Ostan, /otan vastaan lahjoituksina, Musalaitteita, musaa!

12 posts, 1 page, 1,497 views

Avatar
#1 • • louis Guest
Mm. Cd, Lp:t. Djkäyttöön tuleva cdsoitin, käyetty mutta toimiva olisi ihan kiva. Ja kunnon kuulottimet. Johtoja ja mahdollisesti vahvistinta jos kotoa laimnattava pamahtaa rikki. Yms.

Ja :( Päälle olisi kiva saada tietää mitä kaikkea tarvitsen. Tietsikka löytyy, tai siis kaksikin (ei vielä käytös), Siis vahvistin ja kaksi kaiutinta on vanhempien luona lepäämässä. Mulla ei ole kovin hyvä budjetti. Siksi kiinnostaisi saada lahjoituksia. Kiitos jo etukäteen.

:scared:

Pelottaa se hiukan, että en tiedä oikein mistään mitään. Pahinta olisi jos kotona oleva vahvistin on jo rikki. :panic: :angry

Tamperelaisneidolta kaunis kiitos.
Avatar
#2 • • dmode Guest
eli siis mitä? :scared:
Avatar
#3 • • Juki54 Guest
Mul olis vanhat kuulottimet, mut en kyl ilmaiseks anna :(
Avatar
#4 • • Tweeek Guest

Mulla ei ole kovin hyvä budjetti. Siksi kiinnostaisi saada lahjoituksia.



Eiköhän kannattaisi hommata töitä. Tuskin täällä on ketään niin rikasta, että alkaa kalliita laitteita lahjoittelemaan...
Avatar
#5 • • Fanu Guest
hmmm meinaat siis DJ-hommiin?

en halua olla ilonpilaaja, mutta parempi kai sanoa faktat niinku ne on:

et varmaan tuu saamaan ilmaseksi yhtään käyttökelposta laitetta. niin se vaan on. kovat rahat niistä muutki on maksanu eivätkä niitä varmasti hyväntekeväisyyteen anna, ei edes kivalle TRElaisneidolle.
Avatar
#6 • • bulk Guest
Käytetyt dj-mikserit skaalan alapäästä alkavat hinnoista noin 20e ja omnarin cd:tkin saa varmaan käytettynä noin satkulla.

Uudetkin tuplacd:t saa jo parilla sadalla ja uuden mikserin noin 50e:lla, kunhan tinkii laadusta tarpeeksi.
Avatar
#7 • • louis Guest

hmmm meinaat siis DJ-hommiin?

en halua olla ilonpilaaja, mutta parempi kai sanoa faktat niinku ne on:

et varmaan tuu saamaan ilmaseksi yhtään käyttökelposta laitetta. niin se vaan on. kovat rahat niistä muutki on maksanu eivätkä niitä varmasti hyväntekeväisyyteen anna, ei edes kivalle TRElaisneidolle.



Olen sen verran tosissani että alan Iskumääriä laskemaan cd levyistä kun saan itseni keskittymään ja merkkaamaan levyjen kansiin merkintöjä. Se on oma urakkansa :) :panic:

Etenkin kun pitäisi oppia Lp:ltä hyppäämaan cd:lle niin ettei ala laukkaamaan. Ja toisin päin.
Avatar
#8 • • Daniel Braun Guest

Etenkin kun pitäisi oppia Lp:ltä hyppäämaan cd:lle niin ettei ala laukkaamaan. Ja toisin päin.


WHTF? :confused:
Oletko kuullut että juuri sitä tarkoitetaan miksaamiseksi.
Sitä ne DJ:t tekevät siellä levareiden takan, ne luurit päässä.
Ei ne muutenvaan fiilistele levareiden takana "hyppäyttämässä" vinyyliltä cd:lle ilman laukkaa...

Katsos, niissa levareissa/cd-soittimissa on useasti semmoinen kiva nappula mistä saa muutettua sen levyn pyörimisnopeutta.
Sillai saadaan se tuleva levy natsaamaan siihen edelliseen.
Ja toisaalta...
Mikä nyt on sun käsitys laukkaamisesta?
Jos, ei nyt pahalla, noita sun biisejä on kuunnellut ni niissä sitä laukkaa vasta onkin...
Joten ;)

Mut ei sinänsä.
Jostain sitä on aloitettava.
Opettelua opettelua.
Siitä se lähtee.

Ja tietenkin niitä laitteita vois ostaa ihan rahalla.
Tuskin kukaan luopuu toimivista vehkeistä naurettavan pienillä summilla...
Kun kerran olet aikuinen ihminen ni etköhän säkin pystyis työtä tekemällä hankkimaan edes sen verran et jotkut "halpis" levarit/cd-soittimet jotka on tarkotettu dj-käyttöön.
Avatar
#9 • • Tapi T Guest
Buy & Sell-osastolla olevissa topiikeissa on tarkoitus keskustella ainoastaan myytävänä tai ostettavana olevasta tuotteesta.
Avatar
#10 • • erik Guest
voin ehkä heittää yhen RCA-piuhan
Avatar
#11 • • jonathan84 Guest
Voiko sulle antaa rahaa jolla voisit käyä ostaa noi vehkeet??
Avatar
#12 • • Remotion Guest
:hearts: Mä rakastan tän tytön asennetta. :laugh: seuraavassa jaksossa: otan lahjoituksina vastaan mainetta ja mammonaa, haluisko joku miksaa mulle mikstapen? :laugh: