihtoa.
ei nosta itseasiassa _mitään_ kattoon. ja jos rokkaaminen tarkoittaa
haukottelua niin, kyllä, tämä rokkaa. efektinappi rules ja silleen!

tällainen saattaisi sopia vaikkapa muunmuassa lahden starlightiin.
tuo lause saattaa muuten olla joidenkin mielestä ihan kehukin.

(sori, en pystynyt kuuntelemaan kokonaan, joten päästä tämä
lässytys toisesta korvasta pihalle. yrittänyttä ei laiteta, sano.)
Avatar
#32 • • frank Guest
juu-u, vois melki sanoo et sama ilmiö tapahtunu täs ku viime vuosituhannen lopus trancelle, eli kiksuks menny touhu.

ja ihmeen tunkkanen äänenlaatu tos toxicis.

miksausteknisesti tosin oli ihan ok, tosin toi kaiun käyttö silloin tällöin otti päähän.

aika vaikee miksi arvostella loppujenlopuks, ei oikeen osaa sanoo juuta eikä jaata. loppujenlopuks; toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos; ei jätä mitään emotionaalisia jalanjälkiä mun polulle.
Avatar
#33 • • Hallaaa Guest


Britney Spears "Toxic" [Armand Van Helden rmx]
Silver Sonic "Electric disco tease"



:hearts:



heti meni imuun ja pian kuunteluun
Avatar
#34 • • miikkah Guest
Mun mielestä tämä oli positiivisessa mielessä hyvin samanlainen kuin pari aiempaa. Hyvää ainakin:
+ miksauksessa selkeä teema joka kantaa alusta loppuun
+ selektiossa ei pelata liian varman päälle, vaan biisivalinnoissa on välillä sopivasti särmää
+ miksaus suurimmaksi osaksi erittäin hyvää ja sopivan vaihtelevaa
+ rohkea veto jättää se ainoa huomaamani varsinainen moka sinne (taustalle), eikä putsata tai soittaa uudelleen

Jotain huonoa? Oma musiikkimakuni ei kauheasti jaksa innostua pidemmistä breaks-putkista (enemmän kuin pari biisiä peräkkäin tms), joten en osaa oikein sanoa johtuiko tästä, vai oliko väliin eksynyt pari vähän keskinkertaisempaa biisiä, kun välillä pääsi huomio herpaantumaan musiikista muualle. Tietenkään jokunen biisi ei nyt omaan makuun uponnut senkään vertaa, mutta eiköhän se kuuluu asiaan.

Ihan tykkäsin. :)
Avatar
#35 • • Milla Lehto Guest
kiitos palautteista :) jos jotain positiivista niin ainakin niitä tulee runsaasti!

kaikille kauhistelijoille tiedoksi, että keikoilla soittelen myös "vakavasti otettavaa" musiikkia tosin kyllä väliin sotkien näitä omia perversioita (itseasiassa toimii tanssilattialla aika mukavasti). tällaisena kokonaisuutena aika riski veto laittaa arvosteluun tänne tietäen monen kitara, kasari, vokaali, britney, disco kammon (olisi pitänyt sisällyttää varoitus näistä heti alkuun), mutta oikeastaan on hauska nähdä miten tyypit reagoi. kiva huomata, että myös joku on ymmärtänyt tämän päälle.

sonni: enpä olekkaan käynyt lahdessa vielä soittamassa, joten keikka starlightissa olisi varmasti kokemus.

ps. voi kun mulla olisikin näin "halpa" maku myös monen muun asian suhteen :laugh:
Avatar
#36 • • kytkönen Guest


kaikille kauhistelijoille tiedoksi, että keikoilla soittelen myös "vakavasti otettavaa" musiikkia





voi ihana milla!!!! :laugh:
Avatar
#37 • • messis Guest
en nyt ihan noin rankasti tätä kritisoisi, kuin mitä muutamat on täällä tehnyt. aika tälläistä poppiklubisoundia mielestäni. ei tää oikein electroclashiäkään ole, mun mielestä se on "punkimpaa" menoa tai niin sen käsitän.

tälläiseksi peruspoppiksi mun mielestä ihan kivaa. ei mitään säväyttävää kylläkään.
Avatar
#38 • • genki Guest
dudii, itekin pääsee kuunteleen nyssi tätä...

hauskaa fear and loathing sampleilyä tos ekas biisis, ja muutenkin homma lähtee käyntiin pirteesti kraymonin braketuksilla. tokan biisin bassolinja menee vähän perus-square-hömpötykseks omaan makuun.. mut toimii kyl ton ekan perään niinku noin yleisesti. itelle tällanen näin diskokama ei kyl oikein tipu, mut kyl osaan kelaa et esim moistis hesarilla tää on toimivaa jytää.

no joh tää kolmas kipale sit tykitteleekin taas tuttuun tapaan. tää on just sitä soundia mitä oot soitellu meiän b2bäkeissä mistä mä oon aina et heei mitäs tää on! :D osaan kyl kelaa et 'elektropuristit' on kauhuissaan ku näis kipaleissa on niin hilpee tunnelma ja tällanen housepoljento.. mut toisaalta nää on tarkotettu toimimaan tanssilattialla, joten.. :D

vähän on kyl vuoristorataa tää biisijärjestys, jotenkin tuntuu et fiiliksen olis voinu pitää tollasessa messevämmässä poljennossa ton kolmannen biisin jälkeen, mut sit mennäänkin taas tähän minimalistiseen square-bassotteluun jonka jälkeen taas vähän reippaampi 'superstar' rokkikitaroineen. täs biisis on kyl glitteriä sit koko rahan edestä. ;]

uuh meikä kyl tykkää tästä britney vedätyksestä... ehkä ois armand voinu jättää kertsin alkuperäseen vaan ja tehdä hieman kiinnostavamman bassolinjan mut kyl tää toimii sano kuka mitä vaan!

doddiiii nyt lähettiin sit käyntiin täst britneyst eteenpäin, factor e / deekline / spektrum toimii meikälle, ja intensiteetti pysyy vaihdoissa hyvin hanskassa vaikka biisit on suht erilaisia toisiinsa nähden.

meikä ei kyl tajua et mistä kumpuaa se kommentti et tää on perusdiskokamaa, jos tiedätte missä perusdiskossa soi tällanen musa koko ajan niin kertokaa ihmeessä, meikä menee sinne! :heart:

ei tää vältsyyn oo mullekaan sitä omaa juttua, ja biiseissä olevat teemat on oman hömppämittarin rajoilla (ja välillä menee siitä ylikin), mut for each their own, ja jos kukaan teistä on nähnyt millan soittavan tätä soundia bileissä niin ootte varmasti huomannut miten hyvin se toimii tanssikansalle.
Avatar
#39 • • Herman Prime Guest
Tää musa on vähän sama juttu mitä bigbeat oli männävuosina. Osaa jengistä ärsyttää sen naiivius. Meikäläinen digaa "hölmöstä" musasta ja siksi tämäkin kyllä putoo. Tässäkin miksauksessa voisi olla vieläkin enemmän jotain ranskalaista idiootti electroclashii kuten Grand popo football clubii tjms. Vähän ehkä lisää vaihtelevuutta ja koukkuja, vähemmän jumitusta niin tämä olis tosi mainio.
Avatar
#40 • • Jaywink Guest
joo mäkin sanoisin et jos jossain perusraflas tulee tällast niin kertokaa mullekin :D

kivaa soundiihan tää on, kiva kuunnella kotona silloin kun ei halua kuunnella mitään älyttömän rankkaa. tyttöbass! :hearts: